DECEMBER 11TH, 2008    
453 COMMENTS Sort by Likes · Date
DannyBoy1
Comic sans rules, better than times new romans
5 years ago
yodaman74
Cool comics.
5 years ago  |  - 1 WTF
Prototype666
aww come on not times new roman?
5 years ago  |  - 1 Lame
jcarr11
times new roman is the best
5 years ago  |  - 1 Noob
grif15
idiot nobody uses times new roman GOD dumb ass
5 years ago  |  - 1 Flamebait
Mc1ovin217
Times new roman? whateva Mclovin rocks
5 years ago  |  - 1 Flamebait
ODSTSniper91
TITS IN SPACE!!!!!
5 years ago  |  - 1 Lame
ddaavvee
front your self
5 years ago  |  - 1 WTF
brycestott_2
Balls to that.
5 years ago  |  - 1 WTF
GunshyPigeon Sponsor
times new roman rules!!!!!
5 years ago  |  - 1 Flamebait
SpiceyCarpet Sponsor


"Y" never needed so much math until Burnie came along and "reamed" it.

Post edited 12/11/08 10:42PM
5 years ago  |  - 1 WTF
biochemninja
OMG BURNIE!!!!! a comment like that from where i am from....will get you more than just a disgusted stare....it will get you a new bullet hole somewhere in your body....and comic sans???? really? also a death sentence, helvetica neu, or.....kozuka gothic....those are great fonts
5 years ago  |  - 1 Lame
Chip_ Sponsor
Does everybody in the office have fucking blue eyes!?! What the hell! Brown is am eye colour too (although having a a combo of shit coloured hair and eyes can be a blessing and a curse for me...)!
5 years ago  |  - 1 WTF
steph Sponsor
ARIAL plz.
5 years ago  |  - 1 WTF
ReDS1X
Roman.....those were the days....
5 years ago  |  - 1 WTF
R33SE
If there is times new roman...why not times new somthing else?
5 years ago  |  - 1 Flamebait
tiny_dancer1
Times New Italian!
5 years ago  |  - 1 Lame
EagleS01
I totally agree with this comic... the art part

I mean, why do you think Illustrator exists

Stupid Burnie.
5 years ago  |  - 1 Lame
SD2520
Well...at least he didn't say Arial.
5 years ago  |  - 1 WTF
TheAssassin
Calibri, Best. Font. Ever.
5 years ago  |  - 1 Noob
Kuryree
I always use Times New Roman...
5 years ago  |  - 1 Noob
Kyrianne
Times New Roman, Burnie? That's the DEFAULT for most programs. XDD;

Loving the way Geoff is warding off Burnie like he's evil.
5 years ago  |  - 2 Noob
Khar
Comic Sans Forever!!! one of the only fonts that look like actual printing!
5 years ago  |  - 2 Lame
orlo1129
hobbie
5 years ago  |  - 2 Noob
rowdysme Beta
facepalm. burnie, burnie, burnie.....
5 years ago  |  - 2 Lame
dEIMER123
xD
5 years ago  |  - 2 Noob
xani
Times New Roman is soooo school rated. This is for a work of art. Use what ever the fuck you want.
5 years ago  |  - 2 WTF
tiny_dancer1
How bout Time's New German?
5 years ago  |  - 2 Lame
stanler123 Sponsor
fuck you burnie
5 years ago  |  - 3 Flamebait
irMitch
Comic Sans > All fonts.
5 years ago  |  - 4 Flamebait
[ Previous ] [ 1 ] [ 2 ] ... [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ Next ]
Please sign in or sign up to post a comment.