Holy crap

10 years ago

well this week, we have had 3 track meets, my wrist is sprained in 4 spots and dislocated once, i have a sinus infection, and a throat infection, it has been below 50 degrees all week, so my plants are going to die yep

Comments (12)

  • speedogrl

    speedogrl

    9 years ago

    wow april30
    someone needs 2 update!

  • quickstop

    quickstop

    10 years ago

    how the fuck do you keep living~!??

  • Mailman

    Mailman

    10 years ago

    Are you ever gonna change this journal?

  • Fanora

    Fanora

    10 years ago

    dang, man! i feel your pain bro! take 8 mt. dews with 3 bars of chocolate and it'll cure ya right up!

  • pollution

    pollution

    10 years ago

    Astonishing.

  • turtle__dude

    turtle__dude

    10 years ago

    i would cuz he told me too

    hes like my neighbor

  • chewie_fan

    chewie_fan

    10 years ago

    : 0 ......wow

  • Mr_O

    Mr_O

    10 years ago

    haha +4 cool

    who the f*ck would positive mod that?

  • Simmons2pntO

    Simmons2pntO

    10 years ago

    WTF was that?

  • Digipad

    Digipad

    10 years ago

    please read my journal