Hello :)

4 years ago

WOW it's been so long since I'v been on this site! How is everyone doing?!

Comments (10)

  • Fallout

    Fallout

    3 years ago

    Late post, but doing good!

  • ulovekelly

    ulovekelly

    4 years ago

    i come and go hahaha

  • jmbishop

    jmbishop

    4 years ago

    Holy crap, your still here? I signed on for the first time in 3 years.

  • m_fairfield

    m_fairfield

    4 years ago

    Things are Awesome. I hope to see you guys on here more often. With the new season comming and all. I will be on here a bit more.

  • Blade08th

    Blade08th

    4 years ago

    kelly hope all is well

  • ulovekelly

    ulovekelly

    4 years ago

    Yea I'm busy just with life going on. I spend to much time on facebook these days haha

    I'm hardly on campus. I spend all my time in the rec or out at the track. Otherwise I'm home or doin whatever lol

  • jeepguy

    jeepguy

    4 years ago

    I'm doing great! Barely do much with this site anymore though XD

  • UB3R_FRY

    UB3R_FRY

    4 years ago

    Yeah, I log in every couple of months to see if anything's going on. BTW, I cant believe I never see you at school, maybe we'll cross paths next term.

  • Assassin579

    Assassin579

    4 years ago

    Been great! I just started coming back to the site much more often and getting back into the community and whatnot, how about you?

  • KungFu_Cat

    KungFu_Cat

    4 years ago

    Haha yeahh im barely ever on anymore! D:

    Too busy with university lately, yourselff? :)