DramaQueen72

Female
from London

    • DramaQueen72

      Just random thoughts as always

      8 years ago

      Okay.....

      My fingers are all cut open and stuff from playing my guitar so much.

      Oh, well imagine as im pacing the pews in a church corridor.....

      currently listening to them.......


      \,,/ ( my little rock on sign :D)

      Libby r u coiming to the partay tommorow????????

      I no lys and lace-face are coming.

      Thats about it.

      -bye-bye-

      Message me or something. no . just do something that involves me! ^_^

      Okay.

      Bye bye

    • DramaQueen72

      WoW!

      8 years ago

      Graduation! AHHHH! that took long enough....

      I'm so sad it's over!

      ha. yea. right. Honestly, this year sucked. Hard. Glad its over. Never going back. Ever.

    • DramaQueen72

      More Hilarious moments that i forgot!

      8 years ago

      1) Farticles
      2) When lyssa kinda soiled my chair, and Zach sat in it....
      3)Lacey dancing behing Jonathon
      4) the hawk :O O_O
      5) mom trying to pronounce Jannis' last name. pfhhhhhhhhhhh! lol
      6) Libby kicking that poor little kid on her way through the obstacle course. (She is a tad bit competitive...) jk! LOL!!!
      7) The mysterious Mexican music....

      Thats about it.

    • DramaQueen72

      Baha! Halarious moments from urs truly

      8 years ago

      1) We go c B. ppl now?

      2) My AIDS infested rolls

      3) My rolls in general

      4) zee dog zit in zee hous?

      5) "Why ya have to bay sooooo ruuuuude?!"

      6) "Why ya have to bay sooooo meeeeeeaaaaaaaaaaaaan?"

      7) Where is Brazil?

      8) Where is South America?

      9) Where is south of America?

      10) The conversation on the car ride home from the AFS baseball game....

    • DramaQueen72

      Omg. stupid me bieng stupid/tired...

      8 years ago

      so i went to this baseball game the other day. Im sooooo tired that im started to get a little blond. This foreign exchange student is there w/ us and i ask him where he's from. the conversation went like this:

      "Hey! Where ru from?"
      "Brazil."
      "Where's that?"
      "South America...."
      "Where's that?"
      " uhhhhhh South of America"
      "..............................................."

      That last pause was me.....

      i went to bed early the next nite...

      ;D

    • DramaQueen72

      Woah.....so overwhelmed....

      8 years ago

      im am so behing on my science project crap! Then with the writing paper due......and our social studies project coming up....AH!

      Libby...? Lyssa...? Lacey.,....? Help guys O_O

    • DramaQueen72

      Good-NESS!

      8 years ago

      Someone....anyone......mssg me! UGHHHHH So Bored!!!

    • DramaQueen72

      Really flippin bored...

      8 years ago

      Okay i was supposed to go w/ my friends 2nite, but my rents are sick, and im getting sick. O.O
      O
      Iknow, it suckz! Anyway, im really bored so im just gonna put up some lyrics to some bands.

      "There's a place in the dark where tha animals go, You can take off your skin in the cannibal glow"
      -The Sharpest Lives, MCR-

      "My smile's an open wound w/o you,...and my hands are tied to pages inked to bring you back."
      P.S. When i hear that, i melt. Its so sweet! I love it! :D
      -Homesick at spacecamp, FOB-

      Okay so that didnt help. Im really bored so send me a mssg whether im on or not! :D

      Thnx guys!

      <3 always,

      Melli


      Okay thats boring

    • DramaQueen72

      Love poem

      8 years ago

      Love is like a flower,
      So perfect and pretty,
      Your partner is beautiful,
      And wonderful and witty.

      Love is like a prison,
      Cold and enclosed,
      Feel your stone heart pumping,
      As your icy blood flows.

      Love is different emotions,
      As you can see,
      The only question is,
      Which will your love be?

    • DramaQueen72

      Long time no see!

      8 years ago

      WOW! havnt been on for the longest time! OMGSH! its awesome to be back! lol just thought id put that out there! i forgot my password but found it today.


      -Bye-

  • About Me

    Melissa I am. Nothing more. Nothing less. I play guitar and sing in a band. I try to smile, laugh and have as much fun as I can because life comes at you fast and your'e only a destructive teenager once. :D
    I love to have a good time, and talk to people. I'm just one of those people that is with my friends almost 24/7. Music is my LIFE! I dont know what I would do without it. I love art, theatre, music, and photography.
    I'm a hopeless romantic, as my friends always say, and am not ashamed of it. <3

    Open AllClose All

  • Comments (44)

    • sweetLovely

      8 years ago

      ha. he's 17... yeah like my brother

    • sweetLovely

      8 years ago

      Dannys just a good friend.
      He lives in crystal lake. ^.^

    • sweetLovely

      8 years ago

      haha.
      Eh. Dannyz his name.
      Silly i was only razzin' ya a little. Sorry if i came off meaan. ^.^

    • sweetLovely

      8 years ago

      That would be Non yo busyness..
      My Love. My Life, My reason to live....

    • Lance_Rema17

      8 years ago

      yeah... i luv armor and sherwood also.

      i saw TAI on the civic tour and on the warped tour

    • spartablade

      8 years ago

      hey thanks for the pic comment

    • spartablade

      8 years ago

      lol allright its cool

    • spartablade

      8 years ago

      lol....you got some weirdness in you, i like it

    • spartablade

      8 years ago

      i got no clue lol

    • spartablade

      8 years ago

      cant say that i have

    • ZeroLegacy

      8 years ago

      if u wanna see me go to my friends list n find LOCO_ROCO look at the pic he has with 3 boys in it the one in red is me

    • ZeroLegacy

      8 years ago

      cant my step dad is being stingy with the computer

    • ZeroLegacy

      8 years ago

      all my pics r too big to put on here

    • A236GODJacob

      8 years ago

      that pic is a screen shot of media windows i thot i looked cool so i sent it to like a hundred ppl

    • A236GODJacob

      8 years ago

      buz5ut3.png

    • GA115

      8 years ago

      thanks

    • bnmbnm0

      8 years ago

      yes
      I is

    • sweetLovely

      8 years ago

      BAH!
      Ch'yeah how about not.
      suuummmmmmmmeeeeerrrrr schhoooll peeps..
      -ROLLS EYES-
      RAWR because i said so.

    • sweetLovely

      8 years ago

      el grande goto pantalon`es. [in] me bonya hambergasas.

    • sweetLovely

      8 years ago

      Papas fritas [in] me pantalon`es.

    • sweetLovely

      8 years ago

      PAPAS FRITAS [in] me familia.

    • sweetLovely

      8 years ago

      hmmmm.
      Is your name realli caso?

    • DramaQueen72

      8 years ago

      i know, i know Ryan......

    • 00DC00

      8 years ago

      i like my default pic.
      don't really care if u don't
      cuz i'ma sexy bitch

    • sweetLovely

      8 years ago

      WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE graduate today! smiley0.gif

    • Freak_Show52

      8 years ago

      hey you?!?!?!?! im gon beat you to a pulp and make my momma fry you for dinner if ya dont nock it off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • PunkEmo123

      8 years ago

      ok o guess that a good reason.

    • Stik

      8 years ago

      Yoga Flame! JAJAJAJAJ!

    • PunkEmo123

      8 years ago

      why do u want to be my friend?

    • Stik

      8 years ago

      it's a geek show...all about video games, music, technology, etc.

    • DramaQueen72

      9 years ago

      lol Thnx. Libby. It rox!!!

    • sweetLovely

      9 years ago

      |^^^^^^^^^^^^|
      |SEXY TRUCK | '|""";.., ___.
      |_..._...______===|= _|__|..., ] |
      "(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@

      ONCE YOU'VE BEEN HIT, YOU HAVE TO HIT 8 PEOPLE BY SENDING THEM THIS COMMENT! IF YOU GET HIT AGAIN YOU'LL KNOW YOU'RE REALLY SEXY! IF YOU BRAKE THE CHAIN, YOULL BE CURSED WITH UN*SEXYNESS FOR 10 YEARS SO PASS IT; HIT WHO EVER YOU THINK IS SEXY!

    • sweetLovely

      9 years ago

      7a890872.gif

    • soccerdude14

      9 years ago

      happy earliy bday

    • hot_ness2211

      9 years ago

      halo, i mean

    • TheForeigner

      9 years ago

      hehe

    • DramaQueen72

      9 years ago

      good luck with that

    • TheForeigner

      9 years ago

      i don't want help...... i like the voices in my head....... their funny

    • DramaQueen72

      10 years ago

      thnx kill

    • Cant_kill_me

      10 years ago

      merry christmas

    • DramaQueen72

      10 years ago

      Thnx all :)

    • sanagy

      10 years ago

      i see that you are new, welcome smiley0.gif

    • too_much_4_u

      10 years ago

      hey whats goin on.If u need anything just hit me up.

    • wildthang12

      10 years ago

      hey welcome 2 RvB!!!

  • DramaQueen72's Pictures

    There are no images here yet.

  • Questions

    No questions have been answered yet