SacrdEnclave

Male
from Columbia, MO

  • Activity

  • Comments (45)

    • HolyJoker

      7 years ago

      hey dude, you might find this interesting.

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      hey thanks man i really appreciate it

    • Senic

      7 years ago

      Love the drawings. Good job. Id love to see more.

    • challenger01

      7 years ago

      You down for some old-fashioned killing in Halo 3 on the weekend of the 17th?

    • ClareBear369

      7 years ago

      Cool drawing! I faved it on Deviant!

    • jack FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold I Like Lego

      7 years ago

      Cool drawing man.

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      its fuckin awesome haha
      i havnt heard anything about the exclusive maps, but there are 5 maps in the map pack I got
      I think theres the three new ones and the two remakes?
      either way, its a blast

    • challenger01

      7 years ago

      How's the map pack treating ya? I heard something like the PS3's map pack has 2 exclusive maps, is that true, or are they the same 5 maps?

    • smellygnomes

      7 years ago

      Grats on the war-face win!

    • SasquatchFTW FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Dogtaro is definitely neg-stalking you.

    • Blockhead767

      7 years ago

      Congratz on the win i would have voted for you (or the Tiger baby was 50/50 for me) but i totally forgot about the contest... smiley13.gif

    • jack FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold I Like Lego

      7 years ago

      I appreciate it man, but I have way too much stuff already. Thanks for the offer!

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      oh my god haha its amazing in so many differant ways. It's clearly Halo, but like no other halo game ever made.
      At least 6 new guns, all new maps and all new game types. Preorder this bitch because it's going to blow the market out of the water

    • Dopp ROLL TIDE

      7 years ago

      I'd like to be, but I didn't buy ODST.

      How is it?

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      haha shit are you serious?

    • drummerscout

      7 years ago

      id love to but i got banned sorry :(

    • Tudor FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold RTXL Store Lead Guardian

      7 years ago

      Get your War Face back in the game! You're not done yet soldier!

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      i keep trying that but it keeps saying that the file doesnt exist

    • HolyJoker

      7 years ago

      no clue, wait, maybe its the img button next to link

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Just did!

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      haha fuck yeah I voted for you, I like the baby pic, but would be a bit pissed if it won
      ill add you in my next plea for votes in my journal

    • challenger01

      7 years ago

      I voted for you, and you're soooo close! Did you vote for me? and could you help get the word out on mine?

    • HolyJoker

      7 years ago

      Yeah, that's right, I know what I'm doing biznitch. Oh, it looks like I might fall out of the war face thing. It's kinda dumb because the other guys pic isn't really all that good, but if I loose I can change my avatar back to rappin masta chief

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      i saw your comment and felt the need to correct you, considering your statement just seemed a little arrogant.
    • The_Sloth

      7 years ago

      when did i call myself the moderator of internet disputes?

    • HolyJoker

      7 years ago

      Alright, I've got a lot to say. First of all I'm sad because I just got a WTF for something that was not WTF material. It was lame at worst. Second of all, This made me realize why people can only look up who gave them plus mods, because I could feel myself becoming an internet asshole (cloud song). Third of all, I commented on the forum post, te he. Oh yeah, and Shadow Complex is sweeeeeeeeeeeeet.

    • HolyJoker

      7 years ago

      No, hey but thanks for doing the AHWU write up, I got home and was slightly dreading having to do it. BTW look at the last person (not you) on my personal comments, what a douche-bag. If you're as mad as I was you can look on his comments and see what I wrote, Ha-Ha

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      haha yeah,did you ever watch Haloid?

    • HolyJoker

      7 years ago

      fuck yeah! while I was watching it, I realized "oh thats what Monty does".

    • HolyJoker

      7 years ago

      Dude, that guy quoted me on jacks profile and said it was the dumbest thing he's heard in a while. So I left him a smart ass comment on his personal comments. Check it out.

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      haha no

    • HolyJoker

      7 years ago

      Hey, are you the one person watching me?

    • Tudor FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold RTXL Store Lead Guardian

      7 years ago

      Yeah, although we have more than 8 now, so if we have to start early hopefully we'll have 16 by then

    • HolyJoker

      7 years ago

      HELLO!!!! smiley0.gifsmiley1.gifsmiley0.gifsmiley2.gif

    • Jkryan2010

      7 years ago

      HELLO!!!! smiley0.gifsmiley0.gifsmiley1.gifsmiley2.gifsmiley3.gifsmiley4.gifsmiley5.gifsmiley6.gif

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Awesome I'll accept it next time I sign on.

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Yeah sure dude, just let me know when. I can tell you this week is rough with finals, this weekend is my birthday celebration, and then next tuesday is my last class,, so any time after that around like say 9:00 central time and onward I'm good.

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      I'll be happy to help, I have almost NO experience in machinima making, but I can do my best.


      Also, and by NO MEANS am I trying to take over, but I've been writing for about two years now, so if you need help plot wise, I'll be happy to help, just throwing that out there.

      I think I could only help action scenes though, you can't lower weapons in an online game right?

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      lol honestly Pongo scared this shit out of me. He's just creepy...*shivers*

      Yeah man I liked it, I really loved the action scenes with the Johnny Cash I believe in the background. The only problem I can remember, it's been a while since I read it, was the head bobbing was a little vigorous for my taste, so it wasn't that bad.

      I've always wanted to make a machinima, I came SO close last year, but everything fell apart, so I've turned it into a book, well attempting to turn it in to a book.

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Haha no joke man! Honestly though, I find myself more excited for a second season of RT Shorts. Both are equally cool, but the shorts are something new and I like it. You think they'll drop the week to week skits for a more continuous story line?


      Speaking of machinima, how is yours coming along? I'm excited for episode 2

    • SacrdEnclave

      7 years ago

      not much... waiting for the next Red vs. Blue season to come out mainly haha

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Hey man what's up?

    • TreyRSolis FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      8 years ago

      Hey man, how goes the Revolution?

    • jack FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold I Like Lego

      8 years ago

      Hey man, not too shabby overall. I'd recommend working with your audio a bit more, some of the music seemed a bit overpowering and killed some of the dialog. Also, try to develop some sort of standard style of shots. It seemed that some of your shots filled the screen with your actors, some left a lot of room over their heads, some were full body...(I'm referring to the "talking" scenes mainly here).

      But good job for a first time out.

    • Jkryan2010

      8 years ago

      Dude, everything cool and profound that you bring up when we hang out is from the RT podcast. Loser ;)

  • Questions

    No questions have been answered yet