TonyTheGreat

Male
from Cleveland, OH

  • Activity

    • The Saints' Second Coming

      7 years ago

      TonyTheGreat

      So I got Saints Row 2 the day it came out and I have to say that there are goods and bads about the game though. Upon first glace of the map, it looks the exact same. But in reality it's pretty different. There are a ton of shops and activities. I found myself finding a place to go in and buy things or buy the actual shop itself, which is a really cool feature.

      The thing I loved about Saints Row over GTA was that it seemed so much more content heavy. With SR2 you have the ability to customize your gang, what the drive, you sign. You can change your crib and there's even more car customization options. It's really a great game. There is one major thing that they didn't change from SR1 to SR2 and that was the driving. It's still the same. There's nothing realistic about it. But it's not all that bad. Gives the game a different feel to it. They also made being drunk and high pretty fun too. The Co-Op definitely adds a lot to the game as well.

      All in all it's a good game that should keep me entertained for awhile. You should go buy it if you don't have it already. smiley0.gif

    • Preparing to Drop in '09....

      7 years ago

      TonyTheGreat

      WTF!

      I have to wait a YEAR for Halo 3: Recon?!

      smiley4.gif

    • Homework and Metal

      7 years ago

      TonyTheGreat

      So I just finished typing my Philosophy project on Plato's Cave. For some reason this shit seems harder in college than it did in high school. Maybe that's 'cause I slept through half my philosophy class at Lake. Sorry Tomba.
      Also I listen to more metal than I did in high school so maybe all the headbanging isn't helping...

    • Not a N00B!

      7 years ago

      TonyTheGreat

      Ok, if anyone has any questions as to why I am allowed to talk shit to "know-it-all" noobs it's because I've been on this website and watching RvB since June of '05.

      So stop acting like you know everything because I've been here longer than you. This is my second profile. Anyone who doubt's me just go HERE and you will be enlightened. Also if I have any old friends on that account, totally add me dudes.

    • its puts the lotion on the skin.

      7 years ago

      TonyTheGreat

      once the hb423 cord is cordinated onto the fornicolso cord then the mageitnic will coinside with the 538fole and then the corerect correspondents then the panda ate the chicken then threw up all over the bag or dorritoes then i went to the mall and stole some carrots then stuck them in the window sill so the flying rabbits could swallow the marshmellows .

      true story.

      up DA punZZZXX

    • I Want It.

      7 years ago

      TonyTheGreat

      I seriously cannot play Fable 2 Pub Games anymore. I think I am going to lose my mind. I do not want to keep winning money that I have to wait a month to use. I want to use it now!

      Well I can't and it's bothering me. Anyone else want to complain that they aren't playing Fable 2 right now?

      No?

      Oh well I guess I will be patient then. smiley7.gif

    • Frustration

      8 years ago

      TonyTheGreat

      Ok so I'm probably not going to keep playing SRO forever and I need a new MMORPG to play. anyone got any ideas?

      I'm lookin' for a free one too. I don't really feel like spending money on this one. smiley8.gif

    • Brand New

      8 years ago

      TonyTheGreat

      Ok, so I have a good idea. It may have been done before but I think it's good idea. Gonna be designing a machinima based comic. Just a little side project that might pass the time.

      I'm just doing it for fun and am not gonna make any money off of it, sooo expect to see it up in the next week or so. don't send me too much hate mail tho. cause i'm gonna make it anyway. smiley0.gif

  • Comments (15)

    • tweec420

      7 years ago

      lol yah >.<

    • disneyjedi87 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      you got some good ones yourself.

    • invertedcoma

      8 years ago

      Hello, in the recent "Dev Day" update as you know there are mod "elections" so I have decided to run for mod of the Books thread. You can check out my profile and decide if you think I am worthy of the job. Thanks! Vote for me!

    • soopahsocks

      8 years ago

      whats up man?

    • Phantexxx

      8 years ago

      me. I dunno if samkick did too, but we were makin fun of that redheaded chick, somehow we got neg modded, and i wound up banned like, an hour later.

    • Phantexxx

      8 years ago

      kick ass journal!

      did you see who banned me from the GTA 4 forum?

    • Elite_264

      8 years ago

      that suck man

    • iDelta FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      8 years ago

      hey whats up man?


      do i know you?

    • Dread

      8 years ago

      ah u no, im up 2 this n that...nothing that interesting, urself?

    • Amakaru

      8 years ago

      Amakaru is full of good ideas dude

    • LTofChaos

      8 years ago

      yeah its way to expencive for pritty much every thing now days

    • LTofChaos

      8 years ago

      I use printmaster to make cards for people for pritty much every thing, I havnt bought a card in like a year. its a cool program and cards and projects come out really nice.

    • LTofChaos

      8 years ago

      thanks for the add. and about your mothers day problem if you dont have money try to make her a card or some thing or make her breakfast.

    • Dread

      8 years ago

      thx for the add man

    • Tudor FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Forum Mod

      8 years ago

      Cheers for the add

  • Questions

    No questions have been answered yet