crashdummy30

Male
from Nashville, Tennessee

  • Activity

  • Comments (1103)

    • iMacOfDeath

      7 years ago

      Because I put up a bunch of images (back when they opened the 100 images to non-sponsors) and some of them were a bit offensive to little sissy boys of moderators.

    • iMacOfDeath

      7 years ago

      Grudge that the Moderators on this site are assholes.

    • iMacOfDeath

      7 years ago

      Yeah its been awhile, it took years to lose my grudge and give up my plans; on getting even.

    • r3confight3r

      8 years ago

      um thanks

    • 5381

      8 years ago

      they were pretty good, i'll to look up more of their stuff

    • 5381

      8 years ago

      they were pretty good, i'll to look up more of there stuff

    • 5381

      8 years ago

      no i've never heard of them
      what kind of music are they?

    • super_noob

      8 years ago

      It is so different than Fallout 3.

    • caboose97531

      8 years ago

      yeah...ive been to a few of their concerts as well

    • caboose97531

      8 years ago

      LP is a great band

    • caboose97531

      8 years ago

      most of the ones i have been to, "the band 3'' has opened for them

    • caboose97531

      8 years ago

      oh yeh...they were all BADASS

    • caboose97531

      8 years ago

      10?

    • 5381

      8 years ago

      you lucky bastard tahts sounds like a really really really good concert

    • crazybitch13

      8 years ago

      i've been busy with uni work and shit. what about you?

    • techskater

      8 years ago

      But who cares? It's Kanye West. He's made a career on being a moron.

      It's not like anyone respects him for it. *shrugs*

    • super_noob

      8 years ago

      I think she lives pretty close to Nashville too (she lives in Fayetteville she moved there from Ardmore) but no dude it's ok I don't think will last very long any ways

    • KingWalla

      8 years ago

      Don't worry about it, man. I love Blastwave, I'm just going through a tough time right now.

    • Selina_Kyle

      8 years ago

      The comics were the only thing worth doing. Although... I gotta admit I didn't change it if it was on.

    • super_noob

      8 years ago

      Oops it was Ardmore, not Admore my bad

    • super_noob

      8 years ago

      Admore, it is right on the border of Alabama in the southern part of the state.

    • oskirk

      8 years ago

      that means i wont be getting the game and i still want to get rid of the movie. :)

    • zero124

      8 years ago

      yea its all good

    • zero124

      8 years ago

      dont you hate it when that happenes

    • super_noob

      8 years ago

      YES I HAVE

      It is amazing smiley11.gif

    • oskirk

      8 years ago

      ive tried, the site wont let me.

    • super_noob

      8 years ago

      Dairy Queen haha

    • 5381

      8 years ago

      are you going to this years warped tour?

    • super_noob

      8 years ago

      Holy crap dude we like a lot of the same music

    • CSAGENLEE

      8 years ago

      little bit yeah

    • CSAGENLEE

      8 years ago

      defacing government property...we can't paint on aircraft like that anymore

    • mizkitkat

      9 years ago

      NevAA In too many groups! xD

    • thesaruh

      9 years ago

      yeah I know what you mean! I really wish I knew a second language haha

    • thesaruh

      9 years ago

      Oh awesome, so how went the trip anyways?

    • thesaruh

      9 years ago

      It's in Switzerland. The view is beautiful and as if that wasn't enough, one of the Bond movies was shot there.

    • thesaruh

      9 years ago

      Eh, fine I'll give that one to you. Next time go climb the Schilthorn though. It's worth it.

    • thesaruh

      9 years ago

      It all depends, which mountain was it?

    • genGrevious

      9 years ago

      lol i spent 3 hours waiting for the new southpark just laughing my ass off

    • InfamousJRM

      9 years ago

      OMG dude, I would seriously like cry or something, haha.

    • InfamousJRM

      9 years ago

      Awesome, yeah Paramore is the best

    • 5381

      9 years ago

      there is no talking him out of it because he already did it

      i tried to talk him out of it earlier but he had his mind set

      i've tried calling him like a bajillion time but his phone is off

      its too late

    • 5381

      9 years ago

      i thought about that and then i rememberd i only know his cell phone number not his home phone

    • xAnarchy_666

      9 years ago

      Thank you very much :)

    • r_v_b_addict

      9 years ago

      haha. why use three howitzers when you have 3 barrels? lol. you could really put shit downrange

    • PhantomMaul

      9 years ago

      yes, that is where the rapists are born

    • PektoseHawk

      9 years ago

      BUT GOB LIVES THERE,
      AND HE'S A PRETTY COOL GHOUL!

    • PektoseHawk

      9 years ago

      A'ight, dawg.
      Thanks.

    • PektoseHawk

      9 years ago

      Only Merc I've met so far is Jericho (or is he a raider? Meh.)
      I don't think I've run into any Super Mutants (Ghouls don't count, right?)
      I think I'll just stick to figuring out the quests I've got in Megaton, then look for DoD.
      Once I get that Adventurer perk (level 20 won't take too long, right?) it will be time for some real adventuring.

      Does your character really die at the end? D:

    • PektoseHawk

      9 years ago

      Cool, thanks. Also, final question: Isn't it that you can get a dog from a junkyard or something?

    • PektoseHawk

      9 years ago

      Well I don't want any cheats/walkthroughs yet.
      I just wanted to know if I'm going to have look at every nook and cranny for hundreds of quests. If there's about 30 of them (according to the achievements), then that will make my wastelanding job easier.

      Plus, I'm still a bit pissed that my friend ruined the ending for me.

  • Questions

    No questions have been answered yet