honchurch

Male
from Cordova, TN

  • Activity

  • About Me

    Isn't Sanity just a one trick pony anyway. I mean all you get is one trick, rational thinking. But when you're good and crazy, THE SKY'S THE LIMIT!
    Spike.gifLinkSword.gifTriforce.gif
    RandomFR.jpg

    My interests section is outdated and im too lazy to update it..

  • Comments (260)

    • Cheese FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Poofs

      8 years ago

      Way to be FU.

    • Simmons2pntO

      8 years ago

      OMG UR FU!!!!!!

      C4N I B FRNDZ W/ U?!?!?!?!!111one!!!? U MUST B SOOOOOOOOO KEWLLLL!!!

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      8 years ago

      www.youtube.com/watch?v=mqL-YNyxFd0

    • Bellzebob

      8 years ago

      Congrats on being FU.

    • Simmons2pntO

      9 years ago

      Yeah, thank God. I think I would have brought him back to life and then RE-Killed him if he didn't finish the movie.

    • QuackJAG

      9 years ago

      Hey, I know you. Your in my computer class. Infact, your siting by me right now!

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Bastard.

    • tigergirl

      10 years ago

      thanx!

    • tigergirl

      10 years ago

      sure!
      hey do u have msn...

    • tigergirl

      10 years ago

      Hey what's up

    • Spikey206

      10 years ago

      PENIS!

    • mrmooch

      10 years ago

      Hey church it is dripless pigeon do u still play diablo and if so is ur account honchurch

    • blabbie

      10 years ago

      that's what my brothers and friends said too... but, I still really wanna play it.

    • blabbie

      10 years ago

      I love KotOR! I beat it twice as light, and once as dark... and now I wanna get KotOR 2. but, I can't seem to find it anywhere.

    • DeathWolff

      10 years ago

      dude fuck u =P lol and that was for a friend to see i forgot to delete it bitch!!!

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      Your shitting me

    • DeathWolff

      11 years ago

      LOL u know u like it

    • Naraku1021

      11 years ago

      shouldn't your title be lvl87archer by now?

    • Donuthole

      11 years ago

      u also have immunity. don't lose it!

    • TheScyth

      11 years ago

      Yo! You live in Cordova...Do you know Chris Compton?

    • Donuthole

      11 years ago

      In America, you find the party.

      In Soviet Russia, the party finds YOU!!!

      It's little Uffie of course!

    • matthewf

      11 years ago

      metal!!!!!!!

    • Graee

      11 years ago

      We totally need to try pulling this shit in halo!

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      Where have you been recently slut slut?

    • Naraku1021

      11 years ago

      you getting on XBl or Jedi Academy soon, cause I am really bored

    • Gaara_owns_u

      11 years ago

      aahahaha ull never be able to beat my come backs

    • Gaara_owns_u

      11 years ago

      well well u big uuummm dodohead!

    • Jester1332

      11 years ago

      High-Five!

    • DragonLord64

      11 years ago

      i love the link animation on your about section! Its cool. (used to have that one on my site before! Or do i still have in there... i must go check.... hehe. (not on my profile, my actual website) ^_~

    • gruntlion58

      11 years ago

      well my friend i totally agree with u,so wat do u say r we friends

    • gruntlion58

      11 years ago

      ok ok i think i patched things up with sommons so how about we call this a truce

    • bootlegger

      11 years ago

      no prob. Its a pain when someone takes something out of context.

    • Simmons2pntO

      11 years ago

      Grunt gaylion

      Ther ya go

    • Simmons2pntO

      11 years ago

      Yeah he's a douche..........

      He is the

      Gruntlion.......or something, he's in my comments if you wanna get him back.

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      Yay Church is no longer a freeloader!

    • Kosmoferret

      11 years ago

      hey thx! where do you get all these pics from?

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      You miss the point.
      A) I was drunk
      B) All those kills were with the Gauss turret, which I suck with normally.
      C) I had fucking 34 kills.

    • Naraku1021

      11 years ago

      about that journal comment
      yes and fuck you

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      aimernesss

    • Vampir_Vixn

      11 years ago

      I thought everyone had forgotten about Eve 6.

    • HoNCaboose

      11 years ago

      muhahahahhahaha, you have been vandalismed smiley0.gif

      vandalised%20the%20tick.JPG

    • HoNCaboose

      11 years ago

      teehee, I vandalised Joobie's profile smiley0.gif , go check it out

    • xBoW_cHiCkAx

      11 years ago

      awsome it is ^_^

    • SpadeChaos00 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold X-Men

      11 years ago

      No problem

    • Donuthole

      11 years ago

      ur sign thang says honcaboose is fat

    • SuperJoobie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      AIm plskthx.

    • honchurch

      11 years ago

      Ah well im going, its NOFX in a nearby area im not going to miss it.

    • Simmons2pntO

      11 years ago

      Thats just what time the whole concert starts

    • Simmons2pntO

      11 years ago

      I would go, but we'd have to see like 25 shitty bands perform, and we wouldn't know when NOFX was playing PLUS most of the bands that are playing are shitty.

    • Simmons2pntO

      11 years ago

      I just found out though, itsnot just NOFX.

      Its the Whole Warped Tour, so we may not go.

  • Questions

    No questions have been answered yet