whymihere

Male
from Federal Way, WA

  • Activity

  • Comments (82)

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      3 years ago

      You are awesome and fun to hang out with!

      • whymihere

        3 years ago

        Well I still got your number :) But we must find a way to hang out soon! I miss ya!

      • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

        3 years ago

        NICE! IF you mean ECCC I'm trying to get out there on Sunday but I don't know yet. Either way text me pictures!!

      • whymihere

        3 years ago

        ahhh well thank you! I miss you! We need to hang out! You going to Comic-con? I'm gonna be with my ME cosplay group!.

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      4 years ago

      Happy late Featured User!!!! smiley12.gifsmiley12.gif

    • brandonjw FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      4 years ago

      happy fu day

      • whymihere

        4 years ago

        greatest part about this. my wall just blows up!

    • jamesfox47

      4 years ago

      Fu sir fu!

      • whymihere

        4 years ago

        the only time I'm ever happy to hear that.

    • The_Hybrid FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      4 years ago

      Happy FU Day smiley13.gif

      • whymihere

        4 years ago

        thanks I just logged in...did not realize it.

    • Locken

      4 years ago

      Hey whymihere, you've just been FUed!
      Happy FU Day! smiley13.gif

      • whymihere

        4 years ago

        just logged in was like...the hell do I have comments for. Look at front page and saw it! Second time...yay!

    • Bravo0777

      4 years ago

      Happy FUUUUUUUUU! Washington represent!

      • whymihere

        4 years ago

        I try.

      • Bravo0777

        4 years ago

        Haha it was pretty funny.

      • whymihere

        4 years ago

        and personal..oh who cares.

      • whymihere

        4 years ago

        FEDERAL WAY KING COUNTY MOTHER FUCKERS!

        That was a little over the top.

    • NeutralGreen

      4 years ago

      Happy FU Day! smiley13.gif

      • whymihere

        4 years ago

        got my stein filled with rum and coke. Hallelujah.

    • SilentEmmet

      4 years ago

      Happy Featured User day lad!

      • whymihere

        4 years ago

        Jolly good show old bean.

    • Jcach

      4 years ago

      Congrats on being the Featured User!

    • Galactic321

      4 years ago

      Happy FU day man!

    • jennifejz

      4 years ago

      FU!! smiley0.gifsmiley13.gif

      • whymihere

        4 years ago

        Again...one of the few ways I appreciate those two letters.

    • Russspruce FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      4 years ago

      Hey dude, congrats on being the Featured User!

      • Russspruce FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        4 years ago

        Possibly.

      • whymihere

        4 years ago

        bake me a cake?

    • senorstupid

      4 years ago

      Hey! Congrats on being the Featured User!

    • SailorTweek FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold RTX Head Guardian

      4 years ago

      Happy Featured User Day! smiley13.gif

      • whymihere

        4 years ago

        I know...second time...so cool!

    • Bellzebob

      4 years ago

      Congrats on being Featured User!

    • whymihere

      5 years ago

      HAHA! well good. Anyways looks like I'll have a few hours between most of my panels. If ya wanna catch some lunch lemme know. So long as I don't interrupt your anniversary!

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      5 years ago

      LOL I don't care what his COMIC persona does as long as his real life comes home with me!

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      5 years ago

      Yes I will be insane for PAX thanks to Jenga and Luke (mostly Jenga, as the entire JengaJam team plus a few people are staying at my apartment that weekend!) HOWEVER I'm sure we're absolutely gonna go to some of the same panels, and ya gotta eat, so we should compare schedules and coordinate! smiley0.gif

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      5 years ago

      I would lend you all the paint I have but I have none. All the painting I did was at Game Forge in Auburn, the place i play D&D. They have a painting station and as long as you buy the mini you're painting from them you can use their paints, brushes, and advice.

      They are awesome.

    • OboeCrazy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Freelancer

      5 years ago

      Shoot me a message on Live. There is ALWAYS someone on my FL who I haven't played with in forever so I can always make room!

    • lukemckay FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Webcomic Maker

      5 years ago

      shit that's awesome. I hope I can sell some of my paintings and such that well.

    • whymihere

      5 years ago

      Yeah, oboecrazy and I had a talk about that today. I forgot you even screwed up the word "camel" so long ago! Either way it was still awesome.

    • lukemckay FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Webcomic Maker

      5 years ago

      Camul is the name of Balls' pet camel

    • SailorTweek FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold RTX Head Guardian

      5 years ago

      CRAZY! I think that it's because WASHINGTON STATE ROCKS.
      And Rooster Teeth should totally relocate here. smiley13.gif

    • lukemckay FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Webcomic Maker

      6 years ago

      I was at the Best Buy a lot actually. Must have just missed you. Several times.

    • whymihere

      6 years ago

      I feel like a jackass now since the same message got sent twice...fuck!

    • whymihere

      6 years ago

      Dude, I live in Federal Way! Work at the Best Buy down there. You get the cash I'll get you shit on discount lol.

    • whymihere

      6 years ago

      Dude, I live in Federal Way! Work at the Best Buy down there. You get the cash I'll get you shit on discount lol.

    • lukemckay FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Webcomic Maker

      6 years ago

      you were in seattle and didn't tell me?


      actually I wasn't in Seattle too much, I was mostly in Federal Way. I'm there all the time dude.

    • jack191

      6 years ago

      congrats on becoming the featured user for today

    • SamySalti

      6 years ago

      happy fu day

    • Tetrameth

      6 years ago

      Grats on your FU Day. smile.png

    • brandy606

      6 years ago

      Merry Fu Day!!

    • LadyRocki

      6 years ago

      You're FU today. Congratulations!

    • 360dude1

      7 years ago

      lol

    • 605

      7 years ago

      Pocket Rocket Boy being better is debatable, but equally awesome I'll agree with. :D

    • rvsbrulz

      7 years ago

      CLICK

    • ninjastar530

      7 years ago

      it could be limbo or something

    • ninjastar530

      7 years ago

      hmmm....well maybe A.I. travel through that place when switching bodies, technically their not alive

    • ninjastar530

      7 years ago

      "So wait...what the fuck does that make sarge when they saw each other in the "afterlife""

      sarge never died, he never went "into the afterlife" cus church told him not too lol

    • rvsbrulz

      8 years ago

      Vote rvsbrulz as the new RvsB forum Mod!!!

    • 360dude1

      8 years ago

      can you vote for me plz again

    • 360dude1

      8 years ago

      can you vote for me plz

    • Celestrial

      8 years ago

      gz on FU!

    • tiger0629 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      8 years ago

      Confreakingrats smiley11.gifsmiley6.gifsmiley0.gifsmiley9.gif

    • o_zo_o

      8 years ago

      woots for you

    • FiestyClam

      8 years ago

      Gratz on FU.
      enjoy all your spam.

    • Pipsqueak

      8 years ago

      Hey sorry about the chick. Well at least you got FU.

    • ChroncApathy

      8 years ago

      Something tells me he's going to regret having that as his journal entry by the end of the day...

  • Questions

    No questions have been answered yet