Amazing

Male
from Conyers

  • Activity

  • About Me

  • Comments (214)

    • Recoome

      10 years ago

      hey did you see thous updates for halo?

    • M_A_T

      10 years ago

      Probably....

      I almost never play it anymore. I mostly play BF:BC and lots of other games.

      I recently started to play again. so we'll see if I get as good as I used to be.

    • Billz_Skillz

      10 years ago

      awww your taller than me.

    • halosavior

      11 years ago

      We're doing good. A lot of machinima.

    • ManicMinds

      11 years ago

      Yeah you get a gif Motivator that has boobs on it

      1214268934171.gif

    • Recoome

      11 years ago

      ok call me a noob if you want, i just got realy bored of halo

    • sargernator FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      click on edit profile

    • Sparten571

      11 years ago

      oh , that's what u think but just wait karma will come and bite u in the butt and it will hurt, for a very long time

    • Sparten571

      11 years ago

      rofl no she's really in CA.
      But seriously I'll tutor but it'll cost $9.00 a hour, you know min. wage ;-)

    • Sparten571

      11 years ago

      Umm California is actually below me. But besides your obvious F- in geography, i goofed up my sister isn't in california. She's in Atlanta, GA (now that's across the country btw. ;-) hey i'll give u tutoring lessons for geography in college but i'm not a mircle worker so i'm only going to guaruntee that u get a D maybe if your really lucky n try hard a D+).

    • Sparten571

      11 years ago

      Unfortunately I can't she's in Cali. Sad i know you can't talk to her for a whole week. Don't cry just be strong you'll make it man.


      ;-)

    • eliasf

      11 years ago

      I need X-box and money....

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Haha ok. Thanks.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Hey 2 comments = 1%

    • Insane_Cow FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      yeah... the new karma/mod system happened just as you left
      so no more mod bank ;_;

    • Neoma

      11 years ago

      Summarizing you.

    • BattleFrag91 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Something

      11 years ago

      alright, any specifics for it?

    • blargzilla

      11 years ago

      aye aye, cap'n.

      got any picture you'd like me to use?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      wait why?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Okkkk. :)

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Did you just seriously neg mod my picture?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      LOL. Ok hold up Man I'll start it later

    • halosavior

      11 years ago

      love them!

    • Recoome

      11 years ago

      yeah, but idk if ill change my name

    • Recoome

      11 years ago

      TheLostPROPH3T
      burglar666
      idk if they do or not

    • Recoome

      11 years ago

      for the tournament im entering me and two of my friends maybe more...k?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Ok cool. :)

    • Recoome

      11 years ago

      maybe on wensday or thursday but not tomarrow

    • DonutBoy1

      11 years ago

      I'll have it changed by then.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Have him play against me. I'll see if he's good

    • DonutBoy1

      11 years ago

      So match is this Wednesday?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      ok cool man. So next Wednesday 28th?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Yes time?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      LOL no not more lot less. Cause been having contests so I dont have alot of mods. So yeah LOL.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      LOL no its how many mods I end up having.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      yeah once it gets to 1000 contest will be setup. Thanks.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Yeah but have to see others videos.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Seen it before. Loved it.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      everyone and me

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Well sure let's make of that.

    • DonutBoy1

      11 years ago

      k start

    • DonutBoy1

      11 years ago

      k your in

    • Redman9999

      11 years ago

      halo fuckin rocks the world

    • Recoome

      11 years ago

      i might not be on this week but if i am can i try out for ur clan?

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Ok cool

    • Recoome

      11 years ago

      wich clan?

    • Recoome

      11 years ago

      ur tournament it sound kinda fun

    • DonutBoy1

      11 years ago

      Holy shit they are good. I thought I was but seeing them play they are like 3 times better

    • DonutBoy1

      11 years ago

      No havent yet man hold up.

    • halosavior

      11 years ago

      Hey man thx for the invite, but we'll have to talk it out. Mind if I get back to you a little later?

  • Questions

    No questions have been answered yet