Bradley FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

Not Specified
from Minnesota

  • Activity

  • Comments (1826)

    • Mizui

      12 years ago

      Hehe same. I played WoW for a little bit with my friend.

    • Mizui

      12 years ago

      So,whatz up?

    • Mizui

      12 years ago

      FUN lol.

    • Mizui

      12 years ago

      Hehe me neither. Id have fun though lol.

    • Mizui

      12 years ago

      Hehe,yeah you dont wanna get hit by diet coke :P

    • Mizui

      12 years ago

      It looks fun.

    • Mizui

      12 years ago

      thanks :]

    • Mizui

      12 years ago

      Thanks for the comments :]

    • ChEeRbAiT715

      12 years ago

      haha.
      bad ass mother fucker...

    • ChEeRbAiT715

      12 years ago

      good.!
      that shirt is BAMF.!

    • sexiBRITTANY

      12 years ago

      so whts up? u have a screen name? it would be so much easier talking tht way! mines glitzxbaby@aim.com, if u have yahoo or something else let me kno cuz i got them all, lol

    • sexiBRITTANY

      12 years ago

      thnks for the pic comment gorgeous!!! xoxo

    • lisabet14238

      12 years ago

      lol..thans for the comment. ha ha

    • lisabet14238

      12 years ago

      my ass hurt from spending so much time driving, lol...we weny with like 30 other people..some of them were slow ass drivers. it took us forever to get there...i went back in the summer of 05'

    • lisabet14238

      12 years ago

      it was very beautiful....how long were you there?

    • lisabet14238

      12 years ago

      well its only 9:23 here, lol

    • lisabet14238

      12 years ago

      ha ha...i just woke up like an hour ago...what time is it over there?

    • lisabet14238

      12 years ago

      *yawn* morning..

    • lisabet14238

      12 years ago

      well if you speak your mind, youre pretty subtle about it, lol
      its still a pretty cool job. you must have an awesome tan. ha ha ha

    • lisabet14238

      12 years ago

      awesome. lol.thanks for the comment.
      glad to hear it from you.
      you worked at a camp or something?

    • lisabet14238

      12 years ago

      lifegaurd! how long you been doing that?

      i volunteered this summer for a while.

    • lisabet14238

      12 years ago

      w00t! yeah baby HALO 3!!

      i'm always going to be a bigger fan of the orginal though.

    • lisabet14238

      12 years ago

      aww, i hate having it then not having it anymore. it took me so long to get accustomed to it.

    • lisabet14238

      12 years ago

      thanks for the comment, smiley8.gif

    • rabid_usagi

      12 years ago

      Thanks for the image comment.

    • guitargirl18

      12 years ago

      haha nice

    • guitargirl18

      12 years ago

      yes haha..i remember taking a turn to fast and spinning out and i came within 4 feet of a tree haha...good times...and snowboarding and snowmobiling is always fun

    • guitargirl18

      12 years ago

      i love it...but you see when you have to start your car early...its something to look forward to...getting in a nice warm car....the only thing i dont like is scraping windows...that just pisses me off....i dont even mind the frozen hair and when its below zero and your snot freezes instantly haha

    • guitargirl18

      12 years ago

      youre saying youre from minnesota and you dont like the winters here?

    • guitargirl18

      12 years ago

      well whatever works...the U is big..i think its too big..but a school in a different state away from home would be awesome...i looked into texas but really realized id miss the snow and cold winters too much

    • guitargirl18

      12 years ago

      yeah...thats the middle school....that makes me feel better knowing you didnt have to see our high school...its very embarassing....and theres no difference in minnesota and massachusetts at all haha

    • guitargirl18

      12 years ago

      ok sweet!....im so sorry you had to see our high school...its a shit hole...maybe you were at the middle school...its nicer and a bigger pool...but the U is fun

    • guitargirl18

      12 years ago

      hmmm ok...well i live in hutchinson...go to school at the U...so i go to school kinda close to you

    • guitargirl18

      12 years ago

      hmm...thats cool...do you know what towns it runs by? and you live like an hour and 20 min from me haha

      Post edited 7/09/07 8:15PM

    • guitargirl18

      12 years ago

      mississippi? haha...i just noticed youre from minnesota...where at?

    • bethf373

      12 years ago

      what kind of concert?
      why were you running from him?

    • GigasViking

      12 years ago

      Cool you're into stargate! Speaking of that I've got an ancient language translator (english to 5000 year old cuneiform script) you might want to checkout in my journal. Effing sweet I think...and took forever to put together :)

    • elpez124

      12 years ago

      ever herd the Steve Martain song about kink tut

    • Andariel

      12 years ago

      Oh cool, yeah Im kinda in two sports at the moment cuz well idk... there really fun sports and yeah contact XD

    • Andariel

      12 years ago

      Oooo your a swimmer ^_^ yeah i saw the pics.... so you like on your school team?

    • Andariel

      12 years ago

      Lol well i can see a six pack forming there ^_^

    • Andariel

      12 years ago

      lol Thanks, I guess its a pretty good pic then ^_^

    • sexychic69

      12 years ago

      hey long time no talk whats up?

    • church_107

      12 years ago

      Airsoft is fun but if you ever get a chance to paintball take it.....it hurts a lil but that just adds to the excitement

    • erin214

      13 years ago

      i have 3 new pictures!! get excited and comment!! :D

    • izP_za

      13 years ago

      this is bmp, accept my friend request

    • HyunEe

      13 years ago

      happy new year ^_^

    • erin214

      13 years ago

      i got a couple new pictures ........ you should comment :D

    • Quake_lI

      13 years ago

      Shitty Name!

    • bryans_luver

      13 years ago

      LAURENTRAIN.jpg

  • Bradley's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet