ChainsawMan

Male
from Madison, WI

  • Activity

    • umm

      13 years ago

      ChainsawMan

      havent made a new entry in while
      so im posting lyrics becuse i have
      nother better to post

      Mr.Crowley
      Ozzy Osbourne


      Mr. Crowley, what went on in your head
      Mr. Crowley, did you talk with the dead
      Your life style to me seemed so tragic
      With the thrill of it all
      You fooled all the people with magic
      You waited on Satan's call
      Mr. Charming, did you think you were pure
      Mr. Alarming, in nocturnal rapport
      Uncovering things that were sacred manifest on this Earth
      Conceived in the eye of a secret
      And they scattered the afterbirth
      (solo)
      Mr. Crowley, won't you ride my white horse
      Mr. Crowley, it's symbolic of course
      Approaching a time that is classic
      I hear maidens call
      Approaching a time that is drastic
      Standing with their backs to the wall
      Was it polemically sent
      l wanna know what you meant
      I wanna know
      I wanna know what you meant

    • Journal

      13 years ago

      ChainsawMan

      its been a while sence i have been on for very long been gone alot and it has been awhile sense i have made i journal and i will just say that im going to be on less becuse im obsesed with world of warcraft and i have to play so yea..

    • Hallowed be Thy Name

      13 years ago

      ChainsawMan

      best fucking song ever


      I'm waiting in my cold cell when the bell begins to chime
      Reflecting on my past life and it doesn't have much time
      Cos at 5 o'clock they take me to the Gallows Pole
      The sands of time for me are running low

      When the priest comes to read me the last rites
      I take a look through the bars at the last sights
      Of a world that has gone very wrong for me

      Can it be there's some sort of error
      Hard to stop the surmounting terror
      Is it really the end not some crazy dream

      Somebody please tell me that I'm dreaming
      It's not so easy to stop from screaming
      But words escape me when I try to speak
      Tears they flow but why am I crying
      After all I am not afraid of dying
      Don't believe that there is never an end

      As the guards march me out to the courtyard
      Someone calls from a cell "God be with you"
      If there's a God then why has he let me die?
      As I walk all my life drifts before me
      And though the end is near I'm not sorry
      Catch my soul cos it's willing to fly away

      Mark my words please believe my soul lives on
      Please don't worry now that I have gone
      I've gone beyond to see the truth

      When you know that your time is close at hand
      maybe then you'll begin to understand
      Life down there is just a strange illusion.

      Yeah, yeah, yeah, Hallowed be thy name
      Yeah, yeah, yeah, Hallowed be thy name

    • new journal entry

      13 years ago

      ChainsawMan

      its new and i dont have anything to say
      im bored

    • dude...

      13 years ago

      ChainsawMan

      i just had to lose a friend becuse of some person hes going out with..this...sucks.....

    • Talk About a Stupid Conversation

      13 years ago

      ChainsawMan

      mrChainsawMASACR (10:31:42 PM): *jumps in a kangaroo*
      punksk8rwiz (10:31:57 PM): *jumos on moose
      mrChainsawMASACR (10:32:27 PM): *jumps in a watermelon?*
      punksk8rwiz (10:32:32 PM): ???
      punksk8rwiz (10:32:40 PM): *jumps in an orange**
      mrChainsawMASACR (10:32:43 PM): lol
      mrChainsawMASACR (10:33:03 PM): *is an orange*
      punksk8rwiz (10:33:08 PM): o.0
      punksk8rwiz (10:33:11 PM): oh yeah
      mrChainsawMASACR (10:33:29 PM): *i cant talk im an orange*
      punksk8rwiz (10:34:00 PM): *jumps on a moose then into an orange then ina watermelon then a kangoroo then a sherpie gets to high off the fumes then hops into a turtles shell*
      mrChainsawMASACR (10:34:19 PM): *still is an orange

    • dude

      13 years ago

      ChainsawMan

      today was weird i got in a fight with some asshole who called me a freak becuse i only wear black wich is really retarded and i got detantion for fliping off a teacher and saying "fuck you" to him and i didnt even go lol and also no my friend would still rather hang out wiht his stupid slut girl friend(still working on killing her) and so hes kinda driffting away as a friend...

    • ooog

      13 years ago

      ChainsawMan

      ughh this i stupid my friend now would rather spend all his time with some slutty bitch that hes
      going out with then hang out with his real friends hes acting like such an idoiot and eventually hes just going to get dumped and hes going to have no one to go. ughh is wish that bitch could just die and burn in helll

    • ughhh

      13 years ago

      ChainsawMan

      dude this is not cool. there is this stupid person that one of my good friends is going out with and shes so fucking anoying so now he wants me to go hang out with them and i REALLY dont want to i would rather sit on my ass alone on the computer than spend 5 minuets with here but now i have to spend like hours around her i think i might just ditch them i dont know yet but seryously this sucks

    • .....oog.

      13 years ago

      ChainsawMan

      dude today sucked ass i got dumped by mt gf and there was another person i was going to ask out but my friend got to her first OOG! so things kinda suck but right now it doesnt really matter much but still it sucks....
      OOG....

  • About Me

  • Comments (85)

    • Dustywill

      13 years ago

      your bad news lol

    • nate357

      13 years ago

      YOU MOOSE!!!!!

    • MunKiy

      13 years ago

      no...dont vote for him lol smiley8.gif

      dude whats been up ?

    • juice5420

      13 years ago

      Hey friend, can you please vote for me in Violentfreak's journal? I'd really appreciate it!!

    • juice5420

      13 years ago

      Can you please vote for my pic (peeing with girls) in spoothead101’s journal. Thanks and you’ll understand the parentheses when you get there!!

    • Da_Chupathin

      13 years ago

      happynewye229316ok.gif

    • juice5420

      13 years ago

      I got a mini contest in my images, check it out! (Last picture)

    • Rashkae

      13 years ago

      thththheadbang.gif
      I award you the Headbangers award for being the biggest KORN fan (thier new CD is out you better go get it if haven't its kick ass)
      so keep on rockin



      copyright this award can only be awarded by Rashkae everthing else is Fake

    • shawn666

      13 years ago

      duuuuude. Vote for me please. Go to my friend aZn_SaVy's homepage and vote for me on his journal. Pleeeeeease

    • BobbyRulZ924

      13 years ago

      Happy Freakin' Thanksgiving!

    • MunKiy

      13 years ago

      sup dude ..happy thanks giving

    • Poisonheart

      13 years ago

      Btw: I've chat with munky last week! That was so fucking awasome!!

    • Poisonheart

      13 years ago

      Hey there!

      I saw your picture of Korn, I love Korn also! And the rest of the bands are also good! Rammstein is one of my favorite bands! Do you go very much to concerts?

    • MunKiy

      13 years ago

      heres your 2 mods

    • Derkapage

      13 years ago

      my damn account got deleted!!!!!!!!!!

      this is BigMamaPoo

    • ChainsawMan

      13 years ago

      awsome

    • poison_x

      13 years ago

      rock.gif

    • CaptivePride

      13 years ago

      IM RUNNIN A MOD COTEST COME AN CHECK IT OUT..........PLEASE

    • ChainsawMan

      13 years ago

      awsome dude

    • BobbyRulZ924

      13 years ago

      sign111le.gif
      Speaks for itself

    • Phibsy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      TEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEE

    • Darkjoe89

      13 years ago

      i cant remeber if i already told you but check out my demon army and korn music video

    • ChainsawMan

      13 years ago

      ok...

    • PoKeTuMmY

      13 years ago

      Random comment of the day:

      Apple. o.o

    • ChainsawMan

      13 years ago

      shit!

    • MunKiy

      13 years ago

      its issues

    • MunKiy

      13 years ago

      u put iussies dude lol

    • ChainsawMan

      13 years ago

      there make savith pay too

    • MunKiy

      13 years ago

      payup dude lol

    • MunKiy

      13 years ago

      lol

    • ChainsawMan

      13 years ago

      yay!

    • MunKiy

      13 years ago

      ur.....COOOOORECT!!!!! lol

    • Headlamp

      14 years ago

      Aaahh, taggs.

    • Headlamp

      14 years ago

      Damn them! Who was it?

    • ChainsawMan

      14 years ago

      to lat esome one already got it sorry

    • Headlamp

      14 years ago

      Oh oh oh I know this one! It's "The Good Times Are Killing Me from Modest Mouse!

    • MunKiy

      14 years ago

      no prob n_n

    • ChainsawMan

      14 years ago

      i will

    • MunKiy

      14 years ago

      yo dude...i left you the reason why...in my images.....
      Rolling Stone.com has posted a brand new interview today with former Korn guitarist, Brian "Head" Welch.
      Brian goes on to talk about his newly founded Head Homes in India, his new album "Invitations Have Been Sent To All", which was previously mentioned on Korn Unleashed five months ago, along with some new songs he has been writing, including one entitled "Loyalty" which is about his last days in Korn.
      read the "Full Story" in my comments under my Rob patterson image n_n

    • ChainsawMan

      14 years ago

      ok

    • PoKeTuMmY

      14 years ago

      Random comment of the day:

      CHICKEN!!

      Have a good day.

    • ChainsawMan

      14 years ago

      NOOOOOOOOOOOOOO!

    • Savith

      14 years ago

      f9b183ae.jpg
      YOU ARE A MOOSE!

    • Savith

      14 years ago

      8753f39c.jpg

    • Vash_91

      14 years ago

      SHIT I JEST GOT BACK FROM MEXICO

    • ChainsawMan

      14 years ago

      nothin much

    • Vash_91

      14 years ago

      SuPz

    • Da_Chupathin

      14 years ago

      heha3kr.jpg

    • ChainsawMan

      14 years ago

      yes i am

    • fa0zim

      14 years ago

      Lol i Can tell u are saviths friend by the way ur pics scare me when its dark outside and i am the only one aawake. ^_^

  • ChainsawMan's Pictures

    Images

  • Questions

    No questions have been answered yet