Cloud42491

Female
from A place in time

  • Activity

    • ....

      10 years ago

      Cloud42491

      When was the last time I updated? Heck if I know...sorry...life got in the way lol I'm really only on for seconds now, time enough to check messages and send replies...really...the internet lost it's luster for me...I'm more entertained by games and...going outside (Big shocker there I know...) I've been exercizing too now so I've been losing weight ^_^ Graduated too XD (If I can anyone can >.>) So yeah...um...just living life as an adult now...bored stiff...might go somewhere tomorrow...so yeah if you actually want to talk with me the best way is through PM's...anything else? Oh we got birds a long time ago...the mother bird died so now I gyess we are hand feeding the baby...um....can't think of anything else...cept I'm working on a new story....I doubt any of you care though =D So yeah bye to the few who read this XD

    • MJ died

      10 years ago

      Cloud42491

      Time to pull out my mom's old records and sell em...let's see how much I can get >.>

    • Transformers?

      10 years ago

      Cloud42491

      It's coming out soon? I didn't noticed...maybe cause that stupid kid is still in the movie...really now...he needs to go back to the Disney Channel and stay there...he shouldn't have these roles that don't fit him...*shrugs* oh well...

    • H1N1 Influenza A

      10 years ago

      Cloud42491

      Well guess what? My school got closed cause of this swine flu thing as a precaution. And two of the kids they are concerned about ride my bus...so now I'm a lil worried and freaked out. My immune system is already shit...so I hope I'll be ok, I haven't gotten any symptoms though so I think I'm good. Just scared...they are scrubbing down our school now XD IT's funny cause it's like...the first time they ever cleaned the tables this year so well XDD. Um...Idk what else to say...

      ^_^ I don wanna die...DX First sign of flu I go to the doctor...and if you know me well you know I hate the doctor...so hopefully this all blows over me XD I hope?....

      Leslie

    • >.>

      10 years ago

      Cloud42491

      My birthday is this friday....I bored now...I'm skipping school that day to go on a university visit....woopdy do? Idk...not my idea of a birthday...I got 50 bucks so far...asked my older brother to buy me Persona 4...so...yeah...idk...so bored...bye?

    • I had a dream

      10 years ago

      Cloud42491

      It was really wierd...my mom had gotten divorced or something and was marrying this black man, he had two sons and one daughter. The sons were really cool you know? But the daughter was trying her hardest to get rid of me...I found her phone and found out she was talking badly about me...calling me a dumb cracker bitch...sufice to say I was mad...I ended up confronting her after I found her on a role playing site further bashing me...I called her out on it...and some how...we became friends? Then I found out she had super powers! and well I was looking at her hovering outside a window and went over, then she crashed through the window stabbing me with all sorts of glass. Suddenly we were in this type of ballroom watching something...I was sitting there pulling the glass out of my arm and watching...there were these icicle kind of shards in my shoulder. Then a man (I presume my new father) came and pulled them out. That hurt like a bitch...and I know you shouldn't feel the pain in your dreams but I always do. Then I started pulling the peices out of my under arm and wrist again. Then my alarm clock went off and woke me up. I still felt the pain from the glass until after I was done getting dressed.

      Wierd dream huh? I wish I could interpret dreams so I knew what it meant or something...

    • See yall

      10 years ago

      Cloud42491

      I'll be gone for three days X3 I'm going to Sakura-con so yeah no more rvb til then. I have paper I can't work on too X3 oh well. I'll be dressed as my character Lan for those of you who know her XDD It'll be fun I can tell ^_^ Yay vacation. So after tonight I won't see you guys for a while. Be safe while I'm gone kids, and no running with scissors okay guys?

      Love yall,

      Leslie

    • Blah...

      10 years ago

      Cloud42491

      Do you have the following in your bedroom?

      Condoms: No....

      Cell phone: Nope, it's in front of me...

      Book shelf: In my closet yesg

      Couch: Nope

      Futon: Nope

      Computer/laptop: Yes...it's diseased and sitting under my tv...

      Pictures: Yep a few

      Mirror: Yep a small one over my dresser

      Skateboard: Nope

      Bed: One of bunk bed origin

      Clothes on the floor: Yes....

      Surfboard: No I wish

      Smoke detector: Yesh...I hate when the things batteries are low...cause then it beeps loudly...

      Piano/keyboard/Guitar/bass/drums: Guitar and Keyboard ^_^

      Locking door: No TT^TT

      Bottle of water: Yesh...a very old one...

      Blacklight: I wish...

      Lava Lamp: Nope

      Medals/ribbons: Yes

      CDs: Yep...I got them antiques XDD

      Flag: I think so?

      Stop sign/any sign: No...Though I wanna steal one...

      Paintball gun: No

      Real Gun: Nope...

      Cigarettes: Ummm...the asthmatic will die...

      Pot: HELL NO!!!

      Any drugs: Nope

      Alcohol: Don't like the taste so no

      Books: Yes

      ps2: Yes

      Xbox: Yes

      Gamecube: Yes....but it's broken TT^TT

      Stereo: No

      Gum: no:

      How many windows do you have in ur room: one

      What is the color of your walls? white

      Do you get ready for the day in your room or the bathroom? My room....but I thought this was a questionare about what was in my room...not what I do...

      What's on your walls? Shelves. white board. Kenshin Poster and Bleach poster and a mirror and two wall scrolls.

      Has the opposite sex been in your room before? yes my lil brother kind of lives in there too XD

      Has the opposite sex been on your bed? yes

      Has the opposite sex slept in your bed? yes

      Ever had sex in your bed? O/////O No!!

      Who usually sleeps in your bed other than you? My stuffed animals X3

      Do you like your bedroom: Yes ^_^

    • Grr...

      10 years ago

      Cloud42491

      Well my Military Ball is today...which means it's Make Leslie Pretty DAY!!!! fuck....oh well...I'll get over it and wear my dress and hurry along with the day....Appearently Mother is having claws placed over my finger nails...and someone cerimonally cleaning my feet...Ugh...oh well I'll get over it *shrugs* So I won't be on much today....

    • Silly Alan

      10 years ago

      Cloud42491

      lol.jpg

      XD this made me lol

  • Comments (401)

    • xxcmndrcool

      9 years ago

      its ok, shes just a paranoid person and thinks your name is rose ladyman. I tricked her ot think that. Email me at vft409@hotmail.com and i can explain whats happening. note she said something about calling, dont know if she meant calling you or you calling back, but if she does call just dont pick up.

    • xxcmndrcool

      9 years ago

      Please dont call the home phone I dont need my mom supicous even more.I played it off so she isnt pressing too much. My mom doesnt let me on the comp and I'm screened so this is hard to try. I cant even get on a comp so I dont know why your calling, she'll flip if she knows about me talking to people from awhile ago. I got around her password on my vft409@hotmail.ccom account so I can talk on that for a little bit till she finds that out.

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      mhm, and do u have msn? =o

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      you silly xD

    • vamptigergal

      9 years ago

      hehehehehehehehehehe *evil thoughts*

    • vamptigergal

      9 years ago

      yay !

    • vamptigergal

      9 years ago

      ouchy, thats not good.

    • vamptigergal

      9 years ago

      very nice

    • vamptigergal

      9 years ago

      that is not half bad. do you train with them?


      sorry i am a random sword trainer.

    • grim487

      9 years ago

      hi nice profile

    • ConnieEdogawa

      9 years ago

      hi.

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      l know what u mean
      but l dont want to lose a good friend and rp buddy Dx

    • Ashkther

      9 years ago

      Add this new account sis...

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      oh l see.

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      yeahhhhh.. .. and l been on gaiaonline =w=

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      w-well ummmm... > .
      .<

      im playing maplestory xD

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      shhhhhhh :3 its 12:39am

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      :3

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      l know owo.

    • MetalPcAngel

      9 years ago

      im back, and ummm *looks* thats it > >
      < <

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      1251757704414.jpg?t=1254869290

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      mccain_smile.jpg

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Cross that picture with John McCain.

      >:D

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      . . . CURSE YOU!

      NOW I'M IMAGINING A CROSS BETWEEN SASUKE AND OLIVIA D:

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      All thoughts of Oli are happy thoughts.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      . . . Why did I mention New Moon? OH GOD IT'S ALREADY STARTING

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      What about New Moon?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Becoming emo is one of my greatest fears.

      It won't be long now.

      Soon I'll be buying black lipstick and reading Twilight. . .

    • RVBrocker

      9 years ago

      hay cloud whats up?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Great, so suppressing 17 years of rage is a bad thing?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Is CRYING a good thing? ;-;

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      You make bunny cry.

      bunbun.jpg

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      But- But- It's all cuddly and soft! @.@

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      eclogo.png

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      I went on something like a subway at the airport, and the thing took off like a cheetah on steroids.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      No...I just kinda wanted the creepy people on the subway to stop staring at me....


      Am I the only one who has never been on a subway before?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Eh, used to. But they were messing with my head, so I stopped a year ago.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Ja, I think I have the addition one.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Now I get to eternally puzzle over which one I have.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Ah great, so I have ADD. ADHD always sounded more fancy. . .

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Doesn't ADD = ADHD, or am I finally ready for the loony bin?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      THINGS I'VE LEARNED: Everyone's mentally unstable, AND has ADHD.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Ja. . . I'm guessing that teens just aren't very trustworthy.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      And yet we have a dozen steak knives that I have access to 24/7. . .

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      I feel your pain. My parents won't even let me get a SLING SHOT. . .

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      ¬.¬ Why does that no longer surprise me?

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Kusari Gama, a ninja weapon. Imagine a sickle, attack a chain, then attach a weight to the other end of the chain.

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Not really. smiley2.gif It's like my dad thinks I'll go on a killing spree the MOMENT he gets me a kusari gama. . .

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Lucky. All I get are sharpened pencils. . .

    • Unholy_Crab1

      9 years ago

      Darn. I MEAN that's good.

  • Questions

    No questions have been answered yet