Diz5652

Male
from deep within my mind

  • Activity

    • watever

      12 years ago

      Diz5652

      damn.....
      bored......again...

      im not gonna post my book up until i get farther, sry ^^
      i figured id b on at tha least, chapter 10 but i just finished chapter 3!
      (damn...im so far behind)
      btw my book might not b as long as some other ppls on here (*coughs* keri) but its still gonna b awesome

      got a new pic, so comment it, and just 4 tha hell of it and cuz ur checkin out my pics, comment my others
      ^^

    • Lost Cause

      12 years ago

      Diz5652

      ok this is my book that ive been writing for tha past couple of weeks.....
      tell me if u like it but tha prologue might not make sense until u read more of tha story
      oh this story kinda takes place like Final Fantasy Advant Children, like how they used guns and swords
      ^^
      tell me if i should fix or change sum things too
      honest opinion please.........
      and yes, its called Lost Cause......
      if u dont like my book then dont fuckin read it!

      Lost Cause Prologue

      I felt a hand shaking me, trying to wake me up. I groaned and told whoever it was to go away and let me sleep.
      "GET UP YOU STUPID BOY!" I felt a hand hit my face, my cheek became hot and it stung. I sat up immediatly after, not wanting to be hit again. It was my uncle, Kyzer. He looked worried. I heard screaming and fighting in the distance and knew something was wrong.
      "We need to go, now. Your father, mother, and sister are dead, now get up! Quickly!" he yelled at me.
      "But uncle, whats going on? whats happeneing?" i asked. "Diz! Just do as I say and you will live" he said impatiently. "Uncle? M-my sisters.....dead?.......s-shes..gone?" I asked. I didnt believe it, I couldnt believe it.
      I jumped out of bed and pushed my uncle out of my way and ran out of my room. Everything was burning, screaming, dying. No no no, not my sister, anyone ANYONE but her. She cant be dead.
      I turned down a hallway and at the very end I saw my sister, knocked out or fainted in someones arms. I couldnt see the man carrying her away. I needed to protect her, that was my purpose, my reason to live.
      I started running after the man when five soldiers jumped infront of me. They werent the Empires soldiers, they wore black. Black coats, hoodies, jackets, pants, boots, everything was black. My uncle came behind me.
      "MOVE! GET OUT OF MY WAY!" I screamed. I was crying, i couldnt let my sister die, i couldnt. "Uncle, help me!" I yelled. He stood there and smiled. "Uncle-?"
      "Get him" he said. Three of the soldiers tackled me. I punched one in the face. They still brought me to the ground. I was fifteen, and I trained every day, so I was surprised they were able to drag me to the ground. The one person I punched kicked me in the face.
      "Uncle, whats going on?" I asked. Why was he doing this? He ignored my question and pulled out a needle filled with something. "Dont worry nephew." He smiled. "You wont remember this, not your mother or father. Not your sister or this kingdom even. You might forget everything about your life."
      He stood over me and injected me with the substance. The soldiers let go of me and i stood up. My muscles suddenly became weak. My vision blurred and I could barrley speak. "Unlce......what.........is.........this.......?" and collapsed to the floor. Kyzer smiled. I blacked out.

      I woke up, dazed and confused. A man had me over his shoulders. Soldiers were running along with him they were all dressed in black clothes. I saw an entire kingdom, an Empire burning behind us as we ran.
      "Dont worry nephew" the man said. Nephew? "Tomorrow a new life begins for you." he said. He new I was awake somehow. "You wont remember any of this. Now go back to sleep, I shall wake you into a new life"

    • tell me wats up...

      12 years ago

      Diz5652

      ok now....
      im thinkin about puttin a book im writtin on here......
      but...........
      idk if u ppl would wanna read it......
      tell me if i should put it on here
      ^^

    • new

      12 years ago

      Diz5652

      new pic
      comment it
      and my old 1s....
      comments r good altogether....
      u should comment me cuz u love me
      ^^

    • no idea......

      12 years ago

      Diz5652

      i dont have any ideas right now........
      i gotta start written in this thing more.....
      lol
      im thinkin about puttin a book im writtin on here...
      but...
      i doubt u peeps would like it or wanna even read it.....
      i mean......who fuckin reads anyway?
      -_-

      oh and 1 more thing......
      COMMENT MY PICS DAMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • omfg....

      12 years ago

      Diz5652

      some1 message me.....
      or comment me.............
      or comment my pics......
      do something!!!!!!!!!!!!!!!
      i need 2 talk 2 ppl!!!!!!
      im bored as fuck!!!!!!!

    • OMFG!!!!!! FINALLY!!!!!!!<wbr />!

      12 years ago

      Diz5652

      ITS ABOUT DAMN TIME!!!!!!!!!!!!!!
      THA IMAGES R FUCKIN FIXED!!!!!!
      WOOOOOO
      now i can look and comment on all ur images....
      finally......
      oh yea.....that reminds me........
      COMMENT MY IMAGES!!!!!!!

    • Roosterteeth Logo

      12 years ago

      Diz5652

      if u havent figured it out already, roosterteeth actually got tha rooster and tha teeth logo from Halo.......pieces of the logo r in a map in Halo 2
      if u didnt kno this ima tell u and if u did, well, watever....
      its on a multiplayer map, turf.
      ok when in turf go into tha room wit tha big ass metal doors that creek when u open them. when ur facing tha doors turn around and theres a vending machine with a rooster on it.
      =P
      ok now turn around and go out tha big doors until u reach tha warthog. take a left and keep running untill u reach tha big metal tent thing....idk wtf its called....
      now ur facing tha tent thing, jump on it and look 2 tha right then look down. there should b another vending machine wit teeth on it.
      well there u go,
      tha Roosterteeth logo

    • bored as hell

      12 years ago

      Diz5652

      im usually bored as hell when im on here, like now actually, so can get a comment or message..........

      to get me away from this boredom!!!!!!!!

    • 2019 years ago

      Diz5652
  • Comments (3113)

    • oh_la_la

      11 years ago

      yess i kno.

      i gots bread!!!!!
      WITH BUTTER

    • oh_la_la

      11 years ago

      as soon as i figure that out.

      mann im hungry.

    • oh_la_la

      11 years ago

      hah uhh no of course not.


      *sarcasm*

    • oh_la_la

      11 years ago

      haha no no.

    • oh_la_la

      11 years ago

      yupperz...y?

    • oh_la_la

      11 years ago

      haha ok alrite.

    • oh_la_la

      11 years ago

      hah. yes
      you are verry special.

      PICK ANY!!!

    • oh_la_la

      11 years ago

      ive been great!
      its not your fault.
      ive been busy.

      tell me which pic should be my primary.

    • oh_la_la

      11 years ago

      haha nada. uploading some pix.

    • oh_la_la

      11 years ago

      oh my goodness. i sooo remember that!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kairi15

      11 years ago

      yea

    • sakublossom

      11 years ago

      night

    • sakublossom

      11 years ago

      aww

    • sakublossom

      11 years ago

      yes

    • sakublossom

      11 years ago

      i want more

    • sakublossom

      11 years ago

      yay!

    • sakublossom

      11 years ago

      yay

    • sakublossom

      11 years ago

      work on it work on it work on it i love ur story

    • sakublossom

      11 years ago

      so when r u going 2 make more of ur story

    • sakublossom

      11 years ago

      *pokes then hugs*

    • sakublossom

      11 years ago

      good job on knowing

    • Kairi15

      11 years ago

      ????
      true i shouldn't hav but i wazn't gonna let him harass my friend like that
      i mean c'mon seriously if i waz harassin one of ur friends u wouldn't just stand there and let it happen would u?


      and y would i get mad?
      it wazn't that big of a deal
      and i still wanna be friends T.T

    • sakublossom

      11 years ago

      2 lazy

    • Kairi15

      11 years ago

      oohhh jezz this is gonna be long

      aight a couple of days ago one of my friends had a crush on me but didn't want me to ask out or anything well from wat i've heard he told joey who told saku then they were pushin him to ask me out saku wazn't being rude or anything about it but joey on the other hand waz being a major ass about it callin him names and everything just to get him to ask me out well joey knew that i didn't wanna a bf at the moment but still forced him to ask me out well he asked me out i said no then he told me everything that had happened wit them i told saku to not pressur my friends into doin something that they don't want to do then i told the exact same thing to joey but waz a little bit meaner sayin it because he waz so rude to my friend well heres where the fight came in when he called me a "total bitch" i went off on him then he got even more pissed at me and i waz more pissed off at him after a while i decided to just block him and leave everything alone

      but if he harasses any of my friends again theres gonna be hell to pay

    • sakublossom

      11 years ago

      ok then have fun

    • sakublossom

      11 years ago

      run away and take me with u

    • Kairi15

      11 years ago

      lol try a theatre its fun ^.^
      adn yea everything is fine
      i just got tired of him treating my friends like crap
      so i did sometin about it

    • sakublossom

      11 years ago

      the whole kairi and meowkitty fight and 2 other people in it one of them is saying its my fault even though its not

    • sakublossom

      11 years ago

      im just getting dragged into stuff that has nothing 2 do with me then being told its my fault somehow

    • Kairi15

      11 years ago

      uumm well nm relly
      i've been great ^.^
      my job is workin out well ^.^
      so wat about u?

    • sakublossom

      11 years ago

      not much
      i dunno haven't seen it in awhile so forgot names and stuff

    • meowkitty24

      11 years ago

      should be easy
      u have her friend award
      and look at her comments


      oh well im out

    • sakublossom

      11 years ago

      im good

    • meowkitty24

      11 years ago

      gettin pissed at a dumbass bitch

    • sakublossom

      11 years ago

      hello
      how r u

    • Kairi15

      11 years ago

      HIYA
      ur on
      and u said something to me before i could say sometin to u lol

    • keikazuka

      11 years ago

      awesome man same here but yeah i like karate ^_^ hehe*beats up all the wanabe black belts thta show off LOL* but i never use my martial arts for just beating someone up i only use it to protect my friends and other people

    • amarh

      11 years ago

      Not much, how are you?

    • keikazuka

      11 years ago

      thanks man ^_^ appreciate it and just practice thats all u need i do MMA karate taekwondo and mooyeado

    • Furashira

      11 years ago

      Lol, not many.
      So I guess that would be pretty funny.

    • sakublossom

      11 years ago

      nighty night

    • sakublossom

      11 years ago

      yes

    • sakublossom

      11 years ago

      do i really know

    • sakublossom

      11 years ago

      sure u r

    • sakublossom

      11 years ago

      noooo

    • sakublossom

      11 years ago

      yup

    • sakublossom

      11 years ago

      i win

    • sakublossom

      11 years ago

      *runs faster and tackles u*

    • sakublossom

      11 years ago

      O_O *runs after u*

    • sakublossom

      11 years ago

      what

  • Diz5652's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet