DreamFairy18

Female
from My Own Musical World

  • Activity

    • Maddly in Love

      9 years ago

      DreamFairy18

      whether you are new or old to my journal, i haven't written in a long time. well i found some inspiration all of a sudden adn i thought i would share it with everyone. so here it goes....

      In the beginingg, my heart knew
      that i might just fall in love with you.
      day by day, bit by bit
      my heart was opening up, letting you in,
      and telling you things very few people would know.
      i didn't want to admit it at first, but i was falling maddly in love with you.

      I might be a tad crazy, or just a little bit insane,
      but i kno if you were gone, my heart would be in terrible pain.
      I can't stop myself from think of you;
      you're always on my mind.
      Just believe me when i say this:
      I'm maddly in love with you.

      I want to feel your skin touch mine,
      to feel those kisses that send chills down my spine.
      with each kiss and caress my heart wants to explode
      and thinking about what's we may do and what we may be
      only time will tell.
      and if you haven't figured it out,
      I may always be maddly in love you.

    • New York

      10 years ago

      DreamFairy18

      i knwo i've been back for 2 weeks now. but i just now found some time to write about my new york trip!
      I'll post a link to all the pictures as soon as a put them up on photobucket and edit them!

      so yeah...

      Day 1

      I got to the airport at 5:45 in the morning. get on the 6 hour plane ride, and feel sick the entire plane ride. got on a bus, went to the hotel, got ready for dinner. sang in front of Carnigie hall (i know that i spelt it wrong). had a very measely dinner. went to the empire state building. did a little sight seeing from the bus. went back to hotel and went to bed.

      Day 2

      Got up ate breakfast and then hopped on a tour bus. walked around central park, preforms at Cathedral of St. John. had an awesome lunch at Sylvia's most famous soul food restaurant. (best food i've ever had!!!!!!) we also saw Lincoln center, harlem, grant's tomb. had a really good dinner at Hurley's and walked to see Phantom of the Opera. i absolutely loved the show!!! want to see it again!

      Day 3

      travelled to Greenwich village, the financial district, ground zero, shopped in china town, and had lunch at the seaport food court. had dinner and the largest pizza parlor, John's Pizzeria. we walked to go see West Side Story- it is my new favorite musical...it was soooo awesome...that it made me cry in the end!!!!! went to bed early that night.

      Day 4

      Got up early and got ready to go onto the CBS Early Morning show. i was only on for about 3 seconds..sooo yeah...sadness...wanted to be on there longer..but oh well. it was still pretty cool. had breakfast at planet hollywood, that was pretty cool...they had twilight stuff there!!!!!!!! anyways... <.< >.> lol we went to a broadway musical workshop, that was a lot of fun. and htne we went to NBC studios for a tour and we got to see the saturday night live set and some other ones as well. that was pretty cool too. we got a 2 hour shopping block..but my friend and i decided to rest our feet before we had to walk to dinner and show...so we went to the hotel. we had dinner at Bubba Gump's Shrimp Co. (if that name sounds familiar..think of Forset Gump) we walked to go see Mary Poppins...that blew me away. the show was amazing!!

      Day 5

      last day. got to sleep in a little bit. made sure everything was packed (but i guess my cell phone didn't make it into my purse..cuz it's gone...oh well....) lol. we went to ellis island...and saw the Statue of Liberty. sang on Liberty Island as well..it was pouring down buckets of rain...so we were all soaked after we sang. we went to the airport after that, most of us changed into dry clothes, which consisted of slippers and pajamas, it was a night flight anywas..lol. yeah...another 6 hour flight. and i got home at 9:30 saturday night. on April 11.

      soo to wrap this up...
      i had a really awesome time. i sorta made friend..i think....lol. my friend found out she's going to college there in the fall. i think that's uberly awesome. way to go Ashley!! so yeah. i'll try and put some pics up when i can!

      <3 Chelsey

    • Happy Valentine's Day!!

      10 years ago

      DreamFairy18

      Well i've had the best week ever!
      went to a dance with lisa and hunter.
      we had dinner at the rock, yummy food!!!
      the dance was sooo much fun! lisa and my bro and his date were trying to get me to dance with hunter...i did in the end. and thanks you guys! ahahaha. yeah, hunter asked me to be his girlfriend the day after....sooo i've go me a new boyfriend!!!!
      sooo happy! we saw Push thurdays night, it was our valentines day date....i couldn't do anthing today, i'm stuck at my dad's house. but oh well, i'll make it up to him. i was talking to him for a couple of hours last night..
      sooo at lunch yesterday, there was this thing where you could win a date with a deca stud. it was hilarious!!! hunter paid this guy oscar to go up and do it. he didn't win, but the whole thing was funny. the girl was in a box and asking the guys questions. it was just funny to see.
      so yeah. nuthing new really. just boring old me!

    • doremifasolatido!!!

      10 years ago

      DreamFairy18

      ahahaha..sooo i learned how to plunk notes on a piano the other day..
      i feel so proud of myself!!!!
      i didn't have my usual choir sectional so i had to find my note by myself...
      it took me forever but my friend found middle "C" for me...
      and i went from there!
      yyaaaayyy!!!! so happy!
      plunking this morning too when i get to school!
      well g2g! i need to leave for school!
      <3 Chelsey the Albino Peacock

    • after school adventures...

      10 years ago

      DreamFairy18

      sooo went to the park with lisa after school today.
      had lot's of fun...
      so i looked at the river and the first thing that opped out of my mouth was...
      "we should go skinny dippin'!"
      ahahahahah i know...i'm such a dork....and i almost did...
      but the place that had the most coverage was a risky place..and i didn't want to get hurt...
      and there would be random people walking by..didn't want them to see my bag or something.
      so yeah.....was soooo gunna do it fo s and g
      gunna do it this weekend maybe....if lisa could come over..

    • OH-NO!!!

      10 years ago

      DreamFairy18

      i think i left benya benya and my ipod at my friends house!!!!!!
      what am i gunna do!!! can't live without them!!!!!
      to think..benya can't appear out of nowhere like he usually does..but with my ipod...
      rrrrr...strange froggie....
      ahaha magical froggie.....
      i love benya...but i love lisa just as much...
      can't be more then benya though..
      or he'll be sad and never sneek up on me again..
      lol....i know..all that love for a little frog!!!!
      i need my stuff back though........
      never been this forgetful before...

    • finally getting over it rant....

      10 years ago

      DreamFairy18

      okay! i've had enough of this shit! this stuff always happens to me...the person with an easily broken heart.
      we talked for an hour and started our friendship anew. then the next week we take a walk..and he kisses me! KISSES ME!!! and it wasn't just an ordinary kiss on the lips either!!!!! it was well..i don't know if i want to embarress myself..but i guess i will anyways....the kiss was freakin passionate okay....no kidding..it was like old times...like we never broke up. the thing is i was fallin for him again..and he knew it too...he even mentioned getting back together and that it would be hard cuz of our parents. then 2 days later he turns me down and gets a girlfriend after that. WHAT THE FUCK IS WRONG WITH HIM!!!!!???? i didn't know whether to beat his ass or cry..and knowing me...i didn't want him to know i was hurt...i acted tough..and cried and beat up a pillow when i got home....not a very pretty sight...so i bet ur all wondering why the hell i'm wirting all this...i ranting..and it's the only way i can get over it... so yeah..i'll be his friend to an extent and see how things go. but that's it. i'm tired of laying in bed crying over something so stupid and i can't believe i'm so stupid to let all this get to me...but it's who i am. a very bad flaw in me. so yeah...if he reads this...he knows who he is...i'm over him..i'm over the kiss...i'm over EVERYTHING....

      so yeah..sorry about this guys...i needing to blow off some steam.

    • XXDDDDD

      10 years ago

      DreamFairy18

      MERRY CHRISTMAS EVERYONE!!!!!!

      just opend up all my presents. got stuff i wanted too!
      i got a new nikon camera in red...no more blurry pics! woot!
      i also get tarrot cards amy brown fairies multi blue pj bottoms and kung-fu panda and brawl...
      so awesome.
      also got twilight...i just need the other 3 now! woot.
      got some cash...that's gunna go into my hair fund...
      mwuahahaahaha...ur all gunna have ur jaws dropping to te ground when you see it after i get it done..mwuahahahaha..
      so yeah
      leaving tomorrow morning...be back late sat or sun.
      miss you all
      MERRY CHRISTMAS!!!
      <3Chelsey

    • AAARRRRGGGG!!!!!!!

      10 years ago

      DreamFairy18

      i'm so fucking pissed right now!
      i asked my parents to pick up so books at the library for me and they forgot.
      and i just went online to the library website and it closed at 4!!!!
      and it's 4:17!!!!
      and they left a few minutes ago to go get my books!
      i needed them by today too!!!!!
      now i have to wait about another week!!!!!!!!
      uurrrggg...

    • passing him by

      10 years ago

      DreamFairy18

      in the long school hall
      i pass him and smile
      and i might just be lucky if he smiles at all.

      when this happens i feel like crawling into a shell
      or digging a hole and burrying myself in it.

      it's a sad feeling i know
      and i should prolly just turn the other cheek
      but for some reason i can't
      so i just try to get a smile back.

      maybe one day i'll have some luck
      maybe get a smile...or even have a talk!
      hahaha..I'm getting way over my head
      that will never happen in life
      just only in my dreams.

      i screwed up bad...
      well actually we both did.

      i guess i'll just have to let the truth go to my head:
      the past is the past and that can't be changed,
      this is the present and i must go on with my life.

      so i guess i'll just walk down the hall
      and pass him by
      with out a smile or a look in the eye.


      by:Chelsey Poirier (me)

  • About Me

  • Comments (925)

    • Zexion2552

      9 years ago

      bubbles? no he isn't

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Where are you hiding Lisa?
      Hope she's ok, I'm worried sick.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      *poke*

      lol

    • C16H14N2O

      10 years ago

      So, what are you up too Chel?
      What's planned for your summer, anything?

    • h4ck3r

      10 years ago

      hey i made my own club its called vamps if you get the chance check it out please

    • jims_imac

      10 years ago

      hi! sup?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Boo!

      lol

    • Zexion2552

      10 years ago

      Thank yoohs very much!!!

    • alucardjr

      10 years ago

      nice to meet u

    • Hime

      10 years ago

      the pic of yourself are blurry

    • alucardjr

      10 years ago

      hi my names moose and i saw you on a freinds page so i thought i would stop and say hi

    • Knarf

      10 years ago

      why thank you.

    • Knarf

      10 years ago

      nice profile and avatar picture.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      You don't sound too certain, lol.

      I guess they mainly take care of themselves don't they?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      How's the snail business going Chelsey? smiley1.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I didn't know they came in colors/shades, etc.. lol. Shows what I know. lol

    • C16H14N2O

      10 years ago

      You tell them apart by their colors? You have a blueish one?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Sounds like a song. smiley0.gif

      So, how do you tell them apart? Mini name tags? hehe!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I was thinking exactly that too when I wrote that comment. I was wondering what their lifespan is. That would be cool though. How many do you have? And are you gonna give 'em names? smiley1.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Oh, lengthly ... is this done in the school environment or at home? And what do you do with the little fellows when the experiment is done?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Ahh, that's cool. So how long does this last?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Hiiiiiiiiii...... smiley0.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Can you tell me about it? I mean what exactly is gonna be done. If it is too long to explain, I understand though.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Ecosystem project huh?

      You gonna see what kind of gases they give off as you burn them or what? lol.... Sorry, lame joke!

      So how is this project gonna work with your cute snails? I must know! <--- so dramatic!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I don't think anyone should be subject to watch The View, lol.

      You gotta buy frogs and fish?? Don't you live near a waterway of some sort? LOL
      What do you have to do, have to buy your own specimens?

      I'd walk into class with a couple huge smelly carps and a couple of huge bull frogs, lmao!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Hi Chel, how's school? lol

      I'm watching The View, which I hate, but I'm too lazy to find the remote and turn the channel. Luckily, the sound is down or I'd be going nuts. "Cluck, cluck, cluck" is all I would be hearing, hahaha!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Good. I'll certainly continue to be myself so that should help matters, hahaha.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      That would be nice for sure. I hope you two do that. When you two are old and gray, I hope yall remember me and have some laughs on me. smiley0.gifsmiley12.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago


      Well, she's not run all over me, I tell ya that much! Hahahahaha... j/k She can run over me all she wants. If I get tired of it...... well, I probably wouldn't, lol.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      LMAO! I kinda figured that wifey thing out myself.

      Well, if she treats you wrong, let me know and I'll straighten her out, hahahaha... . yeah right! lol I think she has the upper hand on me. smiley7.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I'm looking at the Super Bowl, not watching it but looking at it, lol.

      Is Lisa trying to pawn you off or something? lol. I'd get her cornered and start asking questions, heh!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Hey Chelsey! (Like I know you so well, huh?) lmao!

      How's it going? Our mutual friend Lisa said you were cool so I thought I'd give ya a shout.

      HEY!

      There, done! hahaha..

      So, how's it going? What's up? Wanna be friends? If not, then I just made a huge fool of myself on here. So help me out and be a friend, so I won't be shamed. smiley0.gifsmiley0.gif

    • Herlock

      10 years ago

      Well sorry. :D

    • ihateukyle

      10 years ago

      *pokes*

    • Herlock

      10 years ago

      It's an irony that I know her for more than a year and that I never spoke to you.

    • harpie19

      10 years ago

      How come it says you're on here, but not on IM smiley2.gif

    • Herlock

      10 years ago

      Unless I'm wrong? D:

    • Herlock

      10 years ago

      Hey you, Lisa's best friend. :D

    • halogirl47

      10 years ago

      awwww bye!!!!
      do you have aim or yahoo messanger?

    • halogirl47

      10 years ago

      what would you read?
      im enjoying talking to people too much to go to sleep
      you included :)

    • halogirl47

      10 years ago

      nothing much just talking to ppls and trying to get to sleep cause its 2 am here
      you?

    • halogirl47

      10 years ago

      lol ^^
      yay!
      you are so cute!
      tehe

    • halogirl47

      10 years ago

      =D awesome!
      hurray for random/spontaneous/bi/sexy people!

    • halogirl47

      10 years ago

      lol great! ^^
      im just random/spontanious/bi so sometimes i make people feel weird

    • halogirl47

      10 years ago

      thank you
      sorry for the random add + compliment and i hope it doesnt make you feel akward

    • halogirl47

      10 years ago

      hi
      your cute :)

    • Zant

      10 years ago

      Hello.

    • Zant

      10 years ago

      Greetings.

    • Zexion2552

      10 years ago

      heheheh.......I am bored

    • Zexion2552

      10 years ago

      hey at least I am not lying from my end

  • Questions

    No questions have been answered yet