EGM_Kid

Male
from Jacksonville FL

  • Activity

  • About Me

  • Comments (174)

    • 1cedGuardian

      10 years ago

      more like its good but still flawed, and there are alot better albums

    • 1cedGuardian

      10 years ago

      Iced Earth's new album has more talent that Metallica's new crap, there washed out, hope they disband soon, remember im a metal elitist

    • Milkman

      12 years ago

      That article was saying the top live bands of today. Van Halen isn't really as good today, apparently.

    • caboosekid

      12 years ago

      oh well im emo you ozzy lovin bitch

    • VHfan12

      12 years ago

      well im gonna be on for the next five min. lol so your not on but i just wanted to let you know that i stoped by

    • Dukether

      12 years ago

      its actually a really fun game. 10 minutes into playing i was like "halo 3 beta?" wow i totally forgot about that

    • bllack_eagle

      12 years ago

      the van halen reunion thing has been cancled!
      for now anywas

    • Lousir

      12 years ago

      I've been around, but not on rvb for a while. Sometimes, I just take long breaks from this place. Right now, I'm looking for a job, but other than that, nothing really exciting is happening with me. How's yourself?

    • VHfan12

      12 years ago

      holly shit thats fuckin awsome

    • VHfan12

      12 years ago

      grounded

    • mimegal15

      12 years ago

      If you actually believe that statement, then you're sadly mistaking. I, for one, do not discrimnate towards others just because of some stupid idelology saying that it's true. NO! Like I said: One can overcome HATRED of all sorts. Believe me, I've been hateful growing up as the daughter of a Black Supremist

    • mimegal15

      12 years ago

      Biased or not, yo
      Most people (who are sane) would over come that 'personal' bias thought to come to tolerance...I did.

    • VHfan12

      12 years ago

      i know i cant wait

    • placeboose

      12 years ago

      hi mate... feeling blue? I understand what you r saying... the same thing happened to me... it's a pretty fucked up feeling but how r u now?

    • VHfan12

      12 years ago

      oh

    • NW_GLS

      12 years ago

      Liberal idiot? Hmmm. Is the term liberal supposed to be offensive? I am liberal, and so is every sensible person in the world. Am I a democrat? No.

      Okay, how often to you see anti-white people hate rallies? Tell me.

    • Milkman

      12 years ago

      You said Jimmy Page was bad live


      But seriously, listen to the bass on that. Holy SHIT

    • placeboose

      12 years ago

      how r u doing man?
      thanks for adding me

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      hey did your dad message me

    • VHfan12

      12 years ago

      no eddie

    • VHfan12

      12 years ago

      what a fuckin looser

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      ok

    • 1cedGuardian

      12 years ago

      how come your not on alot anymore

    • partyjohn

      13 years ago

      Cool! smiley0.gif

    • partyjohn

      13 years ago

      God is so amazing!
      Glad to meet you.

    • VHrules228

      13 years ago

      You probably have the best profile on Red Vs. Blue just with that name.

    • PenguinMinT

      13 years ago

      Jimi ownz.

    • bdlambell

      13 years ago

      yeah i was just there a couple months ago

    • bdlambell

      13 years ago

      not while i was there they didnt, i was only in iraq for a month and in Balad for 3 days... so i dont know what went down there

    • bdlambell

      13 years ago

      yeah thats a crazy place too, iraq is pretty fun though, at least i had a good time

    • VHfan12

      13 years ago

      ooooo what happend

    • EGM_Kid

      13 years ago

      LOL omg what a little Emo pussy. Blocking me for a one comment. Proves you can't back your own shit.

    • Sarge059

      13 years ago

      You know, by saying that, it shows how much you know about Green Day. How about you stick to Van Halen, even though I like him too, and I'll stick to Green Day? Have a nice day

      Post edited 8/04/06 10:33AM

    • VHfan12

      13 years ago

      So havin fun with them lyrics lol

    • Razzy

      13 years ago

      didnt she marry luke?

      Yes.

    • DarthDidious

      13 years ago

      Thanks.

    • VHfan12

      13 years ago

      but remember the requirements

    • VHfan12

      13 years ago

      dude take all the time u need

    • VHfan12

      13 years ago

      check my jurnal when u get the chance i think u would be interested

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      oh that sucks

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      with music you need to branch out to all styles. except emo rap hip-hop and pop/punk rock

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      true. (subliminal message:listen to pantera)

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      all of Randy's playing is good you cant jsut choose what album is best. Like Dimebag his playing is stellar but it doesnt mean one album showcases it better than others

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      Jake was better with RATT i havent heard Badlands so i wont say anything about them. But Zakk's best is No More Tears not Mamma

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      to me he didnt fit with Ozzy. He was better in RATT

    • 1cedGuardian

      13 years ago

      BurningGold doesnt know who Jake E. Lee is and frankly to me i dont think he's good

      Post edited 8/02/06 11:28AM

    • VHfan12

      13 years ago

      i like anime if u want rock pics check out RVBfan12

    • AVehicle2552

      13 years ago

      I just watch them too mine is the same as my account here.

    • MySpace_Tom

      13 years ago

      on myspace

    • bllack_eagle

      13 years ago

      nice music taste!

  • Questions

    No questions have been answered yet