Enjolras

Female
from San Francisco, CA

  • Activity

    • Summer

      13 years ago

      Enjolras

      aight guys, tomorrow i leave for summer vacation. im going down to dixie, then to michigan (both to visit family) and then im going to ireland on an exchange program. it's gonna be awesome. irish pubs are fun smiley0.gif

      so im not going to be back until mid august because im also going to visit family in L.A. I'm gonna miss u guys! u better totally alert rape me and keep my karma on the incline smiley0.gif

      dont forget my 17th birthday is August 10, so y'all better remember
      smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • End of the World

      13 years ago

      Enjolras

      ok. it REALLY sucks when the 4 movies you're looking for at the video rental are all rented out. how can all FOUR of them be gone?? smiley4.gif

      heres what i want:

      1. Boondock Saints
      2. Fight Club
      3. American Physco
      4. Equilibrium

      EDIT today while my mom was shopping i noticed that tower records was having a sale on ALL their dvds so i bought 1, 3, and 4 for only 30 bucks smiley0.gifsmiley0.gif

    • summer so far...

      13 years ago

      Enjolras

      my summer so far has been community service and it sucks. last weekend i took the SAT 2s on saturday and then volunteered at the marine mammal center on sunday. then ive been working w/ people w/ down syndrome at an art center for 5 hours every day this week. then tomorrow i have to take the ACT and on sunday i have MORE community service. im gonna kill my mom for all this damn work she's signed me up for.

      not to mention my best friend who lives 3 hours away is coming this weekend, so im pissed mom is making me do community service. i dont get to see her often either smiley2.gif

      lol there are a bunch of 7th grade guys working w/ me and they all have huge crushes on me. its creepy and cute at the same time. theres also a girl who runs around the gardens looking for lizards because she eats them smiley4.gif

    • W00T!

      13 years ago

      Enjolras

      so today was finally the last day of school!! I totally failed my chem test (i was kind of laughing as i made up these ridiculous ways to do the problems i had no clue how to do), but i honestly dont care. so now im a senior. weird.

      i start community service work on monday and do that for 2 weeks straight. im also planning on sleeping and wasting almost all of my time doing nothing. its the way to go. smiley0.gif

      i will also be attempting to change my ipods battery by myself. the apple store refuses to do it because its an "abused ipod". so pray i dont break it.

      and im curently reading stephen king's a dark tower series, so that will keep me busy. currently on book # 2. i recommend these!

    • Lyrics

      13 years ago

      Enjolras

      Some of My Fav Lyrics y'all:

      "cuz I'm as free as a bird now"~Free Bird, Lynyrd Skynyrd

      "I got nine lives, cat size, abusing every one of them and running wild."~Back in Black, AC/DC

      "They chose to fly where eagles dare."~Where Eagles Dare, Iron Maiden

      "out along the edges, always where i burn to be. the further on the edge, the hotter the intensity."~Danger Zone, Kenny Loggins

      "I'm hot and young running free, a lil' bit better than it used to be cuz im alive."~Livewire, Motley Crue

      "fought like a switchblade so no one could take him down...walked the streets a soldier and he fought the world alone."~18 and Life, Skid Row

      "silver spurs are justly earned by strength within."~The Accolade, Symphony X

      "Making their way the only way they know how, that's just a little bit more than the law will allow."~Good Ol' Boys, Waylon Jennings

      "I was born six-gun in my hand. behind a gun i'll make my final stand."~Bad Company, Bad Company

      "you got to lose to know how to win."~Dream On, Aerosmith

      "Tell me when the kiss of love becomes a lie and burns a scar of sin too deep to hide behind this fear of running up to you, please let there be light in a darkened room."~Darkened Room, Skid Row

      "I've got to run to keep from hiding and im bound to keep on riding...but I'm not gonna let em catch me, no, not gonna let em catch the midnight rider."~Midnight Rider, The Allman Brothers Band

      "C'mon feel the noise. girls rock your boys, we'll get wild, wild, wild!"~C*m On Feel the Noize, Quiet Riot

      By all means, please post your fav lyrics smiley0.gif

    • Must See

      13 years ago

      Enjolras

      i just saw United 93.

      if u are American you have to see this movie. There are no excuses for not seeing it

    • Giants!

      13 years ago

      Enjolras

      last night i went to the Giants vs Diamondbacks game and it was so awesome. I used to go to giants games all the time because i had season tickets, but my dad doesnt get them anymore. anyways my dad got these tickets from one of his friends who partially owns the giants. they were the best seats im ever going to get in my life. they were right next to the giants dugout in the 3rd row. my sis got a ball signed by rob nenn and kevin frandsen (who is really hot and it was his first game). And then i got to congradulate frandsen on his really good first game in the ML. it was so cool.

      oh yeah and they played really good music this time. Like Kashmir by Led Zepplin and Magic Carpet Ride by steppenwolf.

      and the sharks are doing really fucking well in the playoffs! smiley0.gif

    • Easter

      13 years ago

      Enjolras

      my easter sucked. i was in tahoe and there was a huge blizzard (biggest of the year), which i tried to snowboard in with a sore leg muscle. i ended up hurting it a lot worse and having to be carted off the mountain in a fucking stretcher. That makes it the third time ive gotten hurt this year and the second time in my life i've had to be taken on a stretcher to first aid.

      how was everyone else's easter?

    • Reds

      13 years ago

      Enjolras

      today my spanish teacher randomly announced that he was a Communist...wtf. the rest of my class didn't react at all while im sitting there going "omg did anyone just hear that???"

      lol i also saw a guy on 101 Northbound w/ a bumper sticker that said "California Republican" with the cali flag, except the elephant was replacing the bear. haha i was like u rock dude. cali is waaay to liberal especially SF. lol he also had a sticker that said "i have a handgun and a lisence. any more questions?" i love him already.

    • Prom

      13 years ago

      Enjolras

      Prom fucking sucked. Not that I expected it to be fun at all.

      Dinner was ok, but after that i basically just wanted to go party and get smashed. i was so bored. and the music sucked as always.

      next year im throwing an anti-prom party before hitting up all the afterparties smiley0.gif

  • About Me

  • Comments (265)

    • goggles86 MrchntMariner

      12 years ago

      CLARE!!!
      YOU'RE AWESOME!
      MERRY CHRISTMAS!

    • NSA_Phoenix

      12 years ago

      hey. havent seen your page since about april. good stuff. happy really later b-day, i just saw your journal.

    • abdo

      12 years ago

      umm...why is the guy licking his blood?

    • roosterman

      12 years ago

      Dang, where have you run off to?

    • Malerkus

      12 years ago

      im alsmot finished with the wastelands. been taking me a while haha

    • Malerkus

      12 years ago

      so how is the dark tower series comin?

    • pandson89

      13 years ago

      nice to see u haha missed u

    • Malerkus

      13 years ago

      happy late birthday haha im only 5 days late

    • conrad

      13 years ago

      Zepplin rules!!

    • DragonShade

      13 years ago

      006.gif

    • DragonShade

      13 years ago

      Happy Tuesday!

    • pandson89

      13 years ago

      why don't u have msn and where r u i will be back in like 30 mis sorry i have wash some dishes

    • dylanscott92

      13 years ago

      please vote for Team 2 here thank you

    • pandson89

      13 years ago

      yo u need to get on msn im its been so long i wanna talk to u!!!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • Foxfire22 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      baby you got to change that blood drinking dude avatar, its starting to freak me out smiley3.gif

    • goggles86 MrchntMariner

      13 years ago

      GEEZ! GET THERE ALREADY AND TELL ME ALL ABOUT IT!!!

    • goggles86 MrchntMariner

      13 years ago

      HEY BABY!!!
      MISS ME???

    • BadBOY99

      13 years ago

      hey waz up how r u doin? anything new happening ttyl

    • Foxfire22 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      thinking about you, you get all sexy than disapear, so mean lol. smiley4.gif

    • Foxfire22 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      hey babe, whats new?

    • chuckmn8

      13 years ago

      it was a sad oodbye tonight ..yeah random comment, but we both didnt want to leave like it would keep me here...it was so sad

    • SpadeEXE

      13 years ago

      That you for the compliments. Made me go like this ---> smiley1.gif

    • roosterman

      13 years ago

      Hmm... have you ever mentioned what your screen name means? (if anything)

    • chuckmn8

      13 years ago

      well i have some super good news....it finally happened...and like omg it was freaking cool...and it sorta wasnt random either... im so excited

    • ltrpmac2

      13 years ago

      awwwwwwww ill miss ya - have fun wherever you go

    • Dead_Romance

      13 years ago

      the caption to my pic, essentially means that's it's fake because i edited the color scheme of it and it's not normal looking. ex. fake plastic trees, also a lovely song by the band Radiohead.

    • nwnman05

      13 years ago

      scary thing is...i multitask better than both my sister and mom put together

    • nwnman05

      13 years ago

      you said you want to fly one of thease, i assumed you ment blue angels since that is what the pic is of, 1-4 of the blues....its still cool, women do make better fighter piolets then men, unless they relize there is somebody in that plane that they are shooting down, or people in those buildings they are destroying.....other than that they make supior fighter piolots cuz they have better multitasking ranks then men

    • somedrumdude

      13 years ago

      hehe, thanks, I like it too

    • Joshua7

      13 years ago

      It must be pretty good then..

    • emopunker

      13 years ago

      No problem....pleasure was all mine.Have a good one.

    • fritzmonkey

      13 years ago

      thank. i still have a few hours untile its offical.

    • roosterman

      13 years ago

      Yeah, I thought so too. Strange.

    • roosterman

      13 years ago

      Thanks for the request. :)

    • chuckmn8

      13 years ago

      things are so messed up for me right now and i leave monday..and my mom is all crazy getting pissed over me doing stuff

    • Templar895

      13 years ago

      hahaha boyscouts


      ...ARE FOR EATING! I ESPECIALLY LOVE THE HEART, ITS SO PURE AND MAKES YOU ALL TINGLY WHEN YOU SWALLOW THE VENTRICLES, AND IT LEAVES AN AWESOME AFTERTASTE!

    • yoyomonkey

      13 years ago

      yeah, green day is a tad overrated but i like em for their lyrics not really the music

    • gamemas10

      13 years ago

      hi i am totaly random guy aaaaaaahhhhhhh run

    • BadBOY99

      13 years ago

      do u hav a sn for aim or yahoo? and u look pretty in ur pics

    • BadBOY99

      13 years ago

      hey waz up how r u doin? ttyl

    • goggles86 MrchntMariner

      13 years ago

      You're Awesome, Princess smiley0.gif

    • DrumAssault

      13 years ago

      ta for the comments and whatnot :-)

    • ltrpmac2

      13 years ago

      i also heard of people who were pushing babies out at 11 am so that they would be born before...sigh.....

    • pimpman07

      13 years ago

      yeah thanx
      and it is pretty wierd
      it kinda goes back and forth
      i'm cold so i put something on, then i get too hot then i take it off, then it happens all over again
      it's a vicious cycle

    • SteveDPirate

      13 years ago

      No problem.. on the mods.. and kthx.. on the me being hot comment.. =)

    • SteveDPirate

      13 years ago

      I had a good night.. Thanks for zinging me back in the day.. You receive the riches of a happy man.. =)

    • AustinCLord

      13 years ago

      Check out my jornal

    • Malerkus

      13 years ago

      sweet. im almost done with the prisoner. its funny cuz your pic resembels the one pic in the gunslinger haha

    • Karma117

      13 years ago

      could you vote for me here plz

    • ItsThePuma

      13 years ago

      That kinda makes me feel better smiley1.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet