Fuito

Male
from the other side of the room

  • Activity

    • Hallo dere

      3 years ago

      Fuito

      So I've been inactive for awhile due to work reasons (and that the new site update is confusing lol) But all that really happened important wise, is that I got promoted, I went to Comic-Con last month, and that's about it lol.......kinda boring I know.

      How've you guys been?

    • Random shtuff again lol

      4 years ago

      Fuito

      so I've been introduced to a couple new anime shows by my friend and it's been a great time waster lol. The animes are Jojos bizarre adventures and Sword Art Online. I've watched all of what Crunchyroll has to offer on both animes and I was very satisfied with Jojos ending. The anime itself is still going in the manga so I don't think the anime is done lol. If you guys watch it, be warned! It is a little messed up in the beginning (which anime isn't?) but it gets better and it doesn't focus on just one specific person as the protagonist. The anime spans over different time periods with each protagonist having the nickname JoJo. Sword art online is in one word.....different 'll but I like it.

      Anyways, things are going smoothly for me, and I can't really complain much. I'm going to be moving in with my friend here as soon as my lease is done cause I'm sorry but $945 as a baseline for rent each month for a rickety 2 bedroom apartment that was built in the late 50s is kinda a joke lol

      So how've you guys been?

    • hey all

      4 years ago

      Fuito

      So lots of random shtuff has been going on lately and I feel like it's throwing me for a loop (or out of it idk). I'm saving up for a new laptop so that I can start making music for whatever I want lol. Ummm I'm currently writing a new Fire Emblem I'm calling it Dispensation. Its about a princess named Ias'tin whose kingdom has been invaded and she becomes a prisoner but escapes with the help of some of her soldiers who were with her. That's where I'm at storywise lol. I've been busy with that plus some personal matters.

      How are you guys?

    • I LIVE!

      5 years ago

      Fuito

      Hey all! Its been one hecova year so far.

      1. I've been busy with work and commissions and so far I still can't draw people lol

      2. I've had a lot of family drama going on and found myself getting dragged into it

      3. It was the 8th anniversary of my brothers death a couple days ago and I had to visit his grave.

      And a bunch of other personal shtuff happened. But believe me when I say that I live and am doing as good as can be.

      How are you guys?

    • OMFG!!! (OH MY FAVORITE GAME!)

      6 years ago

      Fuito

      I JUST GOT FIRE EMBLEM AWAKENING FOR MY BIRTHDAY LAST WEEK!!!! IT IS THE BEST GAME EVER AND I WANT TO BEAT EVERYTHING ABOUT THE GAME BEFORE I KILL GRIMA!!!
      GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

    • Lesson learned...

      6 years ago

      Fuito

      I think that the most important lesson that this latest episode of Rage Quit is trying to send out to us is: DON'T DO SURGERY IN SPACE!

    • Geeking Out

      6 years ago

      Fuito

      WARNING!: If you know anything of the Fire Emblem game series, then the following will make sense. If not......THEN GO BUY A FIRE EMBLEM GAME AND START LIVING LIFE FOO'!

      To those that are reading this and have no idea what FE is, its pretty much an advanced chess game with a slight twist. You control your units (You are only allowed to take a certain amount in each level) to complete the objective given (i.e. seize gate, defeat enemy - - etc). The one thing that you need to keep in mind is the Weapon Triangle (lances beat swords, swords beat axes, and axes beat lances). Same applies with magic (i.e. Anima (elemental) magic beats light, light beats dark, and dark beats anima.) if a blue unit (yours) dies, they're gone for good. You can recruit some enemy units and stuff too. Its really fun.
      EXPLANATION OVER

      What I'm geeking out over is the fact that I am playing Fire Emblem 7 (Blazing Sword) and I'm trying to unlock all of the games secrets. A unit that I have never used because of the fact that the enemy can always score two hits on him no matter what I do for him has all of a sudden been wreaking havoc and killing everything he looks at. His name is Erk and he is a mage that uses anima magic. He was attacked by the final boss in the first part of the game, and the boss almost killed him in one shot. In retaliation, Erk got a critical (criticals result in the unit doing 3x normal damage). End result. Lundgren (boss in question) did 15 dmg. Erk did 57 dmg. Lundgren only had like 33 hp. Bye bye boss.

      Now that I have progressed further in the game, I got Erk back, and he is more insane than normal. I can't help but use him now. He is a mad man! I LOVE IT!!!! He is already a lvl 13 mage and will be worthy of a promotional item when he hits lvl 20 and will become a sage!!!

      Lol sorry 'bout the rambling *shrugs* What can I say? I'm a geek that loves it when a plan comes together *sticks a cigar in my mouth*

      So how've you guys been?

    • Series of Unfortunate Events

      6 years ago

      Fuito

      It all started about 2 weeks ago. I was talking to my boss at work about changing my availability at work (because I'm going to be starting school in the fall) and that resulted in her getting all butt-hurt and claiming that I'm being unreasonable and stubborn and that has so far resulted in her not being able to trust me at all (I'm still trying to work that out). Then, my landlord decides its time to start renovations, and so my rent has increased by at least $130. Then my AC decides its time to stop working and it dies on me just as the weather here is getting hot. And last, but most certainly not least, my laptop decided to take a dump. I suspect that its a problem with the OS because it will boot up, but then it will start a Boot up Recovery, run for a few seconds, then say that the problem cannot be fixed, and to click Finish to shut down the machine.So my choices are limited to few, but painful options:

      1. I can take it to Wal-Mart (thats where I bought it) and hope that they can fix the problem and if they can't hopefully they can transfer the hard drive to the new laptop.
      2. If Wally World fails, then I can call the manufacturer and take it down to them and hopefully it won't cost me an arm and a leg to fix it.
      Or 3. Buy me a whole new damn machine, swap out the hard drives on both laptops, and hope against hope that I didn't ruin anything

      But hopefully things will work out soon. I've always been the optimist of my family. We shall let time tell.
      Oh, and I am currently borrowing a laptop whilst mine is out of order

    • Happy 10th Anniversary, RoosterTeeth!!

      6 years ago

      Fuito

      Wow, has it really been 10 years?? It seems so hard to think that we have had the best 10 years of our lives with RvB, AH etc. This has been one kick-ass place to visit everyday.

      I remember when the I first heard of RT. I was 13 yrs old, I was at home, in my room, I was playing SSB Melee, and my older brother comes in and asks if I want to watch RedvsBlue. Immediately my mind was all like, "What the hell is that?" And so I watched the first few episodes with him. And that was my introduction to one of the greatest series that this site has ever produced.

      We love you RT Cast and Crew! This member wishes to thank you for all these wonderful years of excellent laughs and kick-ass shows. I consider myself lucky to be a member of this site. Good luck in future years RT, and HAPPY 10TH ANNIVERSARY!!!

    • The smell of defeat....

      6 years ago

      Fuito

      So, I've been doing good, saving up as much money as I can, (whilst going to school) to go to RTX this year, but then to find out that about $800 of my rent just upped and disappeared. The apartment people say that I didn't pay it in full, but since I was unable to find my receipt, I had no way to prove them wrong. Sooooo, I had to shell out $800 ($650 of it I really didn't have, work has been slow), soooo yeah *puts up feet on the table* thats the smell of defeat.

      In other news, I am working on my art drawing skills, (lukemckay being my inspiration) so that I may start doing commissions. I mean, the best I can do right now is <-------------my avatar. I mean, I can make you a fun lil' logo or something like that, but when it comes to drawing people, I am not all that good lol.

      So whats new?

  • Comments (487)

    • Myshu FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold chupariffic

      7 years ago

      Thanks! Yeah, those details were a pain to get right. Glad it turned out impressive. :P

    • Kairi15

      8 years ago

      awesome i can't wait

    • Kairi15

      8 years ago

      already out huh? XD

      i have to pay off that game, any good?

    • Kairi15

      8 years ago

      lol heya and i've been sick since saturday so not as good as i'd wish to be

      you?

    • sora91

      8 years ago

      Ty :D

    • Kairi15

      8 years ago

      lol been 1 year since we've talked huh?
      well HIYA

      and everything is kinda spiraling outta control with me lol but mostly evrything is fine ^_^
      you?

    • Kairi15

      10 years ago

      heya
      can u plz join my group if u want the old mod system bak????
      rvb.roosterteeth.com/groups/profile.php?id=3578

    • MetalPcAngel

      10 years ago

      hey can you pass the word about this 4chan group

      rvb.roosterteeth.com/groups/profile.php?id=2229

      plz and thank you^^


      ~~MetalPcAngel~~

    • cortona1001

      10 years ago

      im good

    • cortona1001

      10 years ago

      how are you dude

    • pd07

      10 years ago

      you want to?

    • pd07

      10 years ago

      it's a mmorpg that is free and is awsome lol

    • pd07

      10 years ago

      do you cabal??

    • GoGetta236

      10 years ago

      www.youtube.com/watch?v=1t9K9rM1SVE

      Its not true, just wat I like.

    • GoGetta236

      10 years ago

      Listenin2 some music. U want a link? (Wat kinda music u like?)

    • GoGetta236

      10 years ago

      Hey!! Its that guy who owns the town!! Wuz up?

    • GoGetta236

      10 years ago

      I knew it! Thats exactly wat I thought. Maybe. Im gonna play Halo 3. Cya!!

    • GoGetta236

      10 years ago

      R u really pouting or doing something else........................................JK I still like Hot Wheels and Im 13. No reason to cry. Just dont make fun. OK go ahead, im cool with that. I still dont believe ur pouting tho.........................

    • GoGetta236

      10 years ago

      Well i own the CITY!! Hot Wheels, beat that!

    • GoGetta236

      10 years ago

      Woah!! Y the hostility? But u do know Master Chief is da shit, right? Right? O, but I own the Block so back off!

    • crystal_drag

      10 years ago

      sorry T_T

    • crystal_drag

      10 years ago

      okay

    • crystal_drag

      10 years ago

      okays

    • crystal_drag

      10 years ago

      okay

    • crystal_drag

      10 years ago

      T_T
      then i guess i die
      T_T
      we've been friends and all this time i've been a vampire
      i've never bitten anyone

    • crystal_drag

      10 years ago

      yesh
      i wear a mask that keeps me from biting people
      i get my blood from a friend of mine that works at a blood bank

    • crystal_drag

      10 years ago

      but...but...i is a good vampire

    • Da_villain47

      10 years ago

      I'm sorry...copy and paste what?

    • Da_villain47

      10 years ago

      Cool...can I be a member?

    • Da_villain47

      10 years ago

      It didn't work. It sent me to my own journal...

    • sakublossom

      10 years ago

      yeah it does did u click on the more info button

    • Shinizuka

      10 years ago

      yeah. So whats new?

    • Shinizuka

      10 years ago

      oh i see that sucks.

    • Shinizuka

      10 years ago

      star as in???

      and not much really. gotta get ready for an Ortho appointment.

    • Shinizuka

      10 years ago

      Yo dude. lol whats up?

    • crystal_drag

      11 years ago

      you should have punched the bitch!

    • crystal_drag

      11 years ago

      WHAT!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?
      THAT LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • crystal_drag

      11 years ago

      what did she do?

    • crystal_drag

      11 years ago

      man she must really suck

    • crystal_drag

      11 years ago

      is your step mom a lousy bitch?

    • crystal_drag

      11 years ago

      okays
      you bested me
      *smiles*
      then again, everybody does

    • crystal_drag

      11 years ago

      go to sparten316's page and clicky her baby dragons
      if you dont
      they will die
      T_T
      dont let them die
      i dont know if you like dragons
      but do it for me?

    • crystal_drag

      11 years ago

      were you in school and had a mom that didnt like you on over an hour?

    • crystal_drag

      11 years ago

      well
      that sucks
      i've played it one and a half times
      havent played in a while
      was soooooooo addicted to that game
      first time i played i beat it in three months

    • crystal_drag

      11 years ago

      good
      =D

    • crystal_drag

      11 years ago

      i see

    • crystal_drag

      11 years ago

      i LOVE ike!
      i beat you!

    • crystal_drag

      11 years ago

      yayz
      another game with ike!
      i thought that one shopkeeper was weird

    • crystal_drag

      11 years ago

      yah
      i think it is
      but maybe i'm wrong
      cant wait to see and find out!

    • crystal_drag

      11 years ago

      i know
      and they wouldnt tell me if it was male or female
      to tell the honest to god turth
      i think he is really a she

  • Questions

    No questions have been answered yet