HaloHunni09

Female

  • Activity

    • Big News

      7 years ago

      HaloHunni09

      So I know I haven't been on here in absolutely forever but I do know that some people do still listen to the BS I say so I'd like to make an announcement.

      I have BIG news!!!

      I AM ENGAGED!!!

      Yes it has finally happened. I can now look at all of the girly wedding junk and be absorbed into the title of Bride. I am very excited and I hope you share in my joy as well. I hope to see some of you replying to this!

      Have a wonderful Christmas and enjoy your lives to the fullest because it is when you least expect it that life really happens and you don't wanna miss out!

      <3 Gwen!

    • Finals

      8 years ago

      HaloHunni09

      Finally Finals have come and they will surely suck.

      I will now tomorrow how my English Comp class went. I must get an 89% or better in Acct for ever so amazing A. I need a 94% or better in Calc also for an A. Geography will just be a B. As for Stats I am not sure right now because he hasn't updated our grade so I can figure that stuff out.

      I am stressed but I'll still be working 30 hours this week and I can only get what I put into the classes. I've put a lot in so I guess we shall see how it goes! Updates to come sometime this month!

      <3 Gwen

      Most of all... WISH ME LUCK! lol

      Also on the update... I have a job working for Daktronics. Yeah, look it up. Its awesome. I work with the international department which is crazy at times because I have the Middle East and Northern Africa. Gotta love it. That's all I've got now. I promise. :-D

    • St. Patty's Day!!!

      8 years ago

      HaloHunni09

      HAPPY SAINT PATTY'S DAY!!!

      I enjoyed a big, stiff glass of Diet Mt. Dew and UV Blue while all of the boys got to enjoy green beers at the bars. Stupid boys.

      Well... I know the last time I visited we discussed Midterms. I finally have an update on all of the grades and etc. Trust me... the stress was totally worth it :-D

      Accounting II - B
      English II - A
      Calculus I - A
      Statistics I - A
      Geography I - B

      I have two words for finals week... BRING IT!
      Finals, by the way, are the first week of May. I'm so stoked. This is the best semester I have ever had thus far in my college career. I am so ready to start some shit with this Business Degree.

      Also... I interviewed this last Tuesday for a super spiffy job. I should know within the next week! Keep your fingers crossed because I am competing with others that are older than me and farther into my degree. That means by default they have more experience. Lame sauce (:-D Phil).

      So yea... that's about it. Just working towards a better job that offers more experience towards my degree and classes that I am blowing away. Also... diet this last week... Successful. Smart and possibly sexy and successful. The future is looking pretty awesome!

      In other, more ridiculous news, my father is no longer talking to me. There is more that could be said but this was a total shock to me. At first it sucked. Now I'm just over it. I am over not having a father because he's a butt head.

      <3 Gwen!

    • Midterms!

      8 years ago

      HaloHunni09

      So... midterm week was a freaking disaster... I hate having 3 exams in one week.

      Thus far, my grades on exams are not looking good. I got a D for Christ's sake! On my Accounting exam! I screwed up one freaking written problem... ugh.

      Whatever, its too late now. I get back my Geography exam tomorrow and I just took a Calculus exam today. I think Calculus went well, but I think Geography could go either way.

      Oh I can't wait to be done with all of this college crap. At least next year will be actual classes that I will use someday.

      <3 Gwen

    • Valentine's Day

      8 years ago

      HaloHunni09

      Had the most uneventful Valentine's Day thus far.

      Why is it that the farther you go in a relationship the less awesome and adorable it is and the more mundane it becomes?

      *sigh*

      Hopefully a weekend of snowboarding and sneaking into the bars will make it better. :-D

      On the plus side we did get to eat at my favorite restaurant last Saturday...

      So! How did your Valentine's Days go?!

      Also... just an update for all that pay attention and care;

      I have a B in 2 of my classes thus far and the other 3 I won't know about until the end of the week. I'll try to keep you posted on how the others go.

      <3 Lots,
      Gwen

    • Spring 2011

      8 years ago

      HaloHunni09

      Well... its that time again. I started classes yesterday for the Spring 2011 semester. I'm only in 5 classes but I'm getting 17 credits. Silly math classes. I have 2 of them this semester, and accounting on top of that. Then a few.... easier classes :-D those of which included intro to world geography and english 2.

      So far the classes aren't too bad but all require attendance so that kinda bites a little. Oh... and my finals week is HORRIBLE! I have 2 exams on Wednesday of finals week and they are back to back beginning at 7am. Then I have 2 classes Friday of finals week back to back and also beginning at 7am. My english class just require a final paper and that's due the Friday before finals week.

      This all sounds sucky but its not the part I am pissed about. I spent over $600 on books this semester and paid $200 to fix my car. Then I find out from work that with my schedule, I cannot work enough hours at my job so I am not jobless....

      All I wanted to do was get through this semester in the black and be allowed to go to Chicago for spring break because its my dream city. Ugh... I guess I'll be looking for another freaking job... fml...

      <3 Gwen

    • Christmas

      8 years ago

      HaloHunni09

      First... I want to wish everyone a Merry Christmas even though it is already over. I hope you can at least say that your Holidays went well.

      For the first time in a LONG time... I had a normal Christmas. This of course is as normal as one can have when their family is not whole. Having dinner with my mom was nice because I missed her Holiday cooking and her company more than anything. I got to see my brother and just getting to be around him after all of the recent drama and trouble was nice. Its easier to say you're there for someone when you can actually be there for him.

      I also, of course, had to have dinner at my father's as well. For the first time EVER at his place there was not unneeded extra drama. I got to enjoy a meal (of which parts were questionable) and enjoy my father's company without feeling like I was 12. He has some serious troubles with accepting that I have grown up. I got to spend some time with my niece who at first was not accepting to me. After warming up to me, her and I played and talked and bonded about as much as an auntie can with a 2-year-old. She's so smart but I wish she had more opportunities to expand her learning.

      As for the gifts.... I am being looked at as a girl more and more every year and its a little frustrating. lol I know that sounds stupid but my gifts are becoming more and more useless to me. I received three different yet comparable girly smelly things, new purse outsides for my Miche bag (the outside things attach to my base purse by magnets. its quite awesome really), and a cook book that accompanied an apron. This may be very sad to say, but can't a girl just get some Scent Lok camo already?! I want to be able to sneak up on those little buggers via the air/ tree stand. And some money would be nice! I love money because I can get what I want and what will benefit me. I swear... sometimes I wonder who really does know me anymore.

      Also... An interesting Christmas gift... I will be an Auntie again, just not through blood. My best friend that moved 5 hours away a few years ago is now pregnant with a healthy baby boy and I will be pushing the labor due to finals this semester. If all goes super well, I will be able to drive down to be there. My only struggle with this situation is that I am pretty sure college and a career is out the door for her. It is sad that she will have to be nothing more than an army wife (This is only if the wife part comes out of all of this too).

      Well... That was a HUGE journal about a bunch of stuff that only about 2% of its readers will care about. I hope you enjoyed this update of my life. Now I will leave you with a smile....

      "What's the difference between Santa Clause and Tiger Woods?"
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      "Santa only has three Ho's"

      <3 Gwen

    • Birfday!

      8 years ago

      HaloHunni09

      Well... Its that time of year again! Its Meh Birfday! lol

      I am finally 20 and out of the terrible teenage years. YAY!!!

      On the plus side, I will have shots tonight. On the other plus side, my car insurence we down even lower which I wasn't sure was possible.

      On the down side... I am broke. lol Stupid money and its terrible hold on my life.

      I hope your days are all going well!

      <3 Gwen

    • Monies!!!

      8 years ago

      HaloHunni09

      I super dislike being broke. I have no monies!

      College sucks when you are broke and when your family is to broke to help. Luckily I can work 12 hours a week to make enough money to cover bills. Its the food I'm worried about. lol I love food!

      Luckily..... my BIRTHDAY is coming up. lol I am hoping for some big monies for my b-day! Ben has been nice enough to work with me on the rent but I feel terrible for not being able to cover all of my share right away. Someday I will be a super amazing momma with a good job and lots of monies to help my family.

      Why do I want to be a momma so bad right now... ugh. I just have to keep telling myself Someday. Someday. Someday.

      I'd make good looking babies right?

      <3 Gwen

      OH... and Happy Thanksgiving late! lol I'm terrible with holidays.

    • Domination

      8 years ago

      HaloHunni09

      I have officially dominated in another male orientated task.

      -Construction class-

      My midterm had me freaking out but it turns out that with 3 days of studying anyone can understand anything. (Except Physics)

      Out of 70 students (65 of them men) I got the highest grade on our midterm. I am so excited! I told my dad today and he was very proud of me. He's so terrible at showing it but I can tell. I was sad. (a good sad).

      I am celebrating with my mom on Friday night and hopefully getting to see my beautiful niece who is almost 2! Oh how the times flies with little ones. Someday there will be a little on of my own (boy of course) and I will love every moment with him.

      Ugh... I'm so ready for family life. As Christmas grows nearer I keep hoping for a big shiny ring! If he was smart... he'd would propose on January 3rd (our anniversary) on top of a mountain that we would be snowboarding.

      *sigh* I read too much and it makes me too emotional. Alas, I will now enjoy some relaxing TV time and then sleepy-by.

      I love all of you and wish I would have stayed around more for you to know more about my present life. I am actually happy. I love it.

      <3 Always and Forever,

      Gwen :-D

  • About Me

  • Comments (1002)

    • Spartan229

      8 years ago

      Hey, not sure if you remember me, but we used to be somewhat of good friends back in 2006 :3

    • chickentikka

      9 years ago

      missed you .. . . . . . .

    • HaloHero23

      9 years ago

      Nothing much, getting ready for bed. You?

    • HaloHero23

      9 years ago

      Hiiii

    • jackpraven

      9 years ago

      *waves* I'm still here =P Give me a shout!

    • HaloHero23

      10 years ago

      Awesome thxtongue.png

    • D3L3T3D

      10 years ago

      Heyyyy... Haven't spoken to you in a while. :)

    • Smarchy

      10 years ago

      i couldn't help but notice you aren't showing teeth in any of your pics. smiley3.gif
      so this makes me wonder... does it look like indian corn in there? or do you just not have any toofers? smiley6.gif

      please do tell. i'm curious. smiley7.gif

    • SolidusNinja

      10 years ago

      ...

      nooooo... >_>

      Doesn't everyone sleep with a stuffed duckie? <_<

    • Noah13

      10 years ago

      hello

    • heilo

      10 years ago

      well hello there. What have you been up to?

    • JohnConner

      10 years ago

      lol. u know i totally would, but there's two problems. Though i do have a 360 finally, i don't have

      A: a Hard Drive
      B: a copy of Halo 3 YET. i will at some point, but the next game i get is Gears 2

    • slabknok

      10 years ago

      Hey, i just got a myspace and a facebook. Look me up sometime. My myspace is slabknok, and my facebook is Jeffery Revere George. See ya around. =)

    • yayap311

      10 years ago

      Wow, been ages since i've seen you on.

    • slabknok

      10 years ago

      Hey, whats been going on? Havent heard from you in a really long time. Hows life?

    • halo222

      10 years ago

      hey whats been going on with you?

    • love_bullets

      10 years ago

      Yeah, it suddenly got cold the day before yesterday. No rain or anything, but super cold (well, super cold for us! hehe). Gonna try to convince Ben to get a cabin in/around January... I wanna play in snow!

    • heilo

      10 years ago

      Good morning beautiful.

    • heilo

      10 years ago

      How are you this fine and wonderful though a tad dark morning?

    • Preezerk

      10 years ago

      I've revealed my true identity many times.

      Let them come.

    • slabknok

      10 years ago

      Ic. Ive been super hyper active. I went down to the river before school started and me and a bunch of friends floated down the river. I hit my knee like really hard on a rock though, and its still bruised. lol. I car surfed to. That was intense.

    • slabknok

      10 years ago

      Y not?

    • Smarchy

      10 years ago

      that would be correct.. smiley4.gif

    • SolidusNinja

      10 years ago

      GAWD, you got me hooked on saying fiasco now. I hope you're happy.

    • yayap311

      10 years ago

      Hey, how's life?

    • hobbitboy

      10 years ago

      Coolio...

      I am bored

    • slabknok

      10 years ago

      Hey, sorry i havnt been on in awhile, ive been super busy these past 2 days. lol.

    • hobbitboy

      10 years ago

      Hey there..:) nice to meet you.

      How are you??

    • NightlyRain

      10 years ago

      enjoy the hunt, relax and have fun

    • NightlyRain

      10 years ago

      the sad thing is.......well it is when you AREN'T looking that you find them...

    • NightlyRain

      10 years ago

      um...i know this is tacky, but you just know....like seriously. it hits you one day like a sledge hammer and you know you can't live a day without them...

    • NightlyRain

      11 years ago

      hee hee. i know. i was kidding, but still we'll be good friends. now go fishing, there are many men in the sea

    • sunkistsammy

      11 years ago

      pretty much, haha

    • sunkistsammy

      11 years ago

      he actually took it i think. i found it on my camera.

    • sunkistsammy

      11 years ago

      We like a lot of the same shit. haha. Guess what! I got a pic of Jeff smiling! haha.

    • slabknok

      11 years ago

      Actually, Last night we realized that we havnt taken a good pic of us just smiling. Its something we ll do some time soon. lol.

    • NightlyRain

      11 years ago

      of course i want you, we need to continue our discussions about men....and how much they need women! hee hee.

    • punk_bubbles

      11 years ago

      Lol. I almost did last night >.>

      It's fucking gay D:

      But atleast I'm smarter then my dad :P

      So, I can get around it :D

    • love_bullets

      11 years ago

      Meh. Do you really want to be with someone who doesn't realize how awesome you are?

    • Preezerk

      11 years ago

      pftt

      as if jail could hold me !

    • Preezerk

      11 years ago

      but.....i dont like jail

    • sunkistsammy

      11 years ago

      haha, oh yeah.

    • love_bullets

      11 years ago

      Smart move. Plus, the happier you are without a guy in your life - the better off your relationship will be when you get in one. smiley8.gif

    • love_bullets

      11 years ago

      Is it? Well, I'm glad..! lol

    • love_bullets

      11 years ago

      Actually, I was tired of guys when I met Ben. I was trying to better myself and enjoy time with my friends, rather than going after a relationship.

    • sunkistsammy

      11 years ago

      Yes I actually do like it alot, haha.

    • sargerulzall

      11 years ago

      i actually have no idea what 4chan is. i just thought it was funny when i saw it.

    • Preezerk

      11 years ago

      ...........maybe

    • Preezerk

      11 years ago

      smiley5.gif

      I see what you did.

    • Preezerk

      11 years ago

      I know.

      I left my cowboy hat in Arkansas. It was one I had as a little boy. Dad always wore one, I just wanted to be like my dad.

      I was one cute son of a bitch! smiley0.gif

  • HaloHunni09's Pictures

    Images

  • Questions

    No questions have been answered yet