HinataOmally

Female
from the underworld

  • Activity

    • hi

      11 years ago

      HinataOmally

      I'm really lonely right now. alot of my friends are mad at me and I don't know why. I really wish someone would just come save me from this place, i'm still just waiting for my vampire prince who will never come because he only exists in my mind along with my real friends who don't talk about me behind my back. But I wish he would just come and take me away from here to his castle where we can live together forever in love.

    • hi

      11 years ago

      HinataOmally

      sorry I haven't been on lately I've been grounded for some stuff I'd rather not talk about so please dont ask. But i'm finally back on, If you want to talk just message me

    • hi

      12 years ago

      HinataOmally

      well for once in my life everything seems to be going well. My brother is coming to town this weekend I haven't seen him for 2 or 3 years. he just got back from iraq but he missed the family reunion which is sort of okay because it was BORING!!!!!!!!!!!!!!! and most of my cousins hate me because i'm goth so that made it even worse. me and my grandpa are talking again but he still hates my boyfriend andthats pretty much it

      c ya later

    • hi

      12 years ago

      HinataOmally

      ok so I decided to give him a chance, so far jimmy is a really nice guy but I'm losing most of my friends because they dont like him. I have another problem now, I live with my grandparents because my parents are divorced. my grandpa is racist though and says I have to break up with jimmy so me and my grandpa got in an argument about this and I'm not talking to the old man anymore.

    • I have a problem

      12 years ago

      HinataOmally

      I am a very gothic person and so are all my friends. but yesterday this gangsta came up to me asked me out. All of my friends told me it's a bad idea because me and him are so different and I dont really like him but he told me he would do anything to be with me, he even bought me flowers. Wat should I do?

    • hi

      12 years ago

      HinataOmally

      I'm new here so if you would be my friend it would be very appriciated

    • 2019 years ago

      HinataOmally
    • 2019 years ago

      HinataOmally
    • 2019 years ago

      HinataOmally
    • 2019 years ago

      HinataOmally
  • About Me

  • Comments (51)

    • BlueJam89

      11 years ago

      wow, you are more hot than my sis!!! lol

    • fullmetal309

      11 years ago

      no prob ^_^

    • BlueJam89

      11 years ago

      heyy! you looks so beautiful in that picture!

    • SasukeOmally

      11 years ago

      ok I got a pic of myself that you asked for last time

    • darthhaven9

      11 years ago

      hey long time no talk. i just started a myspace. its myspace.com/darthhaven do you have one?

    • kirkland

      11 years ago

      your not a reject u can only be a reject if u are the only one


      btw im glad to see more and more ppl being proud of there sexuality now days id give u some mods but i cant so ill leave a rain check ok

    • SasukeOmally

      11 years ago

      your welcome

    • darthhaven9

      12 years ago

      wow i love poetry... but i suck at it

    • darthhaven9

      12 years ago

      cool... i like to draw... posiibly a bit... too much.. but you know whatever.... alo of what i want to say ends up coming out in a picture i draw... but thats just me you should try getting better at it if your sis is better... then you can rub it in her face

    • darthhaven9

      12 years ago

      sooo sup? do you like to draw?

    • darthhaven9

      12 years ago

      pain to the mega max

    • darthhaven9

      12 years ago

      oh no doubt

    • darthhaven9

      12 years ago

      owch... well that tops my story... lol

    • caca117

      12 years ago

      hi how are u havent been on in a while

    • Ridolas

      12 years ago

      That's cool, I'm getting ready to go out with my dad for a few hours.. we're gonna go find something to do.. it's boring where I live

    • Brancool14

      12 years ago

      Whitch GUY from naruto do you like??

    • Brancool14

      12 years ago

      bad move -_-

    • Ridolas

      12 years ago

      Yeah lol, so what's up?

    • subversive89

      12 years ago

      *groan*
      I'm so bored.
      I'm still waiting for more of my friends to get on...

    • Brancool14

      12 years ago

      Don't worry I won't unless its ok with you. Wait is that what you did??

    • Brancool14

      12 years ago

      Hey if you liked a guy would you tell him you wanna talk to him in privite then kiss him?

    • SasukeOmally

      12 years ago

      yeah it does. I'm so lonely

    • Brancool14

      12 years ago

      thank ^_^....-_- I just hope she dosen't think I'm a weirdo for doing this.

    • Brancool14

      12 years ago

      Yeah...But I'll give her a measage at the last day of school and in the note will say "I love you" and my screen name

    • Brancool14

      12 years ago

      Yeah but...Heres the thing its the last days of school and she dosen't know I like her and I want to let her know in privite and also theres another girl that likes me and I don't wanna start a cat fight

    • Brancool14

      12 years ago

      What should I say

    • Brancool14

      12 years ago

      oh then just PD and look back at my journal I answered you questions

    • Brancool14

      12 years ago

      your welcome ^_^ no one should be an outcast

    • Brancool14

      12 years ago

      Well thats just mean. well I don't reject you.

    • Brancool14

      12 years ago

      Oh why did you call yourself a reject??

    • Kairi15

      12 years ago

      anyways wats up?

    • Kairi15

      12 years ago

      ...ur bi kool so is my friend

    • Brancool14

      12 years ago

      Hi You seem new to this site is there anything you want to know?

    • subversive89

      12 years ago

      so you're probably just gonna be starting high school next year, right?

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      a lot of really bitchy people, bullies (thank god I was never picked on), and it was much harder than regular school

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      sooo happy about it, High School...wasn't exactley the best years of my life

    • subversive89

      12 years ago

      lol I don't have much to talk about today.
      u can tell huh.

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      cool, so you're gonna be a freshman? i'm going into 11th

    • subversive89

      12 years ago

      public school? private school any other kind u cn think of, ya know...

    • subversive89

      12 years ago

      k
      so what kinda school u go to?

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      so, what grade are you going in?

    • subversive89

      12 years ago

      ya same here.
      Finally finished my school year off with portfolios.

      u been out for a while?

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      lol, same =) Random people are the most fun

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      that's good, glad to hear it =) you may not know him but my friend John says "Hi!". lol, sorry, he likes being random

    • subversive89

      12 years ago

      What's up?

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      I'm good, at a party, you?

    • xxWildShyxx

      12 years ago

      Hiya :D

    • numb_zero

      12 years ago

      hi

    • SasukeOmally

      12 years ago

      well it appears you are an anime fan. thats pretty cool

    • caca117

      12 years ago

      nice hinata pics

  • Questions

    No questions have been answered yet