JayFox

Male
from Greensborough,Victoria,Australia

  • Activity

    • I'm no Superman,Laslo Bane

      11 years ago

      JayFox

      Out the door
      Just in time
      Head down the 405
      Gotta meet the new boss by 8 am

      The phone rings in the car
      The wife is workin hard
      She runnin late tonight again

      Well I know what I’ve been told
      U gotta work to feed the soul
      But I can’t do this all on my own
      No I know
      I’m no superman
      I’m no superman

      And you've got your love online
      U think you're doin fine
      But you’re just plugged into the wall

      And that deck of tarot cards
      Won’t get u very far
      There ain't no hand to break your fall

      Well I know what I've been told
      U gotta know just when to fold,
      But I can’t do this all on my own
      No I know
      I’m no superman
      I’m no superman

      You’ve crossed the finish line
      Won the race but lost your mind
      Was it worth it after all?

      I need u here with me
      Cause love is all we need,
      Just take a hold of the hand that breaks the fall

      Well I know what I’ve been told
      Gotta break free to break the mold
      But I can’t do this all on my own

      No I can’t do this all on my own
      No I know
      That I'm no
      Superman
      I’m no superman
      I’m no superman

      (Some day well be together)
      I’m no superman
      (Some day)
      (Someday well be together)
      (Someday)
      I’m no superman

    • one year!!!

      12 years ago

      JayFox

      Iv'e been here for a full year now!!
      I would like to thank the people i talk to here, the people who accepted my random freind requests,to the people who watch me(I do know who you are but thanks) and most importantly my friend Stuart(stu666) who called me one day and told me to get my ass on to this site!

      signed Jarryd aka Jayfox

    • Collingwood's Semi final

      12 years ago

      JayFox

      We won Collingwood fucking won and we play Geelong next week in the preliminary final

    • Don't Panic, ColdPlay

      12 years ago

      JayFox

      bones sinking like stones
      all that we fought for
      homes places we've grown
      all of us are done for
      and we live in a beautiful world
      yeah we do, yeah we do
      we live in a beautiful world

      bones sinking like stones
      all that we fought for
      homes places we've grown
      all of us are done for
      and we live in a beautiful world
      yeah we do, yeah we do
      we live in a beautiful world

      and we live in a beautiful world
      yeah we do, yeah we do
      we live in a beautiful world
      oh all that I know
      there's nothing here to run from
      'cos yeah everybody here's got somebody to lean on

    • something something

      12 years ago

      JayFox

      I just needed something new for now

    • Fuck off kyle!!!!

      12 years ago

      JayFox

      as title says

    • Yellow Coldplay

      12 years ago

      JayFox

      look at the stars
      look how they shine for you
      and everything you do
      yeah they were all yellow
      I came along
      I wrote a song for you
      and all the things you do
      and it was called yellow
      So then I took my turn
      oh wh at a thing to have done
      and it was all yellow

      your skin
      oh yeah your skin and bones
      turn into something beautiful
      and you know
      you know I love you so
      you know I love you so

      I swam across
      I jumped across for you
      oh what a thing to do
      'cos you were all yellow
      I drew a line
      I drew a line for you
      oh what a thing to do
      and it was all yellow

      and your skin
      oh yeah your skin and bones
      turn into something beautiful
      and you know
      for you I bleed myself dry
      for you I bleed myself dry

      it's true
      look how they shine for you
      look how they shine for you
      look how they shine for
      look how they shine for you
      look how they shine for you
      look how they shine

      look at the stars
      look how they shine for you
      and all the things that you do

  • Comments (3377)

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      bad shit.
      how's the job hunting going for you?

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      it has been months since we talked, i've been better, alot of shit going on.

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      hey, long time no talk too, how's it going?

    • stu666

      10 years ago

      i don't know, i was bored at the time you where just there. So you just got in the firing line. So there!

    • stu666

      10 years ago

      ?????

    • stu666

      10 years ago

      profile shit jarryd what

    • stu666

      10 years ago

      wtf

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      Hey,whats up?

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      www.youtube.com/watch?v=BHe1UhIPrkc&NR=1
      FMLYHM (Fuck Me Like You Hate Me),by Seether, i love Seether and this song

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      nothing really, bored and listening to an awesome song

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      Hey,whats up?

    • The_S0rr0w

      10 years ago

      woo thats the one

    • The_S0rr0w

      10 years ago

      another one ...

      with

      the rat, cat, robot and cat one

    • The_S0rr0w

      10 years ago

      oi whats the comic called with the demons and so on

    • The_S0rr0w

      10 years ago

      see if you can bring your mums laptop

    • darkmatter22

      10 years ago

      liquimatter2.gif
      __01Oct20080404PMliquimatterlogo.gif

    • XxHAZMATxX FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      2hpromaxz7.jpg

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      are you gonna move?

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      *pokes again* they are loud

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      *poke* people are annoying >_<

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      thats cool

    • Evil_Phoenix

      10 years ago

      *hugs back* im ok,i guess.
      how about you?

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      he's doing ok,still in the hospital

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      *hugs back*thanks

    • jonundead

      11 years ago

      A week up at maroon...if you know where that is...out bush...2 nights...grrrr

    • jonundead

      11 years ago

      Don't remind me about camp...i got one coming up and some of the girls in our group...not so great

    • jonundead

      11 years ago

      same shit different day

      girls starting bitch fights and stuff *rolls eyes*

    • jonundead

      11 years ago

      same here, do they believe me...ummm no

      so how have you been mate

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      not much,cleaning(at 3am) gonna take a shower soon

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      *hugs*hey

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      but i likes the energy drinks and liquor......teehehe,i have a vault,yummy!

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      im confused.........ok no more energy drinks and liquor for the Lizzie.........

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      you hate prisoners.(as said by Chino)
      but um why no black and white?.
      im now watching a video on the rules of it

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      i'll give you that it's cooler then soccer cause soccer sucks ass,but no way is it cooler then football.
      i'm watching a video of it on youtube....they dress really gay like(no offense to you in any way)

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      meep,it's like a weird mix of soccer and football

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      so soccer?.
      wow foxy boy,you watch some weird stuff

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      go carts are awesome,like football football or soccer football?.
      confuses me >_<

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      so other then school stuff what have you been doing lately?

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      school sucks

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      *hugs back*nothing really,bored.
      you?

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      hey

    • MidoriUchiha

      11 years ago

      i have no idea any more.

      i had had an energy drink which makes me bounce off the walls

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      yes,energy drink.
      don't you know what that us

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      *glomp*


      smiley9.gif blame teh energy drink smiley9.gif

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      moving sucks

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      hehe,then why are you doing it

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      6 hours,wow,that would suck

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      why smiley10.gif

    • GoGetta236

      11 years ago

      Yo. U accept all random friend requests, eh? Look me up.

    • Evil_Phoenix

      11 years ago

      hehe,so how are you today babe smiley10.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet