Kaboodle111

Female
from Alberta, Canada

  • Activity

    • blarg

      9 years ago

      Kaboodle111

      why does everyone keep telling me I'm cute?! I dont think so!

    • the return of kaboodle111

      9 years ago

      Kaboodle111

      Ah ha! I am back, not that anyone missed me but I'm back damnit!

    • sleepy

      9 years ago

      Kaboodle111

      im almost glad school is starting again because i dont think i have gone to sleep at a decent hour my entire break... however... i did manage to plan out about four more sex scenes for my book and just for atheist i threw in a lez scene... ;)

    • new years

      9 years ago

      Kaboodle111

      any one else have a fucking fantastic new years? i sure did ^^

    • my book

      9 years ago

      Kaboodle111

      i started writing the second part of my book and i noticed something... in every chaper so far there is a very detailed sex scene... god im such a prev XD

    • my cave

      9 years ago

      Kaboodle111

      hmm everyone is in my cave atm... its kinda eerie... my once secure place is now filled with naughty jokes and people grabbing my boobs.... what happened to society?

    • birthdays

      9 years ago

      Kaboodle111

      they arent bad... but this one had some shitty moments... sides that it was fucking awsome ^^

    • AWE!

      9 years ago

      Kaboodle111

      know whats brutal? my xbox live runs out on my birthday... and i dont even know if i can get more!

    • *sigh*

      9 years ago

      Kaboodle111

      somtimes i wish i could just reach through my computer screen and touch things... feel anything from the lives of thoes i monitor... somtimes i wish i could live the lives of the people i see... be somebody else... mainly leave it all behind for a day or so... just to go visit some of the people i know from the internet... probably not a smart idea but somthing i wanna do... if its possible to take a vacation from yourself anyone wanna be me for a few seconds? days? i dunno... life just seems to be one dissapointment after another... i thought i was the hero... but it seems the hero is no more... my sanity rests on the poetry i adore. somtimes i wish i wasnt the knight... maybe for once get some sleep tonight... but no the poetry will never let me be, is there anyone out there who wants to be me?

    • insomnia

      9 years ago

      Kaboodle111

      i know i cant spell it but apparently its what i got... i CANT sleep... my body refuses to let me... im about to go crazy here... if anyone has a solution short of a big crack over the head with a bat please let me know

  • Comments (98)

    • Sindre1

      8 years ago

      Long time since you where online.
      Well, in case you do see this; how have you been? :)

    • Atheist_101

      9 years ago

      Oh you know, doors

    • Atheist_101

      9 years ago

      Well, I'm feeling orange now.

    • Atheist_101

      9 years ago

      16, why?

    • Atheist_101

      9 years ago

      First off I'd like to apologize! So now I can say hi :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      Uh, me too

    • Atheist_101

      9 years ago

      Sounds delicious!

    • Atheist_101

      9 years ago

      Ooh, what kind?

    • Atheist_101

      9 years ago

      cooking is a good thing to learn! I should try making other things...like toast!

    • Atheist_101

      9 years ago

      Oh cool, all I can make is scrambled eggs and cerial

    • Atheist_101

      9 years ago

      It's so delicious! But expensive :(

    • Atheist_101

      9 years ago

      I KNOW RIGHT!!?

    • Atheist_101

      9 years ago

      Beef Jerky :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol yeah, and thanks :)

    • Atheist_101

      9 years ago

      Oh us Canadians and our crazy antics eating bacon, dog sledding...

    • Atheist_101

      9 years ago

      I love bacon :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      I think the frying pan is funny, it's surprising how effective it is.

    • Atheist_101

      9 years ago

      True. I think a good melee weapon would be a shovel, I'm surprised they didn't have one of those.

    • Atheist_101

      9 years ago

      It sucks how the chainsaw runs out though :(

    • Atheist_101

      9 years ago

      Ooh that6's a toughy I wopuld have to say either the guitar or the Katana. You?

    • Atheist_101

      9 years ago

      Yeah he is awesome.

    • Atheist_101

      9 years ago

      Probably the spitter, she's really annoying and I'm best at her.

    • Atheist_101

      9 years ago

      You should, it's great!

    • Atheist_101

      9 years ago

      oh yeah!

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol you know it.

    • Atheist_101

      9 years ago

      I'm pretty tired as well, stayed up untill midnight (and later) because I got LEFT 4 FUCKING DEAD 2! :DD

    • Atheist_101

      9 years ago

      Pretty good, yourself?

    • beserk

      9 years ago

      At least you got Role playing.

    • Atheist_101

      9 years ago

      Hey there, you not at school today?

    • beserk

      9 years ago

      Hows Saskatchewan?

    • Atheist_101

      9 years ago

      Annoyances in life

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol, I hate forgetting the simple things, like how to hold a fork or pencil.

    • Atheist_101

      9 years ago

      But it's my own birthday. How on Earth could I have forgotten? Maybe it's the lack of xbox...

    • Atheist_101

      9 years ago

      Oh yeah, it is. Now I feel like an idiot lol

    • Atheist_101

      9 years ago

      Whats on the 28?

    • Atheist_101

      9 years ago

      Why?

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol yup :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol, yeah it's fun. Once my buddy was too scared to watch, was keeping his face in a pillow, I had to pause the movie untill he was ready, funny, funny stuff.

    • Atheist_101

      9 years ago

      Yeah same

    • Atheist_101

      9 years ago

      I'll probably watch that on Friday with my buddy, he gets startled easy it's funny to watch him get scared :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      Well, I'm downloading some horror movies, REC, The Unborn, Slither, and a couple others off of isohunt,it's a torrent site (you need to have Vuse for it to work)

    • Atheist_101

      9 years ago

      Hullo, what's up (I myself got the H1N1 vaccine on weekend, waiting to turn into a zombie)?

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol true, true

    • Atheist_101

      9 years ago

      lol

    • Atheist_101

      9 years ago

      haha, well maybe he will have mercy on us and just slice our throats instead of our stomach and making us suffer.

    • Atheist_101

      9 years ago

      We all love him, don't want to get on his bad side :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      RJ will slice and dice your sins with his claws.

    • Atheist_101

      9 years ago

      Sure, I'll call it "Random crap that no one believes because they haven't been talked to by Raptor Jesus" (fact: Raptor Jesus built the pyramids).Hmm maybe the title is a bit too long :/

    • Atheist_101

      9 years ago

      :D

    • Atheist_101

      9 years ago

      "Cool"? Or surprisingly true? For all you know, I may not be real. Perhaps you are actually in an alien goo tank that makes you think you're on Earth and also the moon landing was faked by Egyptians who made stonehenge and gave birth to Nessy.

  • Questions

    No questions have been answered yet