Kamuza

Male
from El Paso,TX

  • Activity

    • Hey everyone!

      7 years ago

      Kamuza

      Hey whats up people ze?! its been too long since i signed on to RT (once again ze >w<) so how is everyone faring? and thank you for not deleting me ze!

    • oh man

      7 years ago

      Kamuza

      wow its been awhile since i last got on here lolz
      so hows everyone doing? anything new?

    • man its been awile!

      8 years ago

      Kamuza

      hey everyone! after a good two years (i think) i wanted to see how everyones been doing. Im in High School as a sophmore and man, high school is pretty damn tough!
      Other than that hows everyone been?

    • i hate my luck

      9 years ago

      Kamuza

      i finally decided to asked this girl out to a movie and the time i was finally gonna ask her and then she wasnt at school
      i knew this was gonna happen....o well i gt next time

    • hey people!

      9 years ago

      Kamuza

      ive been busy lately so i hvnt been on in a while,
      im in high school now, im a freshman
      i missed talking to every one
      i wanna come to the site and talk to all of u!!
      im sure ur all busy with ur jobs, school and stuff like that so yeah

    • THIS FUCKING BLOWS....

      9 years ago

      Kamuza

      well my fav rental place is closing down due to finacial problems(like not getting enough buiessness)and its all thanks to stuff like redbox and gamefly...
      i have became friends with the owner,employees,a bunch of people who went there to play and all i did was talk to em
      i met some pretty awesome people there but tomorrow is the closing day =(
      the only good thing is the fact theres two more in the city but heres the thing.....
      its far into the east and west side

    • pew pew pew!

      10 years ago

      Kamuza

      i just got FINAL FANTASY XI Online so if anyone has it lets play sometime

    • um

      10 years ago

      Kamuza

      no ones been talkin to me lately did i do somethin wrong?

    • lol random journal

      10 years ago

      Kamuza

      im bored so im just writing this journal i know i havent been online so much so what s new with everyone?

    • Game News

      10 years ago

      Kamuza

      this the list of games coming out soon

      Dead Rising 2
      Platform:Xbox360,PC,PS3
      Release date:TBA

      Splatterhouse
      Platform:Xbox360,PS3
      Release:September or November 09

      Dante's Inferno
      Platform:Xbox360,PS3
      Release:TBA

      yes as of today Dead Rising 2 has been announced!
      Story:Taking place several years after the Willemette Mall Incident, the infection has spread all over the country.
      You think the maintanence tunnel had alot of Zombies....your wrong!Dead Rising's Zombie is nothing compared to the over ten thousands of Zombies from Dead Rising 2 which will be in the "Gambling Paradice" Las Vegas with a new protaganist

  • Comments (1002)

    • Kairi15

      7 years ago

      Lol what's up? I've been fine til i hit someone.
      you?

    • Soki03

      8 years ago

      not much just work and martial arts is all

    • Kairi15

      8 years ago

      lol same, have fun tomorrow at school X3

    • Soki03

      8 years ago

      fun, fun, fun. what yr?

    • Kairi15

      8 years ago

      long story short family happened, dad needed a TV in the living room and since i was busy with college i told him he could have it til we got a new TV for the living room. But i'm starting to miss it

    • Kairi15

      8 years ago

      lol i haven't had the chance to play my PS3 at all for about 3 or 5 weeks now. My room is TVless at the moment but to answer your question i think i do but i have no idea what it is off the top of my head

    • Kairi15

      8 years ago

      lets see he's the hottest thing to girls now other than Zack Efron and the Jonas Brothers......i wouldn't know hell.

      and yes, i got a DS, DSi XL, PS3 and a PSP << (thats my child ^_^)

      Post edited 2/16/11 9:58PM

    • Kairi15

      8 years ago

      shiiiiiiit when it came out it was hell!!!!!!!! I wanted to tell everyone who was in the theater to clean up the theater themselves

    • Kairi15

      8 years ago

      lol i actually only started getting on since last June, still can't stop the endless typing of my journals XD

      its changed, that much is certain

    • Kairi15

      8 years ago

      lol trust me i thought the exact same thing and after i graduated and started college i got why they told us it.

      so as to what they say "enjoy it while you can"

    • Kairi15

      8 years ago

      hhmm not quiet sure really (vague answer i know)

      you?

    • Soki03

      8 years ago

      hey man whats up, long time huh what gives man?

    • Kairi15

      8 years ago

      that's what i've been hearing, but they still gotta make KH 3D before they even touch Kingdom Heart III

    • WoW_gal

      9 years ago

      Yeah I do. Why are you starting ot play it now?

    • Soki03

      9 years ago

      Same here man, whats shaking man?

    • ihateukyle

      9 years ago

      nope. my bro took it to college.

    • ihateukyle

      9 years ago

      j00

    • Shrimpdragon

      9 years ago

      nothin much

    • OmegaBlue

      9 years ago

      Those were good days.

    • jaybattler

      9 years ago

      Yeah I know what you mean, though cause alot of the dick heads in my school have dropped out and I don't really have time to care about my teachers I finish the work and go on with whats new if not I get bored

    • RenIkuhara

      9 years ago

      I doubt I will. sorry

    • OmegaBlue

      9 years ago

      Working man. All the fucking time. You?

    • jaybattler

      9 years ago

      nothing much just school and work really

    • Kairi15

      9 years ago

      heya
      and pretty good the week is finally over lol

    • Kairi15

      10 years ago

      ARGH I KNO
      I WANNA PLAY IT SO BAD
      i almost cried when i saw the stragety guide book and looked inside it
      not only do i WANT to play that game I JUST WANT IT
      no I NEEEEEEEEED IT
      that game has become a necessity in my LIFE
      that is a must hav game

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      lol wats up jew. i can't i'm in pennsylvania dumbass lol. i sent a message to all my friends on xbl dude. saying i would be gone for a month

    • WoW_gal

      10 years ago

      sorry ive been busy with work and soccer.

    • Smalls125

      10 years ago

      Yea its been a while, hows life been?

    • jaybattler

      10 years ago

      Xbox live well I kinda can't now cause i sold it
      windows live I can get on though

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      yo wats up dude how are ya

    • Kairi15

      10 years ago

      lol ok

    • Kairi15

      10 years ago

      most likely not cause i don't hav the money to get it

    • Kairi15

      10 years ago

      lol heya

    • jehutyX

      10 years ago

      I've just accepted your friend request. smiley0.gif

      Post edited 6/03/09 4:29AM

    • jaybattler

      10 years ago

      yeah I'm skipping the last 3 days of school, though I'll be over seas so guess thats a good excuss

    • jaybattler

      10 years ago

      yeah my school hasa policy of work till the last day

    • jaybattler

      10 years ago

      man that sucks
      good that school almost done for you

    • NYAsHGirL17

      10 years ago

      eyyy darkyyyyy whats up?!

    • ajpkd

      10 years ago

      Ah that sucks, Seems like you have plenty to keep you occupied though, what with you gamerscore of 26131 and all.

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      sorry dude been pretty busy in school. Well when i get home i'm gonna play some saints row 2, then some smackdown 09. I won't be home till 6, and then i'm gonna play some saints and smakdown, maybe tomorrow dude cause I'm really not in the mood to play it today. Is that okay dude?

    • ajpkd

      10 years ago

      No changes or big events in your life?

    • ihateukyle

      10 years ago

      ai

    • jaybattler

      10 years ago

      hey nothing much really spending time with my gf, working school and playing some games on steam with some of my friends
      how bout you?

    • ajpkd

      10 years ago

      Not mush. Mostly worrying about stuff, studying and trying endlessly to build/fix a network. You?

    • Kairi15

      10 years ago

      to ur journal NOOOOOOOOOOO
      u haven't done anything wrong
      i've been busy and everytime i get to ur profile i hav to leave for wrk which frekin suuuuuuuuuuuuuuuuucks
      but we haven't talked in a while
      i've been GREAT
      and urself???
      XD its looooooooooooooooong
      sry

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      its NYashgirl somthing she should be on the last page on my friends list

    • QuarantineV1

      10 years ago

      yeah, its the same as my RvB username

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      oh yeah sorry dude wats ur color again alot on my mind right now

    • jehutyX

      10 years ago

      I want to get Homecoming. Have you played it? Is it any good? smiley1.gif

    • ODST_Chief12

      10 years ago

      too bad for you SUCKER!!!!!!!!!! lol smiley8.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet