MegaBe820

Female
from Denver, CO

  • Activity

    • I caught it.

      8 years ago

      MegaBe820

      Weeeeeeeelll..... I'm here. Ish. I think. I don't really know. Am I alive? *pinch* Yeah....

      Other than I am still alive... and I'm ok... and... I need a new plan. And I really don't wanna say much more. Too much shock factor. Oh. And I SHOULD have enough time (once I get my crap all reorganized from the move) to work/scan your drawing requests in. So yeah.

      Also, one of my de-stressers that I will want to do before my head explodes is to make cute little stuffed bunnies for Easter for my friends/family. They are adooooooooooorable!

      (aaaaaaand only 1 of you will understand my title reference - not saying names)

    • I'm gonna marry a traffic cone.

      8 years ago

      MegaBe820

      Soooo.... My life just continues to spiral downwards thanks to my family. Specifically, my one and only older pain in the mother f***ing a** brother. The jerk ends up getting a girlfriend, and they haven't even dated for a year and BAM guess what honey? I'm pregnant. But here's the worst of it. They didn't tell my parents or her parents until she was 5 months along. They are wanting to keep the baby, and they're gonna get married in less than 2 weeks, and MY family, specifically my mom, dad, and myself (cuz my jerk bro won't do any of the hard work) are stuck having to find and plan everything out.

      Meanwhile, I'm still trying to deal with the shock of the whole HOLY CRAP I'M GONNA BE AN AUNT AND I PROBABLY CAN'T EVEN HAVE KIDS OF MY OWN thing. AND I'm going to be the only single, childless person at this wedding (it's only gonna be parents, siblings, grandparents at the wedding - I'm screwed). Then my parents are horribly disappointed, but actually HAPPY because "Hey lookie lookie we're gonna be grandparents" when the jerk screwed up his steps something horrible. Man, if I came home pregnant, I would be physically abused and disowned on the spot.

      So my plans for revenge?

      1.) Run away
      2.) Get my health back up to something like 80%
      3.) Maybe try relationships again
      4.) Maybe someday get engaged
      5.) Ditch the guy anyway and marry a companion cube - cuz it will never leave me
      6.) Eventually go psycho and run away from my terrible block of a husband
      7.) Start at #3 again

      Any objections?

      Oh and more or less, I am scheming a better way to get those pictures to you all!
      I'M SO SORRY ABOUT THE HORRIBLE DELAY I'M SUCH A JERK

    • I'm a zombie and I need your body.

      8 years ago

      MegaBe820

      ...k that title sounds weird. But it will makes sense after you read this.

      So I realized the other day that wow... really haven't done much period on this website for the past how many months.... And I feel like a jerk because of it. Wow. So mean of me. But you can't blame me! My life is starting to suck even more than last. My past is haunting me, my present is painful, and my future is not looking bright. And all the emotional and mental (no not psycho mental) issues I have are taking a rather nasty physical toll on me.

      So I've labeled myself as a zombie because, well... I am one. I'm in pain a lot anymore and rarely eat nothing but strange random foods. For example, I'm craving pickle juice to drink. Yeah. All the symptoms I have lead up to the most crazy diagnosis, like cancer, or endometriosis. And yes, endometriosis is very real, and very sad, and it may have happened to me already. But guys, don't look it up, it's very sick and yucky and complicated, and we all know that you boys hate that complicated stuff. Girls, look it up because it's important and this happens to women all the time, regardless of age.

      Anybody wanna donate body parts? Cuz I feel like I'm dying. Seriously.

    • 8 years ago

      MegaBe820
    • 8 years ago

      MegaBe820
    • I'mma Riding the Failboat!

      8 years ago

      MegaBe820

      Well. Besides being at my parents and away from my apartment and not being able to truly fulfill those drawing requests, things couldn't be better. And they really aren't.

      I've been sick for... well really my whole life. Meh, fast forward! This past year my allergies have suddenly flared up out of nowhere, so I've been treating them for plenty long now. But who would think you'd have allergies in the dead of winter when there is absolutely no signs of life - let alone pollen. So why the coughing and wheezing and sinus congestion?
      I went to a doc here in my home town, and she said it's probably a sinus infection. Took a strong antibiotic, plenty of cough drops and syrup and some nasal spray, called it good. Wrong. It came back with a vengeance!! Actually, it never went away. Never even got phased. Aw crap is right!
      Sooo was doing some research on my symptoms when I came across 2 other possibilities (besides allergies, which really doesn't even COUNT). The first is pneumonia. And my family REALLY doesn't need me to be hospitalized, and frankly I'd go mad. The second is me being a host. Yes. A host. Aka - parasites. It's very likely that I have worms. Eeeew. And WTF MATE!!! I have no flippin' idea how I could have even gotten them! I live in America - you don't get this specific kind of worm just by picking a random cow pie and playing with it! Not that I would, but surely you get what I mean.

      So these whole past 2 months or however long I've been trapped here are slowly getting old, annoying, and very troublesome. I just wanna go back to my apartment and hide under the covers of my bed! I miss my solitude!!

      But yeah. Regardless of being distraught, sickly, and truly feeling like dirt, I'm doing great!
      (Did I mention I'm sarcastic?)

    • Well this sucks.

      8 years ago

      MegaBe820

      Ok so, I have loads of stuff going on right now, and I'll just keep it short and sweet.

      I really do apologize for suddenly "ditching" the website and not getting back up and on to you guys. There's been a lot of... sucky... things... going on for myself and for my family. Do not worry - your requests shall be filled! Just not yet. (Also, I'm not in my apartment, so I don't have my scanner, so I can't really upload your chibis.) I hope to be back home sometime after my families' Thanksgiving-dinner-feast-get-together-thing, but who knows.

      Also, I'm working really hard on making a dress for this ball I'm going to for New Year's Eve. It's the first ball I will have been to (besides prom, but that doesn't count) and I hope everything goes well!

      So to sum it up, I'm sorry I haven't been the best artist for you guys, and I'm sorry that this is affecting you all! Please, just be patient and I promise I will get them done asap for you! ='(

    • 8 years ago

      MegaBe820
    • 8 years ago

      MegaBe820
    • I'm BAAAAAAAAAAAAAAACK McQuack!!

      8 years ago

      MegaBe820

      I have arrived back home safely everydood! Feels great to be back in the city I suppose. But I'm VERY excited to get started on those doodles (along with the rest of the RvB series).

      However, I do have a doctor's appointment today. I DON'T WANNA GET POKED!!! SAVE MEEEEEEEEE!!!

      Well is ok. At least the poking doesn't hurt. But as soon as I get back to my apartment, I'm gonna make some hot cocoa and DRAW SOME MORE LITTLE PEOPLE!!! YEAH!!!

  • About Me

  • Comments (73)

    • MaltedBlaze

      7 years ago

      I am telling this to my friends on RT, cause I feel like slime. I think that my indecisiveness in myself has led me to believe that things in my life were going bad, and my friends (everywhere i go) seem to think something is wrong. If you do or don't, its up to you. But I am saying this to all my friends I am close enough with to say this to.

      Sorry
    • Senic

      8 years ago

      That's cool. Love to see them.

    • Senic

      8 years ago

      Besides the confusion, good.

      Hope to see more of your art. I love it!

    • Senic

      8 years ago

      HELLLO!

      (Sorry for the confusion. My other account was a holder. lol. Meaning i used it till my other profile was safe.)

      Anyway.....How are you?

    • MaltedBlaze

      8 years ago

      So, long time no see.

      Its Senic, my other profile was compromised. (Meaning Hacked) lol

      I wanted to see how you where. I love your drawings, they are great!

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to MegaBe820, #93:

      Lol thanks. Anyway, gotta go. Ttyl!

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to MegaBe820, #91:

      Yup! ^_^

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to MegaBe820, #89:

      XD lol. Oh, guess who's getting McKayed soon? ;)

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to MegaBe820, #87:

      Sorta. BTW it's my spring break! :D

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to MegaBe820, #85:

      Alright. Just tired.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey! How are you?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Awe, that's sad. When do you think you'll be able to scan them?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Yeah. So, how are commissions coming along? I don't have any. I'm just wondering.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Awesome! I might get that for christmas!

    • Guybrush64

      8 years ago

      Alright. Just watching some Fullmetal alchemist.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey, how are you?

    • DaCuban FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Rooster Speak

      8 years ago

      Hey, so hows it going?

    • DaCuban FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Rooster Speak

      8 years ago

      Ok, I'll message you the pic.

    • DaCuban FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Rooster Speak

      8 years ago

      Thanks!

      Anything you need to know before drawing it?

      Also, friend request ok?

    • DaCuban FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Rooster Speak

      8 years ago

      Sure. Got some skill.

      Internet is good for finding talent anyway.

      Mind doing a drawing for me?

    • DaCuban FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Rooster Speak

      8 years ago

      Hey, nice drawings of other RT users. Looking pretty cool.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Alright, rest time's over.

      Just kidding

    • Guybrush64

      8 years ago

      Later. I'll give you time to rest.

    • Guybrush64

      8 years ago

      *generic happy dance*

    • Guybrush64

      8 years ago

      Damn you, repeated posts!!

    • Guybrush64

      8 years ago

      Watz up!?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Watz up?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Watz up?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Yeah, especially the reds!

    • Guybrush64

      8 years ago

      Agreed. He's awesome!!! Although Caboose is great, Church is my favorite.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Yeah. I also love how they make him the strongest character.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Yup. I love caboose!

      Well, who doesn't?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Thought you would.

      "He can see through his eyelids."

    • Guybrush64

      8 years ago

      Public Service Announcement. Just click the videos, got to Red vs Blue, and it should pop up right there. Caboose's part is the best!

    • Guybrush64

      8 years ago

      Good choice!

      Did you see the new PSA?

    • Guybrush64

      8 years ago

      So..........

      every single episode?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Just wondering. What's your favorite episode?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Huh. You skipped around, didn't you?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Cool. If you can do both, that would be the best. So, you got to season 7 that fast?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Awesome! BTW can you do a normal-sized version of my character, or does it have to be chibi?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Cool. Anyway, gotta go. Enjoy RvB! Still on season 2?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Alright. Also, I'm going to send you a description of the character. He isn't exactly drawn yet.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Great. It's a character from an RP I'm making.

    • Guybrush64

      8 years ago

      Alright. Thanks! I hope you like RvB and this site.

      Post edited 10/31/10 1:46PM

    • Guybrush64

      8 years ago

      In reply to LinkGandalf:

      I concur.

      Also, thanks! I can't wait to see the pictures!

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey. I'm gonna put pictures of me in my Halloween costume later. If you could draw one of the pictures, that would be great!

      PS how far are you on RvB?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey. I'm gonna put pictures of me in my Halloween costume later. If you could draw one of the pictures, that would be great!

      PS how far are you on RvB?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey. I'm gonna put pictures of me in my Halloween costume later. If you could draw one of the pictures, that would be great!

      PS how far are you on RvB?

    • Guybrush64

      8 years ago

      Hey. I'm going to be putting pictures of me in my Halloween costume. If you can draw one, that would be great.

      PS how far are you on RvB?

    • Guybrush64

      8 years ago

      K. See ya!

  • Questions

    No questions have been answered yet