Microbe

Male
from Canada

  • Activity

    • Story Time People!

      10 years ago

      Microbe

      Found this story over at Digg. At first, I was like What? But, then near the end I was like WTF!? Oh yeah, you will too! YOU WILL!

      BBQ Story

    • New Xbox360 Dash

      10 years ago

      Microbe

      We're selling the 360 at my work and the guy from Microsoft is showing off the new Dashboard. It's pretty cool. It's a lot cleaner and the blades have been replaced, but not removed. With the little avatar character in the dash, you can just move it's head and it responds. Apparently games like Scene Itwill be able to use those new 360 characters instead of the default ones. The new dash comes out Monday. Finally, no more boring blades. I'll post pictures when I get home.

      Edit: Bah, the images look like shit on my camera phone. I was pretty surprised to see the Xbox360 on the floor had HDMI. I thought only the Elite had HDMI?

    • Robokill

      in Forums > Robokill | Follow this topic

      Microbe

      It's sorta like Robotron and Smash TV mashed into one, but with weapon upgrades. I'm on Mission 4, but I'm pretty sure the game will ask me to purchase the game after I finish the first chapter. Still, it's a good game. Check it out!

      Robokill Titan Prime

      Post edited 11/13/08 10:58PM

      4 replies

    • Join my Group!

      10 years ago

      Microbe

      I made one Fans of Microbe

      Join it.

      Love it.

      Yeah!

      New logo should be out soon.

    • Update on Britney

      10 years ago

      Microbe

      A person spotted a cat in her backyard. My mom and I investigated. My mom was able to see her, but I didn't. She told me 100% that it was her. I argued that I have to see the cat to believe her. We called it a night.

      I went there today. I saw the cat.... Not her. FUCK!

      I got a call Monday from a woman who said her daughter saw a cat getting attacked and killed by two raccoons in the night. She said she would get her daughter to call me if anything.

      After I saw that the cat was not Britney at the other house, I called the woman's house. Thankfully, i got her daughter on the phone. She told me the story. I asked her if she remembers if it was a weekend or a weekday. She said definitely not a weekend.

      So there's hope, but then again she could have been raccoon food. I don't really know what to do now.

      I'm going to go over to animal services again and see if they have any more new cats.

    • I regret to inform

      10 years ago

      Microbe

      DSC01063.jpg

      Here's the thing... We didn't realize she was missing until Sunday. I don't recall leaving the door open for a prolonged period of time. Normally Britney hates the outdoors and it takes her a long time to even step outside when I bring her out for fresh air. smiley2.gif

      I'm a bad cat owner. smiley3.gif

      Edit: Well, I've done all I can:
      - Filed a Lost Pet From at the local Animal Service Centre
      - Flyered the whole block and had enough to put flyers in a lot of mail boxes
      - Updated her RFID information
      - Hoping she'll be alright and home before the week is out. smiley2.gif

    • Coconut Land for sale in Mirigama

      10 years ago

      Microbe

      lol, I'm on one of the surfing computers at work and that title just popped up from a long list of saved titles (none that are mine of course).

      Today has to be the most brutal day at work. Fashion shows for the whole shift. It would be fine if I was in the control room, but nooo... Camera work the whole shift. We only have one stage for fashion shows, so you can imagine how antsy I got staying in the same spot for hours.

      A little advice... Don't get into live TV unless you absolutely have to.

      My excuse is that I'm young and need the money. smiley6.gif

      So yeah, that's it. Shitty day. I think I had my fair share of shooting pre-madonna fashion designers on set. smiley5.gif

    • Remember, remember

      10 years ago

      Microbe

      the 5th of November

      Finished watching Obama's speech. I was on and off checking the votes, because A) I was playing Too Human and B) I already knew who was going to win.

      So on to important news. Too Human isn't that great of a game to play. For some reason I just find myself lost in finding the perfect ways to supe-up my character's armour and weapon.

      The story isn't so bad though. Nordic Mythos + cybernetic people? Awesome. smiley0.gif

      Well, anyway, enjoy this term Americans.

      Love your time traveling friend,
      Microbe

      Edit: Just as I was going to spend a couple of hours leveling up my character in TOO Human, I happened to finish the damn game. WTF!? I can see why people don't like this game.

    • Hey Gais!

      10 years ago

      Microbe

      I juss come back from the future.

      Obamanation wins.

      Have a good dae!

    • Commissar Litvinov Halloween '08

      10 years ago

      Microbe

      After a small hiatus, Der Commissar iz back! This time in HD smiley0.gif

      smiley9.gifCommissar Litvinov Halloween '08 smiley9.gif
      Image1.jpg

      Commissar Litvinov = Fuck2you

  • Comments (2455)

    • AlienHunter

      14 years ago

      Happy Birthday Joe =D

    • Abandoned

      14 years ago

      hahah, i'll zing that when i get points =P

    • Abandoned

      14 years ago

      hehe, hey there smelly =)

    • 5atan

      14 years ago

      haha. that sux.

    • 5atan

      14 years ago

      get Mr. Ken to hold up a sign saying "Charlie Link is smart" and ill give you every single one of my mod points.

    • jaspreet007

      14 years ago

      zing for you as soon as i can afford it =P here's a raincheck

      ZING

    • Abandoned

      14 years ago

      haha yes'm

    • tasagi

      14 years ago

      award.jpg

    • jaspreet007

      14 years ago

      haha nice try dude...its spadina...they all look alike to me =P

    • jaspreet007

      14 years ago

      no no not islington...spadina =P

    • Abandoned

      14 years ago

      VVVV better not back out o_~

    • 5atan

      14 years ago

      In reply to 5atan, #921:

      5atan the day you come is the day I give everyone 5 bucks


      get ur money saved up. smiley6.gif

    • jaspreet007

      14 years ago

      as torontonians its our duty to spread it throughout rvb before the show =P

    • KerryLeigh

      14 years ago

      Hi :) Thanks for the welcome!

    • Abandoned

      14 years ago

      For not being afraid to do stupid fun stuff for the sake of a laugh and funnies and sometimes looking like a tool in the process =D

      RyansAwardsgivecopy.jpg

      This is the most prestigious one beacuse whats cooler than being funny looking

    • Abandoned

      14 years ago

      you still haven't put in the goods... get a move on man

    • Prionace

      14 years ago

      What kind of muffin?

    • xxxkittyxxx

      14 years ago

      smiley10.gifsmiley3.gif

    • AmandaJ3162

      14 years ago

      Becuase you kick ass!

      YOUR AWARD STATUS HAS CHANGED

      amandaspandaaward3wr.jpg

    • Prionace

      14 years ago

      I dont know if I can.

    • HotSoup

      14 years ago

      wait wait wiat.

      your name is Lukas ALSO?!?!

    • sniperwolf13

      14 years ago

      Yeah that's what my friends keep saying. Only thing is, when I make my face darker it looks super weird cause I'm tan haha.

    • Abandoned

      14 years ago

      haha i know, its like my heads almost as big as yours =D

    • Abandoned

      14 years ago

      does that mean the images aren't damned =P

    • Abandoned

      14 years ago

      awww =(
      how sad...

      its ok, i've been reading stuff about revolution.. its going to be awesome =D

    • iplayforfree

      14 years ago

      You're apparently the only other person on right now. That means I'm going to bug you.

    • ElleCapitano

      14 years ago

      :) lol thx

    • HatHead

      14 years ago

      microbe is slowly evaporating from the site......

    • Crash

      14 years ago

      What? No more "About" section?

    • Abandoned

      14 years ago

      oh.. did not know that -_- oops

    • Abandoned

      14 years ago

      shweeeet =D

    • sniperwolf13

      14 years ago

      Comment'd!

    • DarKNecross

      14 years ago

      19th Comment!!1one!11

    • Barbara FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      14 years ago

      Dude, what happened?!

    • Loopster

      14 years ago

      OH NOES!
      WHERE DID ALL YOUR COMMENTS GO?

  • Questions

    No questions have been answered yet