MissJackie

Female
from Green Bay, Wisc

  • Activity

  • Comments (4834)

    • LifeCloud23

      3 years ago

      misssuga how are you long time no talk wish you the best this year around its Dec 31st so ya be good!

    • killer77

      4 years ago

      hey how have you been sorry if I have not been on I have been to busy working with microsoft

    • Tetrapex

      5 years ago

      Did you die?

    • nerdist WeWillMissKD

      6 years ago

      Have not seen you online in months! How are you?

    • WinRaven FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      Hellooooo!!

    • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      i.imgur.com/BI0R7N5.jpg

    • LifeCloud23

      6 years ago

      Hi long time no talk how are you!!

      • LifeCloud23

        6 years ago

        You do tatoos would you do a tatoo for me my first too!

      • MissJackie

        6 years ago

        good, keepin busy with tattooosss

    • BlackMonsta

      6 years ago

      Hey Jackie how've you been? I miss talking to you buddy. I think I'm back on here for good!

      • BlackMonsta

        6 years ago

        Yea I agree, I'm going to do my best to keep this interesting for myself though. Are we still friends on fb?

      • MissJackie

        6 years ago

        I'm only on here off and on.. lol kinda lost its charm when it feels like facebook :]

    • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      i.imgur.com/RFbXe.gif

    • MrJacinto Hey I'm Grump

      6 years ago

      Jackie, I gotta level with you. You love RTX, I love RTX, everyone loves RTX.

      Here's the thing, RTX is for Everyone. Don't believe me? See for yourself. roosterteeth.com/groups/profile.php?id=15522

      • MrJacinto Hey I'm Grump

        6 years ago

        Enter your story in the group forum, and the community can vote to get you a free ticket to RTX!

      • MissJackie

        6 years ago

        lol im one of those ppl that never gets to makee ittttt

    • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      I'll take the turtle one. You can have the other.
      www.teefury.com/?ref=624f068fc8df0d7bfe31eaf96de6af3f

      • MissJackie

        6 years ago

        lol yea i looked and it made no sense. so i was confuseddd

      • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        Well the tee I wanted you to see is no longer on there, haha.

      • MissJackie

        6 years ago

        hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmms

    • khakiace87

      6 years ago

      hallo

    • reaper86

      6 years ago

      So I finally got my ink cherry popped. You should pay a quick visit to my image section to check out my devirginization into the tattoo'd world.

      I thought you, of all people, would appreciate it. smiley1.gif

    • SgtLovejoy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      Just dropping by to say hey!

      • MissJackie

        6 years ago

        playing gamessss

      • SgtLovejoy FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        how are you?

      • MissJackie

        6 years ago

        hhhhhiiiiiiiiiii

    • deathstrike8

      7 years ago

      Hey Jackie, how have you been?

    • Tetrapex

      7 years ago

      Hey, you ever get those jeans fixed? The one's you so magnificently ripped? xD

      • MissJackie

        7 years ago

        nope they became patches for other pants.

    • ScEEch452

      7 years ago

      But hey, no worries. No one I know keeps people around that aren't strange as all hell, myself included. Generally the stranger someone is, the more interesting they are as well.

    • ScEEch452

      7 years ago

      You are a very strange individual. So strange, in fact, that I thought I should tell you that I find you strange.

      • MissJackie

        7 years ago

        i am known for thatttt haha

    • GiantPants

      7 years ago

      i miss getting attention, ssssiiiiiiiiiiiigghh

      • GiantPants

        7 years ago

        Jobs are for squares!

      • MissJackie

        7 years ago

        thats what jobs do to people!

    • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Saw this and thought of you.
      Panda Cam

    • ColinOscarPee

      7 years ago

      3804.jpg

      Click to enlarge.

      Post edited 3/13/12 8:38PM

      • MissJackie

        7 years ago

        aww this is my favorite! smiley12.gifsmiley12.gif

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0002-33.jpg

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0004-21.jpg

    • reaper86

      7 years ago

      Sooooooo I got the most awesome Aaron Rodgers jersey for Christmas. I thought I share that with my favorite fellow Packers fan. :D Hope you're having a Merry Christmas, Jackie!

      • reaper86

        7 years ago

        Niiiice!! That was such an awesome game! Aaron played spectacularly. He also helped me win the Fantasy Football Championship this year. So if you ever see him around town like I know you've said you do sometimes, tell him I LOVE HIM. XD

      • MissJackie

        7 years ago

        aww woooo i was at the game today tooooooo

    • GiantPants

      7 years ago

      come to my house, i will make you brownies

    • GiantPants

      7 years ago

      i've been playing rock band 3 lately and it keeps telling me your scores. we're pretty neck and neck i think

      • GiantPants

        7 years ago

        yeah, i bought it when it came out last year and i think i've played it maybe 10 times :(

      • MissJackie

        7 years ago

        lol i havnt played that in months.

    • GiantPants

      7 years ago

      and how was jackie today? lol

      told you i would ask

      • GiantPants

        7 years ago

        hahaha yaaaaayyy!!!

      • MissJackie

        7 years ago

        goood!! had 2 lovely guys play and sing me guitar tonight :] private showing!
        and i sang along someeeee

    • DarkPredX

      7 years ago

      HAVE A NICE DAY!!

    • GiantPants

      7 years ago

      happy birthday!!

      • GiantPants

        7 years ago

        i figured you already knew it was thanksgiving, so, you know...

      • GiantPants

        7 years ago

        yeah, lol i said that in place of "happy thanksgiving" you were supposed to look at it then smiley0.gif

      • MissJackie

        7 years ago

        ??lol its not my birthday

    • GiantPants

      7 years ago

      i like how your thumbnail looks smiley12.gif

      • MissJackie

        7 years ago

        took me a while to find a good spot hahaa

    • GiantPants

      7 years ago

      tah daaaahh

      triggerhappyjackie.jpg

      it's you!!
      again!

      • GiantPants

        7 years ago

        i actually drew it smaller than this. i think it looks better smaller :P

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0002-31.jpg

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0001-33.jpg

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0003-29.jpg

    • reaper86

      7 years ago

      Duuude it was, omg. We made them wish they had stayed dead in the ground. smiley6.gif

    • reaper86

      7 years ago

      So I just had this awesome dream about being in charge of a large group of zombie slayers and my co-leader of the group? Was you. Haha, we kicked so much zombie ass! I have to say, that was one of the most badass dreams I've ever had. Way to ruin those undead bastard's day. XD

    • DocRossim

      7 years ago

      Just been looking at old posts on the "ITT we draw RT users" thread. (What does "ITT" stand for anyway?) and I notice that I can't see any of the pictures you submitted. What's with that?

      • DocRossim

        7 years ago

        Thanks, and cool smiley1.gif

      • MissJackie

        7 years ago

        well when i get home ill show you some, im out in madison for halloween

      • DocRossim

        7 years ago

        I'm too paranoid to go on facebook...

      • MissJackie

        7 years ago

        well if you have facebook i have a lot of artwork on there if you wanna see :D

      • DocRossim

        7 years ago

        My curiosity got the better of me and I've asked the guy who started the thread.

        No, they're all gone, I was guessing you'd taken down the images from imageshack or photobucket, whichever you use, but I'd like to see them if you still have them somewhere.

        That's fair enough, I know the feeling smiley8.gif

      • MissJackie

        7 years ago

        hmmm,, not sure, haha ... maybe it means... interesting... titty twisting?...

        u reallly cant see any?... smiley2.gif

        back when i had a lot of time, i would draw ppl. but.. lol im too busy now!

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0005-17.jpg

    • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      7 years ago

      Not sure if you play MMOs but I thought you'd like This.

      • Garmana FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        7 years ago

        Lol.

        P.S. I might have to have you work on my halloween costume next year.

        Post edited 10/23/11 11:13PM

      • MissJackie

        7 years ago

        ive played wow before, but, mehhhhh loll

    • Kaikara

      7 years ago

      scan0004-19.jpg

    • 2tired2care FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Make it Real!

      7 years ago

      Hello :)

    • HighFive

      7 years ago

      I saw this at a store today...
      File does not exist.
      And thought of you.

      sorry that was supposed to be this image
      roosterteeth.com/members/images/image.php?id=3107663

    • HighFive

      7 years ago

      I saw this at a store today...
      File does not exist.
      And thought of you.

    • BlackMonsta

      7 years ago

      Jackie!

    • GiantPants

      7 years ago

      lol, thanks for all the comments jackie, i appreciate it. and they're making me laugh hahaha

    • Ninjen13

      7 years ago

      Happy belated birthday! I should have remembered, its the same day as my brother...but you were born first so naturally your birthday is more important

    • Nicolai

      7 years ago

      if you like to read you should consider a kindle
      i got it yesterday and so far have over 60 books
      haven't paid for any of them yet, all public domain free downloads
      also free wikipedia searches which basically makes it the hitchhiker's guide to the galaxy if there's wifi

      • MissJackie

        7 years ago

        one thing to know.. is that. i hate reading.

    • PeteZahut47

      7 years ago

      Happy Birthday!

      222841_2044704234213_1142596607_32479955

      Sorry, I already had some.

      • MissJackie

        7 years ago

        its ok, i had a panda cake!

    • M4LAngryGnome

      7 years ago

      Happy Birthday Jackie! You share a birthday with my best friend!

  • Questions

    No questions have been answered yet