MoonFire77

Female
from Prunedale, CA

  • Activity

    • Music....

      10 years ago

      MoonFire77

      Just Sharing a web site....that's free to join...it's an internet radio station & you can pick who & what you want to listen to!!! Pandora.com

      Check it out, if you haven't already! I'm in Music heaven! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Have a Musically Peaceful Day!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      if I could've figured out how to link you guys to it I would've....Enjoy!

    • Home Repairs....o_o

      10 years ago

      MoonFire77

      DH is replacing our tiny Electric water heater with a larger Gas Water heater!!! Yay for more Hot water! The problem is, because of Mother Natures Pissy Party, it's taken a long while in the going...plus all the noise, money involved to outfit our WH Cabinet with the gas acruetrements(spelling), waiting for my son to finish the metal water drippan, the gosh almighty mess...inside & out & DH Falling off the ladder yesterday, almost killing himself! smiley7.gif Today, he finally got to the point of taking the electric one out(after draining it, of course) & started to try & get this huge ass WH in by himself...that means lifting it on his shoulder...lol...hahaha with me balancing the top end...No, That's not gonna work...he couldn't even stand up with it, even if I would've been able to hold the top! Not that he's not Strong...he has a bad back & bad right knee, too. I Finally covinced him to go down the street and get both of his "Men" Friends to help pick up & put it (the 5ft or so) into the WH Closet! Yay! It's in, so now he's attaching all the hoses...but still has to fill & rinse it...it's been sitting awhile. I don't want to take a shower, wash dishes or anything with rusty water residue...can ya blame me? Yuuuck! smiley7.gif Hopefully he'll have it up-n-running before it get's dark! WhooHoo! That should also take our Electric bill down a lot!!! smiley0.gif

      I'm Not Complaining...I'm really Proud that my "Dearest Hubby" has the Know-How & Expertise to do repairs such as these & many other types! smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif I just don't want him injured or overly stressed, for that matter! I want him around for a very long Time...it took me to Damn Long to find him & I'm gonna keep Him...just want him in one piece! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Now...can't wait for a Hot shower you don't have to wait for (if you were'nt the first one in), DH is going to need to Luxuriate for awhile to ease up those sore muscles! Then....if the weather holds out we have to tackle the yard & cleanup from this adventure! But We Got Hot Water...WhooHoo!!! smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      2809.jpg
      Time to BBQ, Rest, Relax & Whatever smiley11.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • Mattie's better!!!!

      10 years ago

      MoonFire77

      I found out from a Vet. Assistant that what she was going through is normal...most of it was hormonal imbalance...as some of you suggested! Thanks for the helpful input! As for her "potty" issues...well...that was pure anxiotiousness at being left at the Vet and from being in pain! She still doesn't like me to out of her sight for to long, but is eating better, running & jumping (she even managed to get into her kennel slot on top!) It's nice to see her returning to normal, cept for the dang Barking at everything that moves...lol...we'll deal with that as soon as she's 100% better! Stitches come out on Friday afternoon...hope she doesn't freak out seeing the Vet again! smiley7.gifsmiley0.gifsmiley12.gif

      So Thank You All for your Comments & encouragement...LOL...Everythings Well in Doggie Haven! smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Huguette.gif

      Have a Happy Huggly Hump Day!!!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • Foil Box Tab...who woulda thought!

      10 years ago

      MoonFire77

      OMG Do I feel stupid!! If I didn't know this, there are bound to be others. I ran out of Foil or I'd have run & checked for myself...DH said he knew about it, but never told me OR Fixed the tab so the roll wouldn't jump out and unloose itself all over the floor... Interesting...
      A friend of mine sent me this little tid bit...I was shocked...never in my 50+ years have I even noticed the side of the darn box! smiley6.gif

      foil-boxend.png


      Was this something we were supposed to learn from our Mom's????? smiley6.gif
      I can't believe it's been there all this time.
      Whoever looks at the end of your aluminum foil box?
      You know when you try to pull some foil out and the roll comes out of the box.
      Then you have to put the roll back in the box and start over.
      The darn roll always comes out at the wrong time.

      Does Saran wrap have one one too! I'll have to check!
      I can't count the number of times the Saran wrap roll has jumped out,
      when I was trying to cover something up.

      So I decided to share this random Enlightenment with All of You!
      I hope I'm not the only person that didn't know about this. smiley6.gif

      LOL...I know you're going to go and check your boxes, so go ahead! smiley0.gif

      Wonders never cease! smiley0.gifsmiley12.gif

    • Mattie Blues...

      10 years ago

      MoonFire77

      Well...my Cairn, Mattie, is starting to eat some & is getting around better, but has recently started peeing in the house...even after she's just been taken potty & has been licking her nipples to irratation. We've put medicine on her to heal the damage & will call the Vet First thing Monday AM...I just don't understand why she's forgetting that she has been potty trained!? I Love the plump Furball, but this is very frustrating for all of us! Any suggestions...that don't involve putting her outside to live, spanking her( violence promotes bad behavior & resentment) or giving her away( she's Family)! It's one thing when DH & my Daughter are home, but it's gonna be hard for me when they're gone during the day...lol...unless I put some Depends on her, but then I'd have to bathe her Everytime she OOPsed!! *sigh* I sure hope she get's back to her old self again... eating regular, no pain & No More Bad Potty Habits! smiley7.gifsmiley6.gifsmiley3.gifsmiley1.gifsmiley0.gifsmiley12.gif

      doggie.gif

      Hope you All Had A Peaceful Weekend...Love...VonMarie smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

    • YAY!!! MattieJean Eats!!!!

      10 years ago

      MoonFire77

      OMG!!! I'm A Happy Momma Mattie is eating!!!! As I Type!!! Get Back To you Later!!! HAPPY MOMMA!!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Hope Everyone Has A Happy, Fantastic, Loving, StressFree, Peaceful Weekend!!! smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      captioner423255.jpg

    • Puppy Blues

      10 years ago

      MoonFire77

      Morning Everyone!!! smiley0.gif

      Well...I took my Female Cairn Terrier (MattieJean) in, yesterday, to the Vet to get spayed. She didn't seem to be upset when I dropped her off...just excited, more people to lick & get to scratch her belly & more scents to track...etc. When I picked her up at 3pm, she was Happy to see me, eager for me to hold her...Wow, she seemed pretty normal! The ride home was not normal...she sat quietly, where normally she would be all over the place & trying to get in my lap to help me drive. Ok...I get it, she had surgery, had some major meds to keep her calm & relatively pain free. This I can handle. She's going to be fine...just like Rebus(my Westie) when I had him taken in to have his"little Men" removed! What I didn't count on, was her not being able to get up the stairs to the house...ok, her legs are weak. Once she get's into the house, she just sat there & mewed pitifully...the shot she was given for pain must be wearing off. So I pick her up...which is a major feat for me & a "No-No" she's way to heavy & solid...bring her over to her food bowl...she won't eat or drink...I had to wet my fingers so she'd lick the moisture off...she finally lapped up some water, but wouldn't eat. After a while I was able to get her to eat a few kibbles, but only if I fed them to her by hand. Then, she just sat there & looked up at me with the most sad & pitiful chocolate brown eyes I've ever seen...broke my heart! So I take a deep breath, carefully squat down as far as I can & picked her up, yet again, carried her to my room & laid her on my bed & laid down with her...she panacked everytime I tried to get up or when Rebus tried to join us(actually snapped at him), so I ended up laying with her until DH & my Daughter got home, 3 hours later...i don't recomend this, as it makes the bladder Full & very Painfull!!!
      Today...she;s not doig very good....barely got her to drink...we don't want her dehydrating...she won't even take kibbles from my hand, didn't even try attacking my food when I sat down with her, so I could eat...only looked up briefly, with those sad eyes, mewled pitifully & laid back down, trying to touch as much of me as she could.

      This going to be a long week! I just wish there was something more for her that I could do, than just make her comfortable. I know how much pain this surgery gives...I've had 3 c-sections( child removed by abdominal incision) & a hysterectomy (that's the word for human spaying for those of that don't know, lol) The pain is crippling, but I wanted to eat, drink & even move around, sort of. What is really hard right now & makes me feel so sad & Guilty( even though i know that she would've had worse health problems down the road if we hadn't had this done) is that at least I understood my procedures...this adorable, beautiful, trusting creature has No Idea what was done or why...just that she is in horrible pain smiley2.gif that makes me want to cry...I hurt for her.

      Wish my Furry Baby a speedy & as less painful a recovery as possible...at least for right now I'm chained to the bed for a good reason, not just the depression.

      I know this all sounds pretty wierd, but my Canine Children are a large, important part of my Family...just like the rest of my Family, when they hurt...I Hurt!

      Shit...I guess maybe I am sorta wierd...a few years back, someone ran over a possum on my street & left it for dead...only it wasn't dead, smashed almost in half but not dead...it looked at me & made a wierd, painful noise...I cried all the way back to my house, as I ran to get the phone to call animal control...cried even more when noone would do anythung to help this creature. I went back & stood watch until it finally died & the fleas & ants swarmed the poor thing...(waste not want not.)..to keep kids, other critters (the ones I could keep away) & cars from driving over it, until I had to go home to get dinner for my family...a few hours later, when I checked...someone from our park had scooped the creature up & dispossed of it...sad. I feel sad at any "Road kill" sight, it breaks my heart how little some humans care for life. Sorry...I get distracted sometimes...ok! Alot!!! Guess I just care to much...I Dunno... smiley6.gifsmiley12.gif

      Pretty Mattie is sleeping peacefully...only a few sad moaning whimpers. smiley1.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Hope Everyone has a Wonderful Weekend smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      my Mattie is cuter, but she looks like this puppy!
      CairnTerriers.jpg

    • The bug is fading...WhooHoo!

      10 years ago

      MoonFire77

      Well, I'm feeling better...tummy still "Bugs" me & only a few aches in the old bod!...outside of the depression thing I'm working on & the stupid injuries that are ongoing, that I'm working on...I feel a lot better! smiley1.gif UH-Oh... smiley6.gif ....I babysat My Beautiful Grandbabies again this Saturday...tried not to kiss & Hug them, so they wouldn't catch whatever I have that is still lingering...but I guess that's another way of saying "the Circle of Life"...if ya get my drift. Seriously though, I sure hope they don't come down with the flu, cuz with my daughter working, I'll probably be babysitting them if they get sick...then here comes that damn "Circle" theory again & I'll be down with it, again Too! Geeze...lol...I've got to find a Surgical mask...just in case! smiley7.gifsmiley0.gifsmiley12.gif

      My Daughter has an interview this coming week, for a Job at the Mall...I'm sure she'll do fine & hope that with who will be doing the hiring(an old friend) she'll find out Quickly if she has it or not! I'm impatient...sorry! She'll feel a lot better when she has some cash on hand and can get what she needs without asking! I don't mind Giving what she needs...She has a hard time excepting what her Step-Dad & I Give or want to do for her! This a step in the right Direction & Growth for her! I'm proud of my Girl! smiley0.gifsmiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Oh Poo...it's really raining out here & I can't remember if I picked up all the dogs mess in the yard...geeeeezzzze! smiley7.gifsmiley5.gif I love the rain, except when there are things to do to clean up the yard or when "Things" in the yard will be Harder to clean up when it Rains...Yucky-Doodles....oh well...such is life! smiley7.gifsmiley6.gifsmiley3.gifsmiley1.gifsmiley0.gifsmiley12.gif Gotta love it! smiley12.gif

      circle-of-life-giraffes.jpgLOL smiley0.gifsmiley12.gif

    • what do you think? Flu...think so!

      10 years ago

      MoonFire77

      Chills, my eyes are crossing (as i type), my head is killing me, my stomach feels like it's an active Volcano...i have menopause & i turned the heater on & added extra blankets...Saturday & Sunday with the Grandkids & thier little friends (not to mention all the other kiddies running around the bowling alley) might not have been a very good idea...I love the kids, but they're germy. I think I picked up something from one or more of the little darlings. smiley7.gif

      Gotta go for now...see how I feel later!

      Have a Good weekend everyone... smiley12.gif

    • Granddaughters Bowling Birthday!!!

      10 years ago

      MoonFire77

      Well...Sunday was the Big day for my Granddaughter! They had her Birthday at the local Bowling Alley! It was really hilarious watching the kids bowl, thank goodness for the lane guards...lol...even with them, my Grandson & Great Nephew managed to get their bballs to bounce into the next lane. The adults even had a lane to play...they weren't as fun to watch...but funny, just the same! Some of them shoulda had the lane guards up to prevent frequent gutter balls! HeeHeeHee! Needless to say...I wasn't allowed to bowl, even if I could've picked the darn ball up, I wouldn't have been able to throw it or stand back up...oh Well!

      My Youngest, Marbiuel, had me bring my cane in with us...which I promptly hid, under one of the tables! I actually was able to hang out for about 2 1/2, hours before my body started to get nasty on me and stopped taking fundemental orders...reluctantly, I picked the stupid cane up & put it to use...AAuuurrrrgh! smiley4.gif I hate that thing! But at least I didn't lose my balance or fall down! YAY for that! smiley7.gifsmiley0.gif

      I got to see all my nieces & nephews & thier kids...Fun Group!!! smiley0.gif Even my Step Grandson came up from Southern Cal & I got to hold my Great Granddaughter...OMG She is precious...until she realized that I wasn't the Dairy Lady...lol...then back to Mommy she went! We Had a lot of fun...even if all I could do was watch & hold the babies...in a chair...our clan make very sturdy babies, no standing while holding them for me!

      My Daughter came up with a really neat Idea, as far as gifts go. She really didn't want anyone buying gifts for my Granddaughter...they have way to much stuff...so she had all the girls invited to bring one Book(that they'd already read) , put it into a bag...then everyone of them, including the Birthday girl, picked a book from the bag! The Birthday girl got a book that she hadn't read as well as the others!!! What a really Cool Idea & Educational! smiley0.gif The cake was awsome, too! Icecream Cake...2 fav's in one package...Whoohoo! My daughter also made these really yummy strawberry cupcakes with chocolate icing...which I brought 3 home for the Hubby, me & an extra one for Marbiuel!!! So Yummy!!! smiley0.gifsmiley12.gif

      All in all it was a Fun Evening, with Super Company...but after 4 hours I was ready for a pill, my tens unit, a bath & a lay down!!! Yeah...I know...Guess I'm getting old...bleh! The main thing was that Everyone Had Fun!!! Yeah...Even Me...tired & painful...but a Whole Hell Alot of Fun!!! God I Love My Family!!!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

      Hope All of you Had a Great weekend Too!!! smiley12.gifsmiley12.gifsmiley12.gif

  • About Me

  • Comments (697)

    • gooniewench

      10 years ago

      be careful with using herbs with dogs. use very little of it just incase there's an adverse reaction.

    • gooniewench

      10 years ago

      i know it's rough, but she'll pull through this. right now she's having more trouble understanding why her hormones are out of balance and that's why she's not eating.

    • Govi

      10 years ago

      yea she is more of a she knows shes crazy but she's okay with it smile

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      You haven't seen her wifey side! She's mean! She hits me! She Pinches me! She pokes me!
      smiley7.gifsmiley7.gifsmiley7.gifsmiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gif
      Also she brought it on! She wanted to play!... competitive!
      lol
      >_>

      im home now, i'm hungee and sleepy. -___-

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      heheh yesh. or.. 3rd momma smiley6.gif

      Uh oh... i played against Jo awhile ago on Halo.... i bet her twice. smiley0.gif
      Now i think she's mad at me... smiley3.gif
      smiley7.gif Hubby is gonna get it now... smiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gif
      I need protection! smiley7.gifsmiley7.gifsmiley7.gifsmiley7.gifsmiley12.gif

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      Yep... I need a wife to take care of meh tummy. smiley8.gif
      xD

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      I still have money.. just not ON me. There's no stores near by or an ATM at work. =/

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      smiley0.gif
      ... smiley3.gif ... O.o.... lol whoa... You dreamt about me smiley8.gif heheh

      hmm... VANCOUVER! SQUEEE!! smiley0.gif
      The earliest i'll get to go is... April.. 7th smiley1.gif *crosses fingers* smiley4.gif

      im hungry... i only had enough money to buy a drink. annnd i ate 1 of 2 Rice Krispie Squares. =/
      Feed me. smiley1.gifsmiley12.gif lol

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      Yep yep. She told me.
      I also wanted to buy something for her 360, but she wouldn't let me. smiley6.gifsmiley12.gif

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      Awwwe poor doggie...
      350373_f520.jpg

      Heh umm... Wifey & I are ok. I just randomly sent her a mad face. smiley6.gif
      Oh! I've also been trying to play with her on Xbox Live this week, but couldn't.. yet.

      I'm also trying to get Maryl to get Xbox Live (Gold) too, so we can play together smiley1.gifsmiley12.gif

    • Joshua7

      10 years ago

      Thank you. I hope that interview for her went well and I hope she hears back from them sooner than later.

      I'm still waiting for my call back.

    • atlus0016

      10 years ago

      LOL Showdown. Pick you cat here

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      funny-pictures-cat-prays-the-lock-on-the

    • RozeThornz28

      10 years ago

      Awe thank you! =)

    • Marbiuel

      10 years ago

      I'm not sure if you're home yet, but I have news, good news momma!

      I got paid today! There was some miscommunication about the date, but they were ready today, so the team and I went over to the payroll place and picked them up, so all I have to do now is cash it!

      Woot! smiley0.gif

      Love ya! smiley12.gif

    • DocRossim

      10 years ago

      [sarcasm]Nice mental image, thanks for sharing.[/sarcasm] smiley5.gif

      Hope you have a speedy recovery though. smiley1.gif

    • DocRossim

      10 years ago

      I've applied for another design job today, so hopefully something will come of that. smiley1.gif

      How are you?

    • Spartan152

      10 years ago

      Thank you very much for that journal comment and the advice.

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      I.... i dont know when... =/

      and good morning. =)

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I sent you two messages, use the email address in the second message I sent. It was wrong in the first one.

      Hope you check out the site and join.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      As for the pancakes... soon as we finished eating supper, it hit me and I said "We could of had pancakes today". There's still 30 minutes left till 10 p.m., but it's still a little too late now, lol.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Yeah, that's what I do when faced with this situation. Just get to everyone in a timely fashion. But I feel I have to re-state that comment from time to time mostly for the benefit of new friends. Don't want them to think I'm just ignoring them. smiley0.gif

    • TheEvenStar

      10 years ago

      How's the New Arwen Dress coming!?

      It is very much only in the planning stages right now. I've ordered some of the trims and materials. But I have a lot of work to do first - before I can even think about cutting into expensive material. I have to make what is called a 'muslin' - which is a mock up of the garment you want to make - that you work out all your changes on - moving seams - taking them in, letting them out - basically designing the dress you want from the patterns you can find. I've never done this before - but I'm going to try. I'll post some pictures of the materials I've found - so you can see if you think I've 'got' the colors right. smiley12.gif

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      No... She's not leaving... and i'm not letting the eWife leave... heh... smiley1.gif
      ahem....

      son-in-law hint hint...

      no moar... =/
      </3

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      I'm finnnne. smiley1.gif *twitch*

      Ask Maryl about the strikedthrough words....heh

    • Killartist1

      10 years ago

      o0oo yes i have three other ones :P

      www.utrechtart.com/ - I believe this is the cheat one but takes a while to come to you.


      www.danielsmith.com/

      www.dickblick.com/

      I hope these help!! good luck =) ( i haven't used them yet bcuz the stores around here have discounts with coupons.) but i know ppl who have :P
      yep when i'm done with some of my artwork, ill post for sure! smiley8.gif

      Post edited 2/23/09 1:30PM

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      Good morning future momma-in-law!! smiley1.gif

    • mymy

      10 years ago

      I'm so much happier. The wife and I sat on the couch and watched John Wayne's " The Train Robbers" last night.
      (DVR is the best thing since the slice of bread)

      We had our drinks and snacks and there was no one to bother us. It was bliss!

      I'm trying to put that horrible experience with the in in laws behind me but damn the memories still keep coming back.

    • mymy

      10 years ago

      I'm so much happier. The wife and I sat on the couch and watched John Wayne's " The Train Robbers" last night.
      (DVR is the best thing since the slice of bread)

      We had our drinks and snacks and there was no one to bother us. It was bliss!

      I'm trying to put that horrible experience with the in in laws behind me but damn the memories still keep coming back.

    • Derrison

      10 years ago

      Planning on going to uni for art next year, but most of my stuff so far is self taught. I hang out at the zoos a lot and give them things to sell so they can raise money for their animals, but I don't work at one. Maybe some day, but I'm going to focus on art for a little while.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      I know some of that story sounded like the way I think and perceive things too, lol. But I'm not the author. It was written by Jerry Gaskill (King's X). King's X is/was a rock band from the 80s. All of that story was printed in very fine print on the inside cover of a record album. I used to have that album but misplaced it during moving from place to place but yeah, that's a pretty heavy story that's always stuck with me through the years.

    • Derrison

      10 years ago

      Yeah, sure smiley1.gif I generally figure if people are a bit on the weird side I delete them, heh.

    • TheEvenStar

      10 years ago

      seems like sewing and creating wonderful Gowns & Ren Attirement is your escape or calming drug of choice!!!

      I do find it 'occupies' my mind - keeps me from dwelling on what I cannot change. I do get very obsessed and I do strive for perfection. This project will probably be a major test of my skills and patience!

    • TheEvenStar

      10 years ago

      I've ordered the brocade silk for the lower sleeves! I'm waiting to hear back from the 'source' for the beaded, embroidered trim.... so I'm "committed" - eek!
      Talking about your dream will take the 'sting' out of it. Reassurance from the DH and daughter that they will look out for you will help too.

      Enjoy the grandbaby's birthday! smiley12.gif

    • gooniewench

      10 years ago

      i'm pretty sure that's all it was.

      thanks and you have a good weekend too mama!

    • TheEvenStar

      10 years ago

      Because if you don't do it, it will haunt you...You need to do what makes you Happy, Now, cuz Life is to short for "What If's"...

      Thank you so much VonMarie - you've really nailed the dilemma for me! It will haunt me - and when all is said and done - once the 'basics' of food, clothing and shelter are covered - what is $$ for !

    • Killartist1

      10 years ago

      sent twice >.<

      Post edited 2/18/09 5:21PM

    • Killartist1

      10 years ago

      I hope you had a good time with your family on v-day!! =) I know I did lol

      I have two internet sites the college gave me to buy our supply's at.. the one site that is like a deal with art supplies, takes about 3 weeks to get to you. If you want I can give you both the site names? there cheap, just take long to ship, since so many ppl order from them =)

    • TheEvenStar

      10 years ago

      Mom and Dad have arrived safely - and my mother does get on my 'nerves' - she has several mannerisms that have always driven me batty and they've only gotten worse over the years! I still love having them come to visit! Dad is doing better than I was afraid he would be - and my mother seems to have slipped more mentally and physically in the last year than he has. Hopefully we will have an uneventful two week visit this year. I'm working through Friday - then off for 10 days to spend with them.

      We bought fresh flowers to put in my parent's bedroom - so I guess you could say I had flowers for Valentines. "He" went out to 'run an errand on Saturday afternoon - I have no illusions when he was....

      I am doing better at standing up for myself at work - I argued against being put into a case with a brand new employee that I know nothing about - because her 'trainer' wasn't comfortable with a case they were doing - yet the same people are always telling me how 'everyone does everything' - blah, blah, blah..... I wasn't buying any today!

    • DadHavoc

      10 years ago

      Here is a greatlaugh that I thought you would like.

      Post edited 2/16/09 11:25AM

    • DocRossim

      10 years ago

      I've actually moved my computer to get a better signal on the wi-fi, which is now flickering between four and five bars, and deviantart and youtube load beautifully, but RT is still loading slow, so it's got to be them.

      This happened when they fist put up the Delta though, the Gamma site used to load super-fast, and I loved that about it, then the Delta came along and that was SO slow, but then it got faster again, but now it's slow again!
      Grr, go back to Gamma!

      Knock Knock.
      (Gamma reminded me of Garry)

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      RvBValSisterCop.jpg

    • Govi

      10 years ago

      spray paint

    • LampLady

      10 years ago

      Hi, I'm so sorry that I haven't gotten back to you sooner second mama! I realize Twilight withdrawals may be going on smiley7.gif for that I'm very sorry, I know that when I started to read them. I read the first one and finished at 2am, got frustrated, waited till I woke up. No lie, second mama. I washed my face, brushed my teeth, said gotta go to my folks and went straight to target to get it, came back home and just kept reading :) I finished those two in a day and a half.

      Then the girlies came to spend the night so I opted to read them whenever they'd let me get away with it and went to "sleep" early and locked myself in the bathroom to finish up XD so sad, I remember when everybody was gone I went straight back to the store for the fourth and finished up. It's hard though to purchase them since I never was able to find all four in one store, I'd have to drive around :/

      Anyway, they're all here now so smiley12.gif my dad is better, thankfully, and hopefully will remain so, so I promise I WILL for sure bring on over the next. I think the desperation to keep reading was definitely was stronger on the first book since Meyers gives you a teaser for the next and it's at a total cliff hanger lol. Then things are a little more resolved (And sad) in the second. And Jacob comes in. I know your an Edward fan second mama but the darn little under"dog" got me. Don't get me wrong, I LOVE Edward, but he's a bit too perfect for me XD I enjoy my men a little flawed smiley1.gifsmiley12.gif

      Again though, Edward is smiley12.gif

      I'm so glad I finally know someone who's as in to them as I am! XD it's lonely! Meyers was in works to write a fifth, which was actually doing the original twilight book again, I think, but from Edward's perspective (Which would have been darn interesting, don't you find yourself wondering what he's thinking sometimes? :D to understand their love from his point of view would be awesome!) but the content got leaked out before it was anywhere near ready and it and the author said she wouldn't keep writing it anymore since in her angry/hurt (Reasonably, who wouldn't be hurt) mindset she'd likely just kill off all the characters.

      I think it was going to be called Midnight Sun. The content is out on the internet if you would like to read that, she has said now that it's too late so it's okay if we read it, so If you'd like to I can look up the link for you. I chose not to read it because I'm hoping that she'll change her mind and continue it later on. I want to be able to read it all, not half :/ Theirs still some pretty crazy characters you'll meet later so hopefully her vampire world will be continued! smiley0.gif

      Anyway, that's it, this is far too long lol.

      Anyway, tomorrow I'll be there :D thankfully these next two books are longer, I'm sure the 4th is nearly twice the size of the first so, woot!

    • TheEvenStar

      10 years ago

      I'm going to put our return in the bank. We have some house renovations we want to make - but I've got to budget carefully for the time being. I'm seeing trouble on the horizon for my daugher - and I may have to 'rescue'. We will see - I'm minding my own business - but she will always have a safe haven with me.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      *hugs*

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Yeah, just from hearing from people on here, bunch are being sent to Irag. Afghanistan is the hot spot according to what I heard on the news... although neither would be a preference over the other in my book. Good luck to your hubby's son.

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      xD tsk tsk... you should know your future-son-law's birthdate by now!
      I know yours! easy to remember cuz it's the same as Maryl's.. xD smiley0.gif

      and ummm... uhh...

      Lorry -(minus) GF = Lonely. smiley6.gif
      smiley3.gif

    • Lorrry Rawrie

      10 years ago

      Oh just feelin lonely.... =/

      And uh... my Birthday is in June... unless you're being random? heh
      It was ok... another quiet birthday smiley6.gif and i just got a birthday cupcake xD

    • gooniewench

      10 years ago

      sorry for some reason my brain is stuck on dukes of hazard.

  • MoonFire77's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet