Narutard4eva

Female
from the U.S.

  • Activity

    • I'M BACK!!!

      11 years ago

      Narutard4eva

      Ha ha. Hey guys. Sorry I haven't been on in a while...A long time is more like it but...I've just been really busy and been goin through things but I'll be on more often now! ....Mkay, that's a lie. But I'll try to be on occasionally. Let's start with that.

    • HAPPY NEW YEAR!!!! XD XD

      11 years ago

      Narutard4eva

      I know that not everyone is celebrating 2008 yet. but the ball just went down a few minutes ago so.... I hope you guys will acomplish some kewl new goals this year!

      Like in my area we've still got an hour left until January 1st but we alwayz go by the time in New York.

    • ..And we say nothing happens in our city

      11 years ago

      Narutard4eva

      OMG! On Sunday, December 11th my city had suffered the worst ice storm ever! First it started raining. Then the rain froze over night. The trees couldn't handle all the ice weighing down on them so limbs started breaking and falling blocking roads and breaking power lines! The schools were closed down because the roads were iced over. We were out of school for that whole week.

      But that's not the worst of it! The transformers started going off all over the city. So Almost everyone didn't have power that whole week. Luckly I got mine back that same night but I didn't have Phone Service, Cable, or Internet! I don't know how I servived.

      Then on that same Monday when our power was out I got bored so I was going to sew a hole up n one of my shirts. The needle dropped on the floor and I went to go look for it. Well I found it but not the way I wanted to. My knee slammed down onto it and the top broke off in my knee. So I was cold, without power, and had the tip of a needle lodged into my knee. I went to the clinic and they went blindly searching for it but couldn't find it. They sent me across the street to the hospital. So I was cold, had an open wound AND still the needle was in my knee! My day just kept getting better and better. They said I had to get surgery done to get it out. But with all the transformers blowing up they had to try and get my into surgery the next day. Sure enough they knocked me out and got the needle out. The funny thing was that one minute I was in the E.R. wait for my surgery and the next thing I knew I was in the recovery room....That thing knocked me OUT! lol Yeah so I was limping around my house for a week with a sore throat (because one of the nurses scratched the back of my throat) with nothing to do. I was so mad!

      But everything's all kewl now and I'm all better.....By the way everyone!

      MERRY CHRISTMAS!!!

    • LOUISIANA HERE I COME!!!!

      12 years ago

      Narutard4eva

      Hey guys. I'm going to Louisiana for the whole week this coming week. I'm leaving at 4:00 A.M. on monday. It really sux that I have to get up that early but I'm going with my youth group. I was so excited about this trip, I packed like five days earlier! When we get there we're going to see some Alligators!!! Freakin awsome but n/e wayz just to let yall know I wont be on for that week.

      I'll be back on Saturday, July 28th! smiley0.gif

    • R.I.P. JaJuan Love

      12 years ago

      Narutard4eva

      JaJuan was one of my friends in my youth group at my church. He was driving home on June 23rd and fell asleep behind the wheel. He ran into a telephone pole and died instantly. I had found out about this on Sunday, The day after. We just had his funeral yesterday. I expected it to be sad and mornful but it was more of a celebration. JaJuan has gone to a better place and I'm very happy for that! Even though I'll miss him very much. Cause JaJuan was like the coolest person ever. He was passionate, loving, caring, hilarious, hardworking, and basically everything else.

      Love ya forever J. Love!

    • YEAH! CLASS of 07!

      12 years ago

      Narutard4eva

      Today my sister graduated! I'm so happy for her! I'm going to miss her so much! We've gotten very connected these past few...weeks but It's going to be a busy night!!! Congradulations to anyone else of 07!

    • IT'S FINALLY HERE!!!!!!!!!!!!!!!!!

      12 years ago

      Narutard4eva

      YES!!!!! Spring Break finally. Even though it's only a week it's going to be a FUN week!!! I got to skip some of my classes today for some Junior Western Day thing. It was kind of gay but you'd do the same thing! HAVE A FUN SPRING BREAK!!!

    • OMG!!!!!

      12 years ago

      Narutard4eva

      Man! I'm grounded from the computer AGAIN!!! I can't get back on until all my F's are gone! This sux smiley4.gifsmiley4.gifsmiley4.gif

    • FILLERS ARE OVER!!!

      12 years ago

      Narutard4eva

      YEAH!!!!!! Finally the fillers are over! And next week everyone will be all grown up!!! I can't wait. I just started dancing for joy when 220 was over!

    • The Punishment Has Been Lifted!!!!

      12 years ago

      Narutard4eva

      YAY! I can get back on the computer. Ok so now I can talk to everyone agian!

  • About Me

  • Comments (532)

    • BlueAlien127

      10 years ago

      Hey! Its Me Blue! You member Me? :P Its been like 2 years! WEll im here and im back XD Message me girl! We need to Catch up! Well TTYL

    • bigkodiekill

      10 years ago

      i need to talk to you

    • glamman777

      11 years ago

      yep. but that was hella long.

    • glamman777

      11 years ago

      i do to but DAMN, LOL

    • glamman777

      11 years ago

      im chillin, but the longest ive ever been of is 7 months. what was that 5 years, no 10! no 457898523 years...that sounds about right.

    • glamman777

      11 years ago

      jeez, its been like 5 years, but anyway, WAZ UP!

    • bigkodiekill

      11 years ago

      more then 5 months and im sorry that happened it does happen

    • bigkodiekill

      11 years ago

      good i got a new gf and are u ok?

    • bigkodiekill

      11 years ago

      hey hows it going?

    • Kyoki

      11 years ago

      im having a contest
      if you want to join go to my journal

    • LOCO_ROCO

      11 years ago

      yo g2g c u 2morow

    • Kyoki

      12 years ago

      im having a contest
      if you want to join go to my journal

    • Armagedden

      12 years ago

      ah its ok take your time lol. And yeah ive got a youtube account also.

    • Armagedden

      12 years ago

      lmao yeah i can see that. And naruto is still awesome. Bleach is still my fav though. You see my new pics?

    • Armagedden

      12 years ago

      ah nothing really just downloading anime like usual and putting new pics on here. smiley0.gif

    • Armagedden

      12 years ago

      hey hows it going?

    • Armagedden

      12 years ago

      -_-

    • Armagedden

      12 years ago

      lol ok good. so whats up?

    • Armagedden

      12 years ago

      lol alright ttyl

    • Armagedden

      12 years ago

      smiley7.gif thats not good i went to summer school to bring up my gpa. But you shouldve checked lol

    • Armagedden

      12 years ago

      sweet lol yeah i took my class over the summer it was for 3 weeks. and boring i might add. But it was important to take.

    • Armagedden

      12 years ago

      yeah me too, been taking my drivers ed practice exams. My real test is next week.

    • Armagedden

      12 years ago

      Wow you havent been on in a long time. smiley0.gif
      Itachi-2.gif

    • sasukes

      12 years ago

      its ok and brb im eating pizza =3

    • sasukes

      12 years ago

      hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Omega222

      12 years ago

      Can u please go to the link below and leave 2 votes for Desert_punk it would be appreciated and he has fallen behind (u are allowed to vote twice an hour).

      rvb.roosterteeth.com/members/journal/entry.php?id=1712492&page=13

      Ps. If u vote every hour that would be so great

    • cabosseJCA

      12 years ago

      YOUR BACK.YAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sasukes

      12 years ago

      ok

    • sasukes

      12 years ago

      oooo....man....i need some....

    • sasukes

      12 years ago

      they sell brains? o_O

    • sasukes

      12 years ago

      me got no brain anymore =P

    • sasukes

      12 years ago

      i cant think things now.....XD

    • Omega222

      12 years ago

      Itachi Does OWN

    • sasukes

      12 years ago

      ooooooo.....*brain falls over*

    • sasukes

      12 years ago

      a little.....

    • sasukes

      12 years ago

      whats that.... ?_?

    • sasukes

      12 years ago

      *hug* dont get mad get glad =3

    • sasukes

      12 years ago

      i meant how are you like sad happy mad bored will dont thing bored is a feeling...*brain least* =3

    • sasukes

      12 years ago

      same

    • sasukes

      12 years ago

      so how are you?

    • sasukes

      12 years ago

      lol

    • sasukes

      12 years ago

      same

    • sasukes

      12 years ago

      so whats up?

    • sasukes

      12 years ago

      thats good

    • sasukes

      12 years ago

      good luck

    • sasukes

      12 years ago

      nonthing you?

    • sasukes

      12 years ago

      lol......

    • sasukes

      12 years ago

      will thats really good

    • sasukes

      12 years ago

      i hope you feel a lot better soon will....at least there in a good place....or....if they were bad will you know....will really i dont think any of that is real....but still just think he or she is in a better place i hope im not making things bader

    • sasukes

      12 years ago

      =(

  • Questions

    No questions have been answered yet