NinjaJesus

Not Specified
from Kansas City, MO

  • Activity

  • Comments (1677)

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      ya i would....I'd have to watch my water and make sure you don't try to get me drunk smiley8.gif

    • Ninjen13

      10 years ago

      jesus-is-a-pretty-bad-backseat-driver-to

      ninja jesus indeed smiley8.gif

      have a gooder!

    • Ninjen13

      10 years ago

      its an oldie but a goodie!

      lol

      well hon, i think i should try to go to sleep....3 hours in two days is gonna kick my ass this weekend at work if i don't try to get at least 8 in 4 lol

      i'll ttyl!

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      sadly, there are a few quotes from that bit that continually get repeated with me and my friends....its just THAT awesome....

      here's my new song of the day its odd....yet i can't stop listening to it....probably the chorus

    • Ninjen13

      10 years ago

      ya I TOTALLY noticed that too!!!!!

      epic!

    • Ninjen13

      10 years ago

      haha

      I think this would apply right now.... you know....considering I'm a girl and its one of my faves. Sadly, all his listed songs....I love.....go fig

      he ain't talkin bout me!

    • Ninjen13

      10 years ago

      aaaaaaaaaa! you guys are totally starting to confuse me now LOL

      Is it bad that this is one of my faves? LOL

      so many "end of the world" games lately its always a guess! haha

    • Ninjen13

      10 years ago

      pfft!

      sure you mod HIS pics! LOL

    • Ninjen13

      10 years ago

      sorry, couldn't help myself

      I likes my country! haha, tho I'll like it better when I move to the beautiful Okanogan in the spring....much better than the prairies

    • Ninjen13

      10 years ago

      oh please tell me you are kidding?

      of COURSE we do/did....we listen to music up here....LOL

      I know...crazy right?

    • Ninjen13

      10 years ago

      omg!

      you just linked me ODB's original....you don't seriously think i don't know that song? LOL

      its one of the few songs i hear at the club and am totally on the dance floor in 0.02 seconds! haha

      nah its not as good as the original....but its pretty funny.....cause i know lots of white guys that would be able to sing along to that one cause they can't rap LOL

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      that's totally rad! I love it! haha

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      wondering how long its going to be before i see dudes make their avatars girls instead.....LOL

      I dunno, for some reason, despite the whole...3 hours of sleep thing....i'm not tired....grrrrrr

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      second stalemate of the night? ha ha ha

      well...ya....um.....i dunno.

      so. uh. *waves* HI!

      whatchya doin?

    • Ninjen13

      10 years ago

      he he he

      naw! that's just silly!

      Just like "omg! you even got your glasses" hahaha that would have been just dandy there big daddy LOL

      and nice boobs!

      I'm jealous!

    • Ninjen13

      10 years ago

      ha ha ha

      I have bewbs and I leave my room.....Funny eh? i gots nothin, can you tell? smiley8.gif

      and you didn't say ONE WORD about my avatar having GLASSES! I thought you'd be the first to notice! I'm a little shocked! ha ha

    • Ninjen13

      10 years ago

      I think your av is pimpin

      Mine is just sexy!

      smiley12.gif

    • Ninjen13

      10 years ago

      LOL

      I think I am.

      Because I have boobs smiley8.gif

      "This is going to be one of the few times a girl will actually be in our party" LOL

      so far...poll = stalemate haha

    • Ninjen13

      10 years ago

      I KNOW RIGHT?!?!?!?!?!

      Totally crazy! LOL

      Thank you. I feel much better. That means TWO people care about that LOL

    • Ninjen13

      10 years ago

      you aren't going to comment on my near death experience because????

      LOL

      its okay. I know you are worried about my well being ha ha ha

    • Ninjen13

      10 years ago

      OMG

      I think I'm gonna cry Baby Obama! You don't care that I almost died either?!

      sigh....

      /sob

    • simplymonica

      10 years ago

      I love yuour tattoos. smiley12.gif

    • simplymonica

      10 years ago

      So i've noticed. But a tattoo nonetheless.

    • sphinxter

      10 years ago

      It's a good thing it says "she" because you'd know I'd never run from you.

      Come inside, take off your coat, I'll make you feel at home. Now let's pour a glass of wine 'cause now we're all alone. I've been waiting all night so just let me hold you close to me, 'Cause I've been dyin' for you Chocolate bear and make love to me. CB you make me feel real good. We can do it 'til we both wake up. CB, you know I'm hooked on you, And this is what I'll do...I wanna sex you up. All night. You make me feel real good. I wanna rub you down. I wanna sex you up. Let me take off all your clothes. Disconnect the phone so nobody knows. Let me light a candle, So that we can make it better. Makin' love until we drown. CB, you know it feels real good. We can do it 'til we both wake up. CB you know I'm hooked on you. And this is what I'll do...I wanna sex you up. All night. You make me feel real good. I wanna rub you down. I wanna sex you up. Make sweet lovin' all night long...I wanna sex you up. Feels so right it can't be wrong...Don't be shy Chocolate Bear rescue me...i wanna sex you up. Open up your heart and I'll set you free...

    • Gadgetman

      10 years ago

      thank you good sir

    • Ninjen13

      10 years ago

      WHAT?

      WHY?

      This scares me!

    • simplymonica

      10 years ago

      smiley1.gifsmiley12.gif Thanks

    • simplymonica

      10 years ago

      Awe..That.

      So mad. I miss playing. It has been awhile.

    • simplymonica

      10 years ago

      ROD?

    • simplymonica

      10 years ago

      Go ahead, but it might be a ehile till I am back on. My Xbox broke. smiley2.gif

      I will totally take your number. smiley0.gif

      Post edited 11/12/08 6:24PM

    • sphinxter

      10 years ago

      I couldn't agree with you more. Especially since riding the Brumak up to that point was freaking awesome. Although, by "Epic," I thought you meant it would be Cliffy B or something like that. You know, since he works for Epic...

      However, what pisses me off more is that I don't want to wait two years for the answer to all of the questions that I have. Gears 1 didn't leave me any questions that I really cared to know since the story basically blew. Gears 2 improved on that aspect.

    • dead_man186

      10 years ago

      we tried really hard to get me to look really black it was a good last result but thanks man

    • simplymonica

      10 years ago

      Wait, have what? Your number?

    • simplymonica

      10 years ago

      No you.

    • simplymonica

      10 years ago

      I will keep my pimp hand strong i'll have you know. 0_o

    • sphinxter

      10 years ago

      Unfortunately, I have not seen that. I probably won't be seeing it in the theatres either. I only see one movie a week at most and I plan on seeing the new Bond movie next week or the week after.

    • simplymonica

      10 years ago

      Oh no you did not just go there.

    • sphinxter

      10 years ago

      I can't find the Left 4 Dead demo listed on the marketplace. I'm sad about this.

    • Ninjen13

      10 years ago

      gasp!

      no no no!

      I'm not a heart breaker! I was just showin love before I go to bed for a few hours before work....pulled an all nighter LOL

      Have a good weekend for me okay? I'll be stuck at work and super sad faced the entire time!

      hugs!

    • Ninjen13

      10 years ago

      *happy dance*

      I've been acknowledged by Baby Obama!

      Cheers!

      Have a great weekend! I'll talk to you when I'm done work on monday....damn I'm gonna miss the internet.

    • Ninjen13

      10 years ago

      *waves hysterically*

      HI HI HI HI HI

      smiley0.gif

    • sphinxter

      10 years ago

      I unfortunately can't play the demo. While my internet is working again on my computer, my 360 still doesn't want to connect to the internet. It still says that it can't find an IP address. So, I may go without XBL until I move back home. Which is now less than a month, but considering that Gears of War 2 comes out in six hours, it makes me sad. I will be able to connect XBL when I go home on the weekends, but that'll just be to download a few things. The Left 4 Dead demo will be the first thing I download when I'm home tomorrow.

    • Ninjen13

      10 years ago

      a square?

      gasp!

      /sob

      smiley8.gif

    • shadowfox92 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      10 years ago

      I know. It just frustrates me how hard it is for people to separate race from...well, anything really.

      And I totally agree with you on the country definitely going for Democrats this time. I'm pretty much on the Republican side of the fence in beliefs, but... Even I'm smart enough to see that it had to be a Democrat. If another Republican had gotten into office, the country probably would have self-destructed just because people need to be able to believe in change. I hope Obama can pull it off. He honestly seems to believe in what he's said and that's encouraging, but if he can't, I can pretty much guarantee it'll be a Republican again in another few terms. :)

    • AFKeeker

      10 years ago

      70 BE rogue, original toon, now an alt (haven't even respec'd after the EoD point reset)
      70 BE holy pally, main, LOVE playing her
      25 BE warlock, mainly bank toon now, but I play her every once in a while

      I'm on Alexstraza, in one of the top raiding guilds on the server, so I'm pretty happy. Anxiously awaiting XPac release so the items will finally be leveled between me and the vets in the guild, and I can finally get in on the good raiding. Not having Vent sucks (once again, fucking firewall), but we make do.

    • AFKeeker

      10 years ago

      Alas, I do not. And even if I did, I cannot get on XBL right now, so it wouldn't matter if I did. There is a push to get XBL open on our network, so we'll see how that goes. I've been playing a lot of WoW lately, enjoying that. :D

    • AFKeeker

      10 years ago

      Burger King =/= Presidential Election, and to compare the two is a logical fallacy of staggering proportions. Hence my use of that fallacy, and subsequent statement of exaggeration, in my writing, highlighting the absurdity of what he did. He has taken the first step in a process that could have dire consequences down the line.

    • simplymonica

      10 years ago

      Lulz. smiley12.gif Indeed.

    • simplymonica

      10 years ago

      Well hot dog. I am excited for you. Tell me ehat you have in mind.

    • AFKeeker

      10 years ago

      In terms of over commercialization of his campaign? MOST CERTAINLY. Did McCain take out billboard ads in Burnout? No, he did not. Both campaigns were atrocious, but for different reasons, and in the matters that I cited in the journal, Obama is the culprit.

  • NinjaJesus's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet