Peachez_07

Female
from IN LOVE,VA

  • Activity

  • About Me

  • Comments (2449)

    • heatflames

      12 years ago

      kk

    • heatflames

      12 years ago

      oops srry

    • heatflames

      12 years ago

      u look like your a mexican like me to pasa

    • heatflames

      12 years ago

      np by the way wich 1 of these girls are u?

    • Mspltchwder

      12 years ago

      well.......she has a lot of friends, so shes going to be busy.

    • Mspltchwder

      12 years ago

      nm, u?

    • Mspltchwder

      12 years ago

      yo

    • Mspltchwder

      12 years ago

      well, we were talking about "certain things" that she might not want to talk to you about.
      sorry.

    • Kakumei

      12 years ago

      heh, so how was ur day?

    • Mspltchwder

      12 years ago

      yeah, i'm kinda busy in messagung.

    • mertyle

      12 years ago

      Well, she's new so the mod'll probably just warn her and delete the all the chain letters she sent to people.

    • Kakumei

      12 years ago

      nope

    • mertyle

      12 years ago

      Well, it's considered spam and no one likes spam. I know it may be the norm on MySpace but RedvsBlue is different.

    • mertyle

      12 years ago

      Instead of typing it all out, I'll just link you to the journal entry I made about it.

      clicky clicky

    • Kakumei

      12 years ago

      so what r u up to?

    • Kakumei

      12 years ago

      glad to hear it ^_^

    • Mspltchwder

      12 years ago

      kewl

    • Mspltchwder

      12 years ago

      nm, you?

    • Mspltchwder

      12 years ago

      yo

    • Kakumei

      12 years ago

      heh, so how is everything?

    • Kakumei

      12 years ago

      hey, whats up?

    • 2sexyand2hot

      12 years ago

      what is it?

    • AnimeHazel

      12 years ago

      hey guess what? my b-day's tomorow and I'm gonna be 15!!! I'm getting old...lol

    • Mspltchwder

      12 years ago

      i'm good.

    • Enad

      12 years ago

      "AWW THNKA *BLUSHES* *KISSES* *HUGS*"
      AND THATS WHY YOUR WORTH IT! LOL THATS NOT TOTALY WHY BUT YOU ARE WORTH IT

    • SessyLOVE13

      12 years ago

      Because you opened this you will get kissed on Friday by the love of your life. Your crush will ask you out. Tomorrow will be the best day of your life. However if you don't send this to at least 10 people by midnight tonight you will have bad luck in your love life.Every night, someone thinks about you before they go to sleep. At least 15 people in this world love you in some way. The only reason someone would ever hate you is because they want to be just like you. There are at least 2 people in this world that would die for you. You mean the world to someone. Someone that you don't even know exists loves you. When you make the biggest mistake ever, something good comes from it. When you think the world has turned its back on you, take a look again. Always remember the compliments you received. Forget the rude remarks. So if you are a loving friend, send this to your friends, including the person that sent it to you. Tonight at midnight your true love will realize they like you. Something good will happen to you at 1:00-4:00 pm tomorrow, it could be anywhere. Get ready for the biggest shock in your life. Copy and paste and Send this to 15 people in 15 minutes

    • Kakumei

      12 years ago

      i had gone to bed, but that didnt last lol

    • AngelKiller

      12 years ago

      its not raining here, its just really foggy. kinda spooky

    • 2sexyand2hot

      12 years ago

      hey girl i am going 2 bed night n_n

    • Enad

      12 years ago

      As much as i despise the word homies you and Keri are worth it ^.^

      IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN THE MOTHA FUCKER THAT KILLED U!


      ..._...|..____________________, ,
      ....../ `---___________----_____|]
      ...../_==o;;;;;;;;_________.:/
      .....), --- ---.(_(__) /
      ....// (..) ), ----"
      ...//____//
      ..//____//
      .//____//

      WE TRUE HOMIES
      WE RIDE TOGETHER
      WE DIE TOGETHER
      send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 10 your A TRUE HOMIE....



    • AngelKiller

      12 years ago

      nothin much, pretty bored

    • lilbabyblues

      12 years ago

      hihi!! nuthin much here as usual jus bored and talkin to my bf u?

    • 2sexyand2hot

      12 years ago

      NOTHING BUT I AM GOING 2 THE MALL WITH MY BRO

    • NightfoxSC

      12 years ago

      nothing really just wacthing some rvb videos

    • 2sexyand2hot

      12 years ago

      Hey take this roes as a sien as friendship. And send it 2 people u no including me if u care about me being your friend 2.


      @>---------->--------------

      WE R TURE FRIENDS
      TRUE GRAT FRIENDS AND NOTHING CAN GET IN OWER WAY OF BEING FRIENDS
      NO ONE CAN AND THAT IS THAT
      If u get thing 10 times u are a very good friend!!! n_n

    • Kakumei

      12 years ago

      <_<


      >_>



      *tackles* ^_^
      i win

    • Kakumei

      12 years ago

      u scared me

    • 2sexyand2hot

      12 years ago

      IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN THE MOTHA FUCKER THAT KILLED U!


      ..._...|..____________________, ,
      ....../ `---___________----_____|]
      ...../_==o;;;;;;;;_________.:/
      .....), --- ---.(_(__) /
      ....// (..) ), ----"
      ...//____//
      ..//____//
      .//____//

      WE TRUE HOMIES
      WE RIDE TOGETHER
      WE DIE TOGETHER
      send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 10 your A TRUE HOMIE....

    • Kakumei

      12 years ago

      ahh!!! *faints*

    • SessyLOVE13

      12 years ago

      i'm bored and sad and sleepie

    • lilbabyblues

      12 years ago

      hahahaha lol awesome u sound very happy and hyper lol well me i jus got back from manhattan "the city" where my school is cuz i went to watch u show wit a couple of my friends sice one of my friends is a drummer and he was gunna play today =]

    • lilbabyblues

      12 years ago

      hey lol!! wuts up??

    • SessyLOVE13

      12 years ago

      ok

    • bitching8

      12 years ago

      thats ok

    • bitching8

      12 years ago

      no i wasnt

    • SessyLOVE13

      12 years ago

      het girl hows it going

    • bitching8

      12 years ago

      hi

    • Mspltchwder

      12 years ago

      ...........your grammar is terrible.
      and don't worry about it, its fine.

    • Mspltchwder

      12 years ago

      yo

    • Mspltchwder

      12 years ago

      good, glad your feeling better.

  • Peachez_07's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet