RBuffordTJ

Male
from Norris, SC

  • Activity

  • Comments (4361)

    • WckedErth

      13 years ago

      Love the friggen' beer drinkin cat.. Mods somewhere for that.

    • WckedErth

      13 years ago

      I"m not worried about the boys in the family.. It's mostly when my grandmother starts drinkin. That is one scaaaaaaaary lady. Of course, she's the one serving most of the good food...


      Still... It's hell.. *LoL*

    • WckedErth

      13 years ago

      Aww... Of course, I'd be lucky if I were the one to get the wishbone. There's going to be 26 people at our family Thanksgiving... it's a lot like hell with good food.. Ya' know? ;)

    • Sabiba

      13 years ago

      Haha. Thanks.

      I'll remember the BFG and the black underthings when I'm down. smiley8.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Thanks man, I migth try to get into that...

    • spartan335

      13 years ago

      As I understood it its this friday at 5:00 mountain time which would be.. 7:00 in florida, I think.

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Thanks man, I trying to find out when it's going on.

    • spartan335

      13 years ago

      Hey man, they're planning an h2 tourney if you're interested, i think there's still some spots open. H2 Tournament

    • WckedErth

      13 years ago

      They call me Ms. Congeniality when I drink....


      Hmmm... Guess I'm overly nice.


      Iguanas scare me... Bearded Dragons carress me... er... yeah.

    • WckedErth

      13 years ago

      You love the lizard!!.. Love it!



      Hmmm.. anyone else need to go back to bed?..

      I want some freakin' bacon and eggs..

    • WckedErth

      13 years ago

      Liquid panty remover.... I like it!

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      I thought this thing was looking kind of greenish...lol. Keep painting, I'll get a better monitor

    • evlmel

      13 years ago

      The paint color is actually called gobi desert...it's sandy colored. So no, it's not mustard yellow and you have a crappy monitor :P

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Kncukleneck, I always got your back....you not so cowering 'baptist' you. smiley8.gif (Matt 10:32-33)

    • Knuckleneck

      13 years ago

      Thakns for the comment, bro. It's appreciated... smiley1.gif

    • Flea_girl

      13 years ago

      You get awarded by me b/c you;re cool

      duff.jpg

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      You know I smiley12.gif you stupid....lol

      It's purly out of respect, not age, I promise, I have called a 3 year old girl ma'am

      Forgive me? smiley2.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Now the mind begins to wander..... smiley8.gif

    • Flea_girl

      13 years ago

      its not really a question of good and evli, its more and less evil ;)

    • ellielita

      13 years ago

      if you want to help people on RvB go see my Journal.

    • Knuckleneck

      13 years ago

      I've I could implode some dude's head with a simple hand clap, I would call that pwning them...

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      LOL, I understand, but man it does look like her.

    • eponymous FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      About six or seven years ago, I had a picture on a high school ID where I was a dead ringer for Blossom. So, no offense taken. smiley0.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Here's to the long haulers....may we live long and....yeah that's overdone....

      Live it, love it, spread it around....yeah that's better. Besides "pink is my favorite crayon"

    • gameboi

      13 years ago

      Of course Aerosmith kicks.... They're in it for the long haul smiley8.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      I like friends...fffrrriiieeennndddssss......

      Anyway, as for mod points, I give them out as things make me laugh or go....DAMNNNNNNNNN. I never expect them back, they come and they go, and some of these contests are fun. The fun never stops on the RvB rollercoaster of love.....(hearing red hot chilli peppers...'I'm a double dipper'....)

      Thanks for all the comments guys/gals

    • JJMcFly

      13 years ago

      Thanks for the points..... if you want any back.... play my contest... still have over a week till finish time!

      The Ultimate RvB Scavenger hunt 2!

      I'm giving 150 pts to the winner... I've got 319 pts right now..... and as with my contests... I give points away... till I'm empty smiley0.gifsmiley0.gifsmiley0.gif

    • ellielita

      13 years ago

      thank you for being my friend

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Just friendly advice, they get pretty picky, but there is alot of anime (art? hmmm?) and they get upset. Welcome, Knuckleneck said your cool so any friend of his is a friend of mine. Glad to meet ya.

      Rick

    • Flea_girl

      13 years ago

      TY for the warning, I didnt think it was bad, its not like porn its art. But I agree, it is better to err on the side of caution

    • MnShadows

      13 years ago

      I love the Socrates quote above. smiley0.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      At best we act half our age. LOL, on here I am going to have fun, I'm not looking to relocate or chase people around the world, just have fun and talk (type) up a storm. Now if I were to be walking thorugh a marketplace in India and stumbled into you, hmmm. Find yourself a local, I highly encourage that, just don't change, your too funny just the way you are. The idea behind the pics was to make you smile, and it worked!!!! smiley0.gif Keep them, use them in good health and know that perverts everywhere are watching, lusting and laughing.

      Now don't you have more videos to make smiley8.gifsmiley0.gif

      Me, I'm off to act 16ish... smiley0.gif , why smiley10.gif because I can smiley11.gif You can only be young once, but you can be imature forever.

    • TuckerLover

      13 years ago

      No, they are great. They made me smiley0.gif Thanks! It's really nice to know that someone is interested and finds me and what I do equally interesting. I just...yeah...theresthe distance, and I just really need someone whose physically here. The age doesn't bother me so much, and you know what they say about boys anyway, right? They always act half their age. hehe

      smiley0.gifsmiley12.gif
      smiley9.gif NorNor smiley9.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Nice video, you are quite the song bird when you drink... smiley8.gif

    • TuckerLover

      13 years ago

      I just put a link in my profile to a clip I made while drunk at a cast party. if bored or in for a laugh - watch!

    • SpadeEXE

      13 years ago

      Yes, it was beautiful.

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Knuckleneck, you earned one for that, enjoy the mod bro. When I grow up, I want to be just like you big daddy!

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Alexis, your out of this world, any compliment I can give is gravely understated. I hope one day, on some plane of existance we cross paths just so I can shake your paw and enjoy a good laugh.

      Please keep up the great work, that journal entry was incredible, I still have a couple hours of links to click on, luckily I'm at work and I have no intention of being productive today.... smiley0.gif

    • Knuckleneck

      13 years ago

      RBuffordTJcopy.jpg

      Yeah...YOU know. smiley0.gif

    • Halo2Alexis

      13 years ago

      Thanks for the comment in my journal! 7.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Leash...collar....mistress...master......

      Now I am hearing the sounds of a very interesting night. Hope that doesn't step on your toes.... smiley8.gif

    • TuckerLover

      13 years ago

      That's pet because my spiked collar has a place for a leash. Later that night my friend attached a string to that place, and called me Pet, and still does even during the day and junk.
      Me likey.
      Sometimes I call him Master and his g/f Mistress. We're all horny kinky people.
      ^-^

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Your too nice...especially to be evil.... smiley8.gif

      Thanks, if I know your watching me I don't feel like such a pervert watching you....

      smiley0.gifsmiley12.gifsmiley0.gif

    • evlmel

      13 years ago

      welcome to my watch list oh yeah, and thanks for visiting me smiley12.gif

      haha.jpg

    • RBuffordTJ

      13 years ago


      Somehow...that makes creeps me out and makes me tingle all at the same time smiley8.gif

      LOL.....yeaaaa I got a stalker!

    • Knuckleneck

      13 years ago

      I'm watching you...muahahahahahaaaaaaaa!

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      (bowing deeply) I live but to serve my lady smiley11.gif

    • Halo2Alexis

      13 years ago

      thank you smiley0.gifsmiley12.gif

    • RBuffordTJ

      13 years ago

      Hey, that's what I'm here for, that and to tell bad jokes....sometimes it hard to tell the difference. LOL

      Nice to have ya as a friend!

    • ellielita

      13 years ago

      thank you for your kind words

  • RBuffordTJ's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet