RageEmporer

Male
from Muncie, IN

  • Activity

    • heh sorry guys

      9 years ago

      RageEmporer

      i haven't been on much. so to all my friends who wanted to talk to me and couldn't i apologize.... juss wanted to say that ;D

    • Been A While =)

      10 years ago

      RageEmporer

      yeah... so it's been about a year now since i last got on here.... things are goin good between me and my ex. which is good even though i still wanna just punch her in the face lol.

      gonna start a new cartoon series and call it the "Super Robot Teen Force". sounds kinda corny i know. it'll be like something you would see on Cartoon Network... eventually i'll probably sell it to them though =D

    • she said goodbye....

      11 years ago

      RageEmporer

      this is a song by Skillet: Say Goodbye..... fits me perfectly



      Things are changing
      It seems strange and
      I need to figure this out
      You've got your life
      I got mine
      But you're all I cared about
      Yesterday we were laughing
      Today I'm left here asking
      Where has all the time gone now
      I'm left alone somehow
      Growing up and getting older
      I don't want to believe it's over


      Don't say goodbye
      Cause I don't wanna hear those words tonight
      Cause maybe it's not the end for you and I
      And although we knew
      This time would come for me and you
      Don't say anything tonight
      If you're gonna say goodbye

      Do you remember
      In December
      How we swore we'd never change
      Even though you're leaving
      That our feelings
      Would always stay the same
      I wish we could be laughing
      Instead I'm standing here asking
      Do we have to end this now
      Can we make it last somehow
      We both know what we've gotta say, not today
      Cause I don't wanna leave this way


      And if it's over
      It hurts but I'm giving you my word
      I hope that you're always
      Happy like we were
      Happy like we were

    • i wish that i could just die..........

      11 years ago

      RageEmporer

      Where did we go wrong,
      We were going so good,
      I wish that last "I Love You"
      Would've meant what it should,

      I know that it'll never be the same,
      'Cause it's all slipped away,
      But I feel like it's my fault,
      Even though you're the one to blame,

      You meant so much to me,
      You always will,
      Despite our differences,
      I love you still,

      If only it could be okay,
      I didn't want the change,
      'Cause I still love you,
      I still love you the same,

      Although you're leaving,
      You're still deep in my heart,
      Just like in the past,
      Right from the start.


      sorry people..... just wanted to let that out

    • 2019 years ago

      RageEmporer
    • 2019 years ago

      RageEmporer
    • 2019 years ago

      RageEmporer
    • 2019 years ago

      RageEmporer
    • 2019 years ago

      RageEmporer
    • 2019 years ago

      RageEmporer
  • About Me

  • Comments (8)

    • heatflames

      11 years ago

      yeah i have a hard time2 like when my parents force me to go to church its very annoying listening to old ppl give lectures

    • redcanti

      11 years ago

      Yup. My name is Kotor4

    • redcanti

      11 years ago

      Cool Cool I just got done making a halo Music video

    • redcanti

      11 years ago

      I'm ok trying to get back into the site.

    • redcanti

      11 years ago

      SO how are ye?

    • redcanti

      11 years ago

      You sent me a request I accepted :D

    • Barowsal

      11 years ago

      it's okay...I just Like Reel Big Fish...OMG, I just noticed this, almost all your friends have a halo-related Picture

    • RageEmporer

      11 years ago

      hello me.... you're so sexy..... and i hate you =D

  • Questions

    No questions have been answered yet