RhysIsFused

Not Specified
from Groton, NY

  • Activity

    • 5 years ago

      RhysIsFused
    • Tentatively Back

      5 years ago

      RhysIsFused

      I know I'm not on here very often, but that's mostly because there's no mobile app, and I use my phone for basically everything now. Hopefully I'll be on here more and using the site more frequently because I'm trying to write more and I prefer the computer for that. As it stands, I don't have much for interaction on here, but hey, gotta get in the community somehow.

    • 6 years ago

      RhysIsFused

      The moment when you're drawing something and you just look at it and go
      "Weeeellll shit."
      Damn you pen. Damn your permanence.

    • Sup mofes

      6 years ago

      RhysIsFused

      Working on an AH inspired sketch, if it turns out good I'll probablyyy scan it with my shitty scanner and post it. I'd welcome some criticism! Where else are you gonna get a chance to judge someone with their permission?

    • 6 years ago

      RhysIsFused
    • Oh yeah hi!

      6 years ago

      RhysIsFused

      Long time no see everyone, hi there a few people! My life hasn't been very exciting, hence no posts. I think since I last posted I've 100%'d Far Cry 3: Blood dragon, and yes, it absolutely lives up to the hype. I was giggling like a little school girl the entire campaign. I don't really 100% games, my only other one is minecraft and I'm almost at 100% with FC3..
      I've kinda started playing Dishonored, I downloaded it because I heard good things, but I am soooo bad at making moral decisions in video games (or yanno, real life) it mostly just annoys me. I'm also just not very good at video games so I've died uuuuh... a lot...
      I also got Worms: Revolution, which is still so fun. I've been a Worms fan since I was a lil child and computer monitors weighed more than me, and this delivers. It is strange playing with a controller, but once you get the controls down it's a blast.

      Well in IRL new, I'm kinda working on getting my life together, a la job, college, moving etc., and this weekend I'm going down to NYC with some people from Rochester Parkour for the PKNY jam. This is gonna kinda serve as a re-initiation to the parkour/freerunning community because I haven't trained in almost a year. Not since my crippling accident anyway. My leg is doing a lot better, I can even kinda run now (which I need to do because I may have let myself go a little) and hopefully this makes me remember what it's like to have a real, productive life.
      To everyone going to RTX... I hate you... But I love you... and yet... I hate you. Have a wonderful time.

      That's pretty much it, I'll try to use this site more often, I'll probably post pics from PKNY, but since I use my phone for media mostly and there's no RT app, I become forgetful. OK BYE.

    • 6 years ago

      RhysIsFused

      The achievements in the 1st Assassins Creed can S a D. A big ol D. 100 of King Richard's flags? IN THE KINGDOM? No thanks mate. I'll just stick with the NOT bullshit achievements.

    • 6 years ago

      RhysIsFused

      Soooo I have to go back home tomorrow after being in West Virginia for a week and then hanging out with a friend in Rochester got about 5 days. WV was eh, there was a lot of inebriated TV watching just to keep from going insane. Hanging with my friend was good because I haven't seen him in several months but because it was a wintery wonderland we couldn't do any of the crazy shenanigans we usually do. Instead of parkour we got plastered a lot and watched movies. Woo. We did go to his Gung Fu class which was pretty awesome but I'm still in pain.
      Welp.
      Back to the hillbilly blackhole we go.

    • 6 years ago

      RhysIsFused

      I was gonna be a bum and live off food stamps and medicaid but then SEQUESTERED.

    • 6 years ago

      RhysIsFused

      Damn... Going to WV for a week to visit my grandpa and I can't bring my xbox. That may sound douchey, but trust me, that house is a black hole of boredom without anyone else there.

  • Comments (14)

    • JJ FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      G'Day to you Mr Rhys...thanks for the add!

      • RhysIsFused

        6 years ago

        But of course! Sorry about the delayed response, I've been away from computers all week, and yes. It was horrible. Always cool to see newish cast & crew :)

    • mickin29662 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      6 years ago

      thanks for checking out the picture of my minecraft maze. if you and some friends ever wanna try it, just message me. my gamertag is the same as my AH profile.

      • mickin29662 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        deal

      • RhysIsFused

        6 years ago

        Yikes, I think I better get some people to play with me. Sounds/ looks awesome though, I'll definitely try to organize something and hit you up.

        I can't right now actually, but I'll accept when I get on tomorrow!

      • mickin29662 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        hey, if you can, get online and i will show you the maze. i already sent friend request.

      • mickin29662 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        lol, just trying to freak you out. the maze will have traps and monsters, but i will let you try it on peaceful if you want? also, you can only break certain blocks in the maze. there will be a sign that will tell you if you can or not. no climbing out, deal?

      • RhysIsFused

        6 years ago

        I get the feeling I should get better at the game before I die multiple times in your labyrinth... lol

      • mickin29662 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

        6 years ago

        wise words to those who seek the golden tower... there are 2 levers that lead the way through the diamond door. beware of the creatures that stalk the maze, as well as traps. take only what you need and head forth to triumph.

      • RhysIsFused

        6 years ago

        Sure man! I don't have many people I play with, but that looks intense :)

    • HeroTCM

      6 years ago

      This is amazing
      youtu.be/im1yaChCWX4

  • Questions

    No questions have been answered yet