• Activity

  • About Me

  • Comments (243)

    • SDVids

      12 years ago

      Well hopefully that next comment was a little bit better

    • SDVids

      12 years ago

      *gasp* that's just mean and insulting *sniffle* trying to take away my sexiness like that. Nobody would buy your mean actics! *runs away crying*


      Anyways on a serious note i guess that means i have to come up with a legitamate reason

    • SDVids

      12 years ago

      hmm after reading those link i'm guessing the comment i left was not relevant to your journal

    • SDVids

      12 years ago

      i don't remember seeing you having a title but oh well

    • SDVids

      12 years ago

      if you're talking about the contest it's already too late because the first round (entry round) has already ended

    • SDVids

      12 years ago

      you're not listed because you are not an official member yet, in order to be an official member you have to have a banner on your main profile page and you do not.

    • wanprofessor

      12 years ago

      ty- wanna join?

    • piratemaster

      12 years ago

      lol, that is one insane argument, but even if i do get it, ill only be able to drive like, one place, and thats it, and i reeeeeeeeeeeally dont wanna wait 2 more years for my liscense
      and if u get sued, ill be on ur side, and im better then that one guy.....um, the o.j. guy
      lol
      and ill put bubble wrap on my back bumper so if i get rear ended, itll still be all good

    • codeman177

      12 years ago

      it was the one titled Fl

    • Goldfinger69

      12 years ago

      hey man sup

    • codeman177

      12 years ago

      hey when you get on will you read the message i sent you yesterday

    • SDVids

      12 years ago

      seems like something to think about

    • DoOrDieHalo

      12 years ago

      I got ur logo on my profile just to let u know

    • Bondius

      12 years ago

      Yea, he talked to me about a member who wanted a custom-made sig. I don't know really, as a club I wanted us to stay united under the same banners. Plus, the one he showed me is a bit to hentai for our anime lol. I think you could add the standard club banner and, if you want, a sexy one just above it. That way, everybody will be happy hehe. I'm not a mod so I can't tell you to do anything, just a suggestion.

    • SDVids

      12 years ago

      my question is what is there left in the guild without the tracking process because it looks like to me that the tracking process is everything

    • SDVids

      12 years ago

      So what is the clan without the tracking then?

    • SDVids

      12 years ago

      So just clerifying......you want to join the suffle club?

    • SDVids

      12 years ago

      gwaaaa those yes pictures you keep sending me are confusing me. Yes what? If it is yes u have seen shuffle and want to join then pick a banner, put it on ur profile and message me when ur done so i can add u to the list, if not then please tell me what it's for

    • SDVids

      12 years ago

      does that mean u wanna join?

    • Superfiver

      12 years ago

      I dont know I seem to be onley one in my whole dam school thats getting a 360 onley.

    • Superfiver

      12 years ago

      I know all of that but no one belives me when I say anything. Its gay and then the Wii WTF that actully might beat the 360. I know its going to beat sony at least.

    • oodoughnut

      12 years ago

      Hey dude whatsup? frontline is looking good, I need to help you out a bit though, I got a lot of pics(Hentai) I could give to you...

    • Bondius

      12 years ago

      You were right about whitch one I like ... that's the green-haired one ^.^ ... Asa-senpai :)

    • jakester259

      12 years ago

      thanks

    • SPECWARRIOR

      12 years ago

      :D

    • wanprofessor

      12 years ago

      must break cycle of golfingers!

    • Goldfinger69

      12 years ago

      yeah thats next week

    • Goldfinger69

      12 years ago

      whats TG break mean

    • Goldfinger69

      12 years ago

      oh ok umm so you know there is only two days of school next week in case you didn't know, mon. and tue. i think.

    • Goldfinger69

      12 years ago

      yo did you like drop out of school or what?lol

    • Goldfinger69

      12 years ago

      oh ok

    • Goldfinger69

      12 years ago

      hey ur not even her friend any more

    • Goldfinger69

      12 years ago

      omg thats funny, how long is she banned for.

    • Goldfinger69

      12 years ago

      omfg why?

    • Goldfinger69

      12 years ago

      oh, i don't think so but is/ was there a 8gauge shotgun

    • Goldfinger69

      12 years ago

      yo when you going to go to school?

    • Runtylime3

      12 years ago

      I'm gonna write the game review, do you still want me to do it because of the site being taken down?

    • piratemaster

      12 years ago

      btw, if my comment was wrong, delete it, id rather not get flamed on my stupidity, however deserved it may be

    • tex75

      12 years ago

      why u take me off u tool

    • red6ft10

      12 years ago

      Thanks for The Award's but They are blank .bmp files.

    • Halfling64

      12 years ago

      A monicole! Yeah!

      Typo!

    • 10101

      12 years ago

      dawwwng i really wanna be your friend!!!!!!!!!!!!!!!
      could u add me????
      ur pix are awesome!!!!!!!!!!
      i like them a lot!!!!!!!!!!!!!

    • SDVids

      12 years ago

      Well i have to say I am very honored that you think mine is the best you've receive/can remember receiving considering the fact that it was all made in paint. I personally think the best one is you Anime Award (moving pictures no work in paint, lol

      Post edited 11/12/06 9:26AM

    • SDVids

      12 years ago

      me personally i have 5 received and 1 now that i give out now but i can only put up the three so i'm going to make a link to a journal entry after question 2 has been answered.

    • SDVids

      12 years ago

      u think u got no room? I can't put up another picture! I've only got 4 up there for crying out load!!!!! Maybe you could just make a link to awards given and awards received?

    • SDVids

      12 years ago

      Your giving me awards inspired me and so I made one of my own and I believe you deserve to have it.

      aaaw.jpg

    • kyle1008

      12 years ago

      contest in journal go check it out its easy

    • SDVids

      12 years ago

      FL is a pretty impressive website, I wish I would have stuck with web design after taking those courses during the summer years ago instead of doing nothing and forgetting everything.

    • russianhero

      12 years ago

      ok

    • SPECWARRIOR

      12 years ago

      ...Wow. Why are these kinds of comments coming into my profile as of late smiley3.gif

  • SPECWARRIOR's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet