Stepan

Male
from Brooklyn, NY

  • Activity

    • Mini Contest

      13 years ago

      Stepan

      Whoever can guess the name of the person, and their proffesion in the below picture, will get 5 mods. IxxMercxxl won it. But the bonus question just gotten up to 10 POINTS. It is now 0 points...because you can easily google the answer, so instead: What does this number mean? 1123581321345589
      valeria_mazza_01.jpg
      BONUS QUESTION
      What do the following Numbers stand for??? 2E8B57

      Rules:


      There is only one rule: send the answers in messages to prevent cheating. Whoever gets the answer first (i will know who), wins. If you want the complete rules, then see Previous Journal Entry. Good luck!

    • mini contest tomorrow

      13 years ago

      Stepan

      Hey, just to know who watches me the most, I am going to give out 5 mods to a person who can answer 1 question tomorrow. 10 If you answer a bonus one. If someone wins the original question, and does not get the bonus question, the bonus question counts as ten points. Messages please. Don't leave comments. Good luck. It may be just a skill of how much of a player* you are. Happy Waiting XD!

      *both meanings. smiley0.gif

    • First Machinima Movie!

      13 years ago

      Stepan

      I have made my first errr machinima or just gameplay movie. If anyone knows a way to upload it somewhere so you guys can see it, please answer this journal. The movie is 25.6 mb . Yeah, 25.6, and its only 3:53. Kinda the same quality as RvB high res. Or, if you have xfire, add polkovniksniper to your friends list and message me so i can send you the file.

    • MA6B???

      13 years ago

      Stepan

      Recently, on Bungie.net somebody asked, "does the AR still have the same aiming"? To which Bungie answered "same? Doesn't look quite the same to me". wEll, not Bungie, but actually Frankie who does the updates, but hell. So, in fact, the AR may be more accurate, but have a smaller clip. If you look under the main muzzle, you'll see a rounded muzzle, like that of a grenade launcher. On the previous muzzle, there was a flashlight. Also, if you look behind the trigger of the MA "5" B, you will see that it is more like SMG, unlike the MA5B from Halo 1.
      In h2, they changed the sound of the plama pistol and rifle. They also changed the RL, and a diffrent sound for the shotty. Frag grenades changed in h2...
      So tell me, why would'nt they add a new twist to the AR???

      BUNGIE HAS A NEW WALLPAPER
      www.bungie.net/images/games/Halo3/wallpapers/h3_e32006_Announce_1600.jpg
      h3_e32006_Announce_1600.jpg

      EDIT
      Ok, which son of a bitch negged it?

    • HALO 3

      13 years ago

      Stepan

      H3h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 h3 smiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gifsmiley9.gif
      OMFG, its HERE!!!!!!!!!!
      h3_e32006_WreckageSilhouette.jpg
      h3_e32006_cortana.jpg
      H3_e32006_ChiefVisor.jpg
      h3_e32006_structure.jpg
      h3_cutout002.gif
      h3_cutout001.gif

      I'm pumped. See the trailer HERE

    • i hate joo!

      13 years ago

      Stepan

      Somewhere....beyond the sea...some one is hating me...

      Ok, seriously wtf! Someone neg bombed almost every single post of mine (you missed a few spots joo n00b) on the Fanart Thread, for leik 2 pages. WTF??? Seriously. Just come at me and we can start a war or something....

    • Animation Gone Wrong

      13 years ago

      Stepan

      w00t Season IV is out on DVD. but enough banter about that.
      If you watch This series, its funny and outright gross at the same time. So enjoy. BTW, the name and how it looks might look gay, but everything goes fucking wrong in the end. Like getting sliced up, your eye stuck in a tree and your brain hanging from it while your body is on the ground. It's sick and funny. Watch it Here. There's a tab called "Watch Episodes" Enjoy the
      Happy Tree Friends!

    • Text Art for sale

      13 years ago

      Stepan

      I will make text art for mods. Please allow 1 (one) day for completion.
      Sizes:
      small: 1-5
      medium:5-10
      large: 10-15
      Extra large: 20

      Please also include the URL of the pic that you would like me to transform into text. And it would be good that the region you want is the same size as this text box on RvB. Limited time only, im not wasting time for karma points for out of good will. Tell me what pic, i send you confirmation msg (or decline), then I do the pic, you give me mods, ill give you the pic. It's as simple as that. BE Haloppy!!! Also, if you're my friend that talks alot with me, then i may give you a discount in the price

      IMPORTANT EDIT:
      Due to the unwillingness of this website to accept SPACES, i would like to inform you that you will need my email so i can send the pics in an attachment. Please, i would not like to just give out my email to everyone, so please order a few pictures at the same time, it would be appreciated smiley1.gif . Just send me your email in a message after i agree to do the job, alright?


      If you're still interested in the (possibly real) halo 3 script, read it Here
      _......._
      []___[]....._
      [][][][][]__/_\
      ********
      ****

    • Part 2 of the possibly real script

      13 years ago

      Stepan

      Ha, now im addicted to this script. If you have any imagination, then it's just like watching a h2 cutscene, except its much prettier.
      what am i doin here again? oh yeah the script Fine, here it is, im gonna play some halo....

    • Halo 3 (fake...probably) script

      13 years ago

      Stepan

      k, as you may know that E3 is just a few weeks ahead, and i may have insight to the h3 campaign. IT IS MOST LIKELY FAKE, but Very Realistic. More info tomorrow bitches! Oh hell, ill give you the movie that LOOKS next gen today. I think all of us have seen it, but you never know...
      the movie : /
      So tomorrow, im posting the script. Peace out. smiley8.gif

  • About Me

  • Comments (667)

    • halo_fangirl

      13 years ago

      ........oh my

    • mertyle

      13 years ago

      I was messing with you, dude

    • halo_fangirl

      13 years ago

      Yeah i dont read none of those things cause it's bleh. here ya go rvb.roosterteeth.com/members/journal/?uid=334978

    • halo_fangirl

      13 years ago

      It looks like something you shove up your ass lmfao. Hey are you looking for someone to get you sponsored?

    • halo_fangirl

      13 years ago

      lmao

    • halo_fangirl

      13 years ago

      most likey a fanfic....cause you dont get posts for art.
      hahahahaha

    • halo_fangirl

      13 years ago

      what was it? and did you post it on the forum?

    • tlynd03

      13 years ago

      hah well i was trying to make u uncomfortable so id get ur mods but it iddnt wrk smiley0.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      oh man you suck

    • tlynd03

      13 years ago

      k ive got 3 ?s and idc bout the answers i want 100 mods haha ----- answer all these in a personal comment


      how often do u mastrabate?
      hav u ever touched a guys dick?
      what r the 10 most embarassing things that hav ever happened to u?


      i hope i get those mods smiley0.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      I'll just wait until they put up the content on hbo

    • halo_fangirl

      13 years ago

      yeah bout time too. I just hope they put in a sample page to read smiley0.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      10th yeah but I already new there was going to be a new halo novel, smiley6.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      yeah same here.
      About the new halo book.

    • BlazerBlaze

      13 years ago

      Who are you and why did you alert rape me?

    • four_crosses

      13 years ago

      hey thanx 4 da image comments but, u didn't have ta fix da neg mod thang. thnax tho.

    • asscari

      13 years ago

      The only problrm with starting a company is that my ideas for shirts are usually taken from band shirts that are already in circulation.

    • IxxMercxxI

      13 years ago

      Heh...cookies!!!

    • IxxMercxxI

      13 years ago

      Ya, but they go pop ups.

    • UGotGlocked

      13 years ago

      Yeah, I can't smile unless I have a reason.

    • weirdz

      13 years ago

      u know, thats one of those things i was trying NOT to do, but o well smiley0.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      Ok user Crazygerman is sponsoring

    • Bubba_17

      13 years ago

      You know you should really read my journals smiley0.gif

    • ENGEN

      13 years ago

      a lot of money too smiley1.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      RAWR yup yup

    • UGotGlocked

      13 years ago

      Yeah, I never made an away message today when I went airsofting.

    • Bubba_17

      13 years ago

      14 what?

    • Bubba_17

      13 years ago

      Yea but see after 7 days i don't want to pay for it

    • halo_fangirl

      13 years ago

      mmmk your bored

    • Bubba_17

      13 years ago

      Send me a link

    • Bubba_17

      13 years ago

      Yeah

    • ultrax1

      13 years ago

      I meant the food was still in the boxes on the floor. Not spilled out.

    • Bubba_17

      13 years ago

      Hahahahha maybe

    • Bubba_17

      13 years ago

      Hahahahaha Hzhahahahahahahaha ahahahahahahaha rolling on floor laughing

    • halo_fangirl

      13 years ago

      I was watching nightwatch...good movie

    • Bubba_17

      13 years ago

      Hahahaha yeah true of course you don't know it but inside the armor is a little button in front of his face mask that he just pushes with his tounge( or he can take off the helmet and press it) in which a compartment in his boner area opens up. That could be a way XD

    • Bubba_17

      13 years ago

      He did and that was first meeting cortana smiley6.gif

    • halo_fangirl

      13 years ago

      Russian movies are funny

    • UGotGlocked

      13 years ago

      Izzit called XFire?

    • hurricaneham

      13 years ago

      hehe 8

    • hurricaneham

      13 years ago

      out of 10

    • hurricaneham

      13 years ago

      ill give that a 4

    • SptnReaper

      13 years ago

      Second to last round, every vote counts now. Could you please vote for me Here? panics.roosterteeth.com/members/journal/entry.php?id=1198434

      Thank you very much if you do.

    • CraigtheCat

      13 years ago

      I dunno when my sponsorship runs out.
      I'm kinda PO'ed at Rooster Teeth, they had a very slow season this year with many screw ups.
      Yeah my school is being really, really Hitlerish...they're talking about uniforms next year... smiley5.gif Thank god I'm a senior

    • halo_fangirl

      13 years ago

      I didnt get it until the first day of school

    • CrazyNa

      13 years ago

      thanks for all my lovely comments!! xx

    • caboose23456

      13 years ago

      add me

    • caboose23456

      13 years ago

      yes 5 periods thier an 1hr and a half though.

    • CraigtheCat

      13 years ago

      Feel the same way man.
      But ENGLISH is the worst! I SPEAK ENGLISH! Is'nt that enough?!

  • Questions

    No questions have been answered yet