ThePraetor

Male
from Waterloo, IA

  • Activity

    • Update on Me

      13 years ago

      ThePraetor

      Well, work at Hy-Vee seen goin pretty smoothly, im picking up pretty quickly on what i have 2 do, they havent started 2 teach how 2 replace food n shit...besides the chicken, which is pretty easy, another tough thing i hav epickin up on is L.U. #'s(Look Up Numbers, which means every single kind of meal as a different number, and I have 2 look that shit up, its a pain, but im gettin it...not rly.....*sigh*...) Im workin part time if i havent already mentioned that, so i pretty much get, 1 day of work, next 1 off....and so on....

      In football, we start practices on Aug. 1st, Mon. for those pple who dont know the date like me, we cant fully suit up until the 11th i think, stoopid Iowa law....., owell, it should b fun.

      Idk what else 2 bore u guys with, so ill just cya later smiley8.gif

    • Im Back

      13 years ago

      ThePraetor

      Hey every1, I just got back from football camp last nite, and damn was i tired, i literally had somethin 2 eat and then i passed out...at about 7:00, lol Overall the camp as awesome, we got 2 go full gear and everythin, and bein the awesome Tight End as I am, i caught about 15 passes, 3 of um bein Touchdowns smiley0.gifsmiley0.gif But we got 2 do a whole bunch of different stuff there, it was great!! smiley0.gif But at the same time, i fucked my elbows up somethin bad, we played alot on turf, i post pics, but i cant find my digi smiley2.gif , owell

      On a more pissed off note, while i was away, somethin happened 2 my comp, idk if it was my mom or sister(which i think it was either 1 or both uf um), but we have that McAfee Security Service thing, and everytime that the secruity center or even a Web page opens up, it pops up sum secruity advisor crap smiley5.gifsmiley5.gif , and i have 2 type in the Administrator password 2 continue my progress...its a load of bullshit smiley5.gifsmiley4.gifsmiley5.gifsmiley4.gifsmiley5.gifsmiley4.gif , and idk what 2 do about it, its such a pain in the ass...and even when im here on RvB, it wont let me c ne pics that I or other members have posted up, it rly rly suxs, so if ne1 even thinks they might know whats wrong, plz....pppplllllzzzzzz message me, ty smiley12.gifsmiley12.gif

      EDIT:I can c pics now, idk y...

    • Workin Man

      13 years ago

      ThePraetor

      Well, i got the job at Hy-Vee, im workin in the Kitchen of the store, i have trainin on Sun, then i start...i guess....lol Im on my way 2 becomin an active member in my community.......wtf am i talkin about.....lol

      On Wed. I leave for football camp up in Minnesota, ill b gone til Sat. night, so i might be on then, idk...it should b alot of fun smiley0.gifsmiley0.gif Then after that practices start....o goodie smiley3.gifsmiley3.gif

    • Havent made a journal in awhile....

      13 years ago

      ThePraetor

      well, like the title says, havent done 1 in some time, so i figured i should....

      baseball has been done for about a week now, we ended up goin 14-19, not that great, but also not that bad...i guess

      summer football throw-arounds haev started up, theyre pretty much practices without pads...., and the same with soccer, got practices and shit 2 go 2 for them

      well, Hy-Vee called back about my application, and I have an interview 2day....so i might have a job here within the next few days, it kinda sux, and it kinda doesnt....lol, i dont wana work, but i could use the money..... smiley0.gifsmiley0.gif

      thats all for now....laters

    • I Already Went on Vacation

      13 years ago

      ThePraetor

      lol, yea, i forgot 2 put a journal entry in b4 i left smiley4.gifsmiley4.gif , but im back now, so u guys didnt even have 2 miss me.....lol smiley8.gif ne ways, me and the family wnet down Kansas City for the 4th of July, hope every1 had fun smiley0.gifsmiley0.gif , we started off by going 2 a KC Royals game, which i had a lot of fun at with the family, my cousin even got a ball smiley0.gifsmiley0.gif he was pretty happy, and the Royals ended up winning against the Twins, so alot of pple were happy, lol

      then the next day i got 2 go golfing with my father and uncles, i shot a 104, not horribly bad for my 1st time out, lol, i also drained about a 35ft. put, which was the highlight of my day lol smiley0.gifsmiley0.gif o yea, and we got home i watched Hostel......O......M.......G........there were a few parts that just made me cringe.....i dont wana go into details..... smiley7.gifsmiley7.gif

      3rd day we went 2 Worlds of Fun, which was incredible, i rode a shit load of rides, the main 1's were The Mamba, the Boomerang, the Thunderhawk, and the Patroit(was the funnest) smiley0.gifsmiley0.gif

      then i had a fun 6hr car ride home 2 arrive half an hour b4 my baseball game.....lol
      we ended up winning both games, and i even had the 1st game's winning homerun....lol, i wasnt playin the 1st game, and my coach threw me in 2 pinch hit, well the pitcher throws me 3 balls straight up, then i had 2 take the next strike, well he put it down the middle again, so i swung and it flew over the fence.........foul........LAME!!!!!! but then, i get back up, same pitch, BOOM!!!! over our scoreboard which is huge, it was fuckin great, 3 run homer, and my 1st 1 in high school ball.....damn it was awesome

      ne ways.....ill tlak 2 yall later smiley8.gif

    • Revamping the Profile

      13 years ago

      ThePraetor

      Well, i think its time to edit up the profile, im gettin 2gether some new pics that i want, and ill leave some of the old 1's up, but im gonna try 2 get sum new Halo 1/s, and a few more pics of myself, i already editd my homepage as u can c, not the best 1 out there, but i like it.Idk when ill have the pics up, hopefully sometime within the next week, idk....

      In other news, my cousin has been havin pains in his gut, so they took him into the hospital, they think its his colon, i hope its nothin serious smiley7.gifsmiley7.gifsmiley7.gif IM goin 2 visit him later 2day 2 c how hes doin

      In other other news.... I get 2 go intertubin next weekend with some of my other cousins, which is gonna b fun as.......something really fun 2 do, lol, i cant wait til then, its gonna b awesome smiley0.gifsmiley0.gif

      Thats it for now, laters smiley8.gif

    • So what else is new?

      13 years ago

      ThePraetor

      Well, theres hasnt too many things happenin over here, i find myself doin pretty much the same thing everyday: wake up, go weight lift, go 2 baseball, come home and sit on the comp for a few hours, then go to bed.....pretty boring......

      But for baseball, we r now 6-10, its alrite, we still have about half the season 2 go through, so it could go wither way.....

      I dont think im missing nething......idk, laters

    • Rain

      13 years ago

      ThePraetor

      It's raining outside!!! smiley0.gifsmiley0.gif

      Im gonna go sit out there, it kinda relaxes me........u should try it some time smiley8.gif

      10018233jx.jpg
      lol, i look like such a hardass, sittin in the fucking rain....wtf is wrong with me...lol

      EDIT: i found some music 2 go along with it, linky(its a clip from an easter egg, 20 mods to whoever tells me what game and where)

    • Time for a Journal

      13 years ago

      ThePraetor

      Well I, havent made a journal in awhile, so i think i can spare 5mins.....lol

      Well, school is out smiley0.gifsmiley0.gifsmiley0.gif That makes me a very happy boy, lol
      But with that, my parents are making me get a job for the summer, ino it had 2 come sooner or later, but u just dont want it to come.....*sigh* owell, im thinkin either Farway or maybe Hy-vee, cause i dont want to get into Fast food, idk y.....

      In sports news, were 3-5 for baseball,(just about every game is a double-header) but weve had.....o lets c.........4 games(2 doubleheaders) and a Tournament be canceled .....lame Ive also got a somewhat starting position back, me and the other guy rotate every game....so it aint that bad, im kool with it.

      Uuuuhhhh what else........hhhhhmmmm, i really dont know what else, owell, ill probably think of somethin later, til then smiley8.gif

  • Comments (322)

    • SinnX

      13 years ago

      There you go man. Congrats. Too bad I read my messages before my comments. Glad I could help.

    • SinnX

      13 years ago

      Yes making the armor from scratch take a lot of time, patience, geometry and sanity. I lost my sanity a long time ago though so I guess 3 out of 4 ain't bad lol. If you ever want to make one of your own or have one made, I can give you the instructions or you canw ait until mine is done to see if you like it. If things go well I may start up something like Nightmare Armor and Briar's Armor. The only difference is mine is more affordable.

    • SinnX

      13 years ago

      My journal is up. If you want, check it out. I completed my chest plate for my MJOLNIR armor. If you like it feel free to spread the word. I would appreciate it.

    • odst664

      13 years ago

      yes, codex. good stuffs. RvB for the funnies, Codex for the actioney seriousness and drama.

    • redtombinn

      13 years ago

      Couldn't find it there.

    • SinnX

      13 years ago

      Long time no see buddy

    • the_froman

      13 years ago

      Most disapointing Dvd Ever......

    • ravensghost

      13 years ago

      check my journal

    • plasmafire11

      13 years ago

      I have you on my watchlist. If you watch me, I'll do the same, and mods will almost always follow.

    • MCF

      13 years ago

      dito

    • hrh1218

      13 years ago

      thanks for the comments

    • ravensghost

      13 years ago

      hey

    • VirusX

      13 years ago

      Contest in my Journal if you wanna sign up. It's open to everyone (max of 20 people) see journal for details

    • trigun221

      13 years ago

      Might it have been my profile? That used to be on my profile.

    • trigun221

      13 years ago

      What pic?

    • MCF

      13 years ago

      BOMG

      NOOOOOOO

    • MCF

      13 years ago

      HALO 300

    • jasonxp0

      13 years ago

      besides i reserved it when i got my play and charge kit back in january

    • jasonxp0

      13 years ago

      yeah they help me reserve gears of war im like 10 or somthin for that

    • jasonxp0

      13 years ago

      only reason i know a few people at my game store so im like number 16 in line for it

    • OmarB

      13 years ago

      HALO 3 HAS BEEN ANNOUCNED!!!! SPREAD THE WORD!!!!
      go to bungie.net for more detailed info.

    • MCF

      13 years ago

      5 wind your animols

    • Michael_JC

      13 years ago

      No, it's a little inside joke. I got 3 people that I would "Totally Make Out With"

      Aaron, Yehuda, and ?????

    • Michael_JC

      13 years ago

      AGH!

      Do I look okay?

      I just made a journal aboutm making out with a guy who just happened to rape me online.

    • Michael_JC

      13 years ago

      AAGGHHHAAAAGGH!

    • Michael_JC

      13 years ago

      Hows it going?

      HOW IS IT GOING!?

      AGGHHHHHAAAAAGHHHHHAAGGGHHHHHHHAAAA!

      smiley0.gif

    • GeneralPiggy

      13 years ago

      thats what i got!!

    • axman132

      13 years ago

      cool thanx

    • axman132

      13 years ago

      i need help pleas read my new jounal for the info

    • young_Q

      13 years ago

      when u get a chance check out my new images
      o yea happy easter

      bunnya.jpg

    • backstabba

      13 years ago

      HAPPY EASTER AMIGO!

    • MCF

      13 years ago

      Ahh im gonna mill ya anuway

    • MCF

      13 years ago

      pay yo shit bitch !

    • Halo003

      13 years ago

      cool award

    • backstabba

      13 years ago

      Congradulations, you're my friend-whore :-D

    • backstabba

      13 years ago

      I should totally make that an award...

    • backstabba

      13 years ago

      200 friends! you're now obviously the coolest kid on the team.

    • mynameisTODD FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      Basicly the Real angel is always there his sould is imprisiond inside his own body until the Demon reveals himself. The reson the angel cant do anything is because he no longer has a body because it was destroyed thats why he gives power to the human making him capable of killing the demon.

    • mynameisTODD FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      13 years ago

      I have a new Friends only journal and I need some feeddback thanks

    • halonoob

      13 years ago

      welcome : D u deserve it

    • Halo003

      13 years ago

      to give yu encouragment to never top in your quest to Fight the flood
      fighttheflood.jpg

    • Halo003

      13 years ago

      Fight the flood
      fighttheflood.jpg

    • matsumoto

      13 years ago

      no I don't have my modding software on my computer<s> I'm using sorry!

    • matsumoto

      13 years ago

      nope PAINT!

    • matsumoto

      13 years ago

      yes I "modded"

    • matsumoto

      13 years ago

      omg How did you know?

    • MCF

      13 years ago

      yours right now at this moment

    • MCF

      13 years ago

      wup ass

    • MCF

      13 years ago

      hi

  • ThePraetor's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet