ThePraetor

Male
from Waterloo, IA

  • Activity

    • Trivia

      13 years ago

      ThePraetor

      Well my favorite thread was cancled because it was over 200 pages long, Halo and Halo 2 Trivia for referance, but me and my friends had a wonderful time there. Besides Michael_JC has made a new thread, and I get 2 be one it's "mods", if u will. THX JC!!! So now we get 2 start a new line of memories............

    • Stupid Computer

      13 years ago

      ThePraetor

      The reason I wasn't on for such a long period of time was because my computer was running really slow. I mean like 5min for me to change from 1 net page to the other. So I didn't even bother to get on. But whatever caused it to run so slow is gone now.

    • TEXAS WINS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      13 years ago

      ThePraetor

      HELL YA TEXAS WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      How about that Vince Young, DAMN, he is awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Stayed up all night to watch it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • Texas vs. USC

      13 years ago

      ThePraetor

      Alright, should be a great game, I'm gonna be rootin for Texas, but it ain't gonna be easy for them, but owell. (Too bad none of the Iowa Teams won this year,..................*sigh*)

    • 2006

      13 years ago

      ThePraetor

      Hooray!!!!!!!!!!!!!!!!Just 1 more year gone until I die.............................what!!!!!!!!

    • Happy New Year !!!

      13 years ago

      ThePraetor

      Happy New Year Everyone!!! I know it's a little early, but since I'm going to a party I might as well post it now. May 2006 be an excellant year for all of u. I sure hope it is for me.

    • OMG!!!!

      13 years ago

      ThePraetor

      This is really starting to piss me off!!!!! I got God of War for Christmas and I beat in about a day, in between breaks. Ok, I beat it and this game was AWESOME!!!!!! So then I try it on God Mode, which is the equivilant to Legendary, I have beaten it all the way to the Final Battle with Ares. I can get past the first part of the battle, but when he sucks u into the portal thing where u have to save ur family, I CAN'T BEAT IT. It's so fucking hard, u have to kill like 100 enemies while they're attacking u AND ur family, so that means u also have to keep them alive, and I just can't do it. Any1 with any help or advice or like a strategy guide would be very, very much apprieciated.

    • Whoa!!

      13 years ago

      ThePraetor

      Hey every1, hope u all had a Merry Christmas or whatever, I just got back from vacation and I forgot to leave a post. Sry bout that.....Anyway, I got back and there's posts and shit everywhere from messages to me, comments everywhere, my watchlist is off the chart...., bumped up like 3 karma levels.........I mean, damn man, that's a lot of reading/skimming to do at 2:30 in the morning. But I had a fun Christmas.

      Also, if u read this, plz post ur favorite present or gift thing u got.
      Mine was God of War, this game..............KICKS..........ASS, I would recommend this game to all of u.

    • This Suxs

      13 years ago

      ThePraetor

      My damn speakers for my computer aren't working and it's pissing the hell outta me. I haven't been able to watch the last 3 episodes of rvb, and I really really want to watch them, but whats the use of watching them without sound. I've tried unplugging and replugging the cords into different ports and crap, and it still won't work. So I figure they're busted and that we'll have to get new ones. But my mom doesn't always blows shit off, like usual, and won't go out and get new speakers until I give her enough shit about it. Until then, I can't do anything without sound, or I can, it'll just be really lame.

    • Karma Level is 20

      13 years ago

      ThePraetor

      After 3 weeks of being a member I have reached level 20. YAH!! Now I can post threads in the forums, but knowing me I'll post something I think that hasen't been posted yet and I'll be flamed up by every1. But I think I can tell if a thread is worth putting up.

  • Comments (322)

  • ThePraetor's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet