WhiteWulf

Female
from Sydney

  • Activity

  • About Me

  • Comments (396)

    • Demonic4Life

      13 years ago

      haha
      Tru

    • Prezes_Assoc

      13 years ago

      yup i can

    • marine

      13 years ago

      alright i guess, and you?

    • Cabo0sey

      13 years ago

      perfect dark was daShizz :D

    • Cabo0sey

      13 years ago

      yup and starcraft and conker's bad fur day :D

    • Cabo0sey

      13 years ago

      N64 rules smiley0.gif

    • dark_wolf_90

      13 years ago

      you have some awesome pics wanna be friends?
      if so you have to add me cuz you don't have an add sign on your profile

    • max16

      13 years ago

      ok. you can colour the orig.. jsut send it to me when its done and ill put it with the other

    • Traitor99

      13 years ago

      b-but i played with a person on halo pc and her name was WhiteWulf and i asked if she went to RvB and she said yeah and i said that i was traitor99 and she was like yeah i remember you

    • Demonic4Life

      13 years ago

      Can you vote for me Here?
      I thought I should ask the people on my friends list because Ill vote for them anyday.
      Plz?
      thx

    • WHB000

      13 years ago

      wow! The frist time in that long! You must been vary bissy.

    • Wolf_Lord

      13 years ago

      whats up

    • Demonic4Life

      13 years ago

      Monsters Game
      I'm not sure if your into this kind of stuff but it doesn't hurt to try.
      This is a online rpg game of vampires against werewolfs. Try it out.

    • Prezes_Assoc

      13 years ago

      hey, i'm putting my friend request back up if you can send me one. i'm getting all the host club members on my friend list, and your banner is in my journal ^_^

    • Traitor99

      13 years ago

      listen i know that this is a really cheap and low and n00b thing to acomplish by asking but i'll do it anyway.

      you should check out my thred in the games forum it's called ____VS____ (it would be easier to click on the link thingie in my profile cuz i'm not sure how many under scores there are)

    • Traitor99

      13 years ago

      *spitting* ahg! What the fuck!?!? cocconut!?!?!?! thats it both your arms are gone now!!!!! JK smiley8.gif so how many days is it now? 6?

    • Demonic4Life

      13 years ago

      What time is it there? Its 11 pm here.

    • grivlier

      13 years ago

      funny way to say silly ^.^

    • grivlier

      13 years ago

      lol u r siwwy *pokes nose*

    • grivlier

      13 years ago

      *waves* hallo

    • Traitor99

      13 years ago

      what about what?

    • grivlier

      13 years ago

      yay cant w8 to see

    • grivlier

      13 years ago

      omg....x_x

    • Zeta101

      13 years ago

      hey do u watch me?

    • Prezes_Assoc

      13 years ago

      okay just let me know which one ^_^ cause i already have a secretary for the host club. i need one for either the president's association, or for the banners

    • Demonic4Life

      13 years ago

      I forgot it is winter in australia. It is so nice weather here.

    • grivlier

      13 years ago

      lol sucky

    • grivlier

      13 years ago

      lol, it was, all day long at track today AND yesterday

    • grivlier

      13 years ago

      eh?

    • Dwarf_Ninjas

      13 years ago

      not to late

    • blader2600

      13 years ago

      you don't have to make one just find one

    • blader2600

      13 years ago

      DSC Contest

    • grivlier

      13 years ago

      okay ^.^ bye 4 now

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      Tis good talkin to you to, c ya

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      well everyone has their own opinions

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      i wouldnt say best ever but it is good

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      good song!!!! and you have nuttella! wow!!!

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      have ya got the new red hot chillies album?

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      what ya listening to?

    • grivlier

      13 years ago

      mmm hmm, noddles!

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      arent you tired?

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      ahh, good thinking!!!!

    • grivlier

      13 years ago

      very pretty ^^

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      what are ya doin up so late?

    • grivlier

      13 years ago

      how bout eating an igglepop? ^.^*

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      isnt it like 12am over there?

    • grivlier

      13 years ago

      *wimpeprs* im sorry to hear, godspeed with recovery little wolfie ^.^

    • grivlier

      13 years ago

      just eat it then XP

    • Elmarco_Zero

      13 years ago

      no im just a boy who like swords

    • grivlier

      13 years ago

      lol, silly ^_^

  • Questions

    No questions have been answered yet