_Cab_45

Male

  • Activity

  • About Me

  • Comments (778)

    • Infiniti805

      14 years ago

      Im going to burn down the post office DAMN IT

    • KiSsCoNcReTe

      14 years ago

      im gonna cry.... no! better yet! im gonna hold my breath until you come back!!!! *deeeeeep breath*

    • Underwood

      14 years ago

      coz I like you... and coz you show no intrest in talking too me and I want too change that....

    • 00germX_01

      14 years ago

      yeah. I pretended not to know him and I blocked him for a day. lol. a week later, he thought I was still blocking him lol. ^_^

    • giirlygirl

      14 years ago

      hi hi. o_o;

    • fav

      14 years ago

      Her name is lizzie. But I don't remember what her profile name is.

    • fav

      14 years ago

      lame answer = Because you use the phrase "click that watch button" in your profile and only the cool people say that.

      real answer = I have a friend on this site who has mentioned you once or twice

    • fav

      14 years ago

      believe me...I not just fishing for a friend. I just feel like talking to some cool people on this site.

    • fav

      14 years ago

      hey man. How's it going. You seem col and I wanted to know if you wanted to talk er something.

    • 00germX_01

      14 years ago

      hello. ^_^

    • DarKNecross

      14 years ago

      STFU. OMFG. NOOB.

    • AlienHunter

      14 years ago

      yeah, I'm crazy like that smiley0.gif

    • Infiniti805

      14 years ago

      Im on MSN master

    • Abandoned

      14 years ago

      never read to kill a mockingbird i gather

      the girl scout was spying on boo radley and fell out of a tree

    • AlienRa

      14 years ago

      hello....andrew

    • lrz

      14 years ago

      :(

    • RedFalcon39

      14 years ago

      Actually, I just rearranged the webcam's settings.

    • RedFalcon39

      14 years ago

      Yep. :D

    • RedFalcon39

      14 years ago

      YAY! YOU DID IT! NOW I'M GOING TO...put that in my images...you comment...and you get 15 mods! =D

    • RedFalcon39

      14 years ago

      LOL

      Maybe we should throw sticks at...ME! YAY! X-P

    • RedFalcon39

      14 years ago

      Why a beehive?

    • RedFalcon39

      14 years ago

      I like the way it grows out...all except for the back...I have problems with the back of my hair...it grows out faster than all the other sides of my hair. =/

    • RedFalcon39

      14 years ago

      You see, I would grow my hair out...but there's just one problem...

    • RedFalcon39

      14 years ago

      YES I AM SERIOUS :D

    • astrix

      14 years ago

      meh

    • astrix

      14 years ago

      not as much

    • astrix

      14 years ago

      your never on smiley2.gif

    • RedFalcon39

      14 years ago

      >.>
      <.<

      ...maaaybe. o_O

      >.>
      <.<
      >.>

      JUST KIDDING!

    • MyRideIsTex

      14 years ago

      wat did clicks do to gav's f list

    • lrz

      14 years ago

      everyone on my friends list is invited

    • Abandoned

      14 years ago

      i got the same camera as you

      its good =D

    • 00germX_01

      14 years ago

      ok....but what's up with the hate...and the hating hate, and depressing journals?

    • MyRideIsTex

      14 years ago

      ahahaha

    • Underwood

      14 years ago

      wtf was that comment supposed too mean?

    • SargeOA

      14 years ago

      i dont know i might catch fireworks i don't know yet, would be nice.
      but i don't mind staying in tonight with family

    • SargeOA

      14 years ago

      i shall do my best sir!

    • 00germX_01

      14 years ago

      no. RVB was the only reason I use my computer.

    • 00germX_01

      14 years ago

      nothing I can do. Once I hit 20 friends I'm deleting all of my friends and leaving. smiley2.gif

    • Alem800

      14 years ago

      I know. I was just messin.

    • 00germX_01

      14 years ago

      LOL

    • 5atan

      14 years ago

      shit, i removed u?

    • iplayforfree

      14 years ago

      I decided to not have any friends, only pending ones. Having a static list is so boring. An everchanging friends list is much more exciting. Plus I want to see reactions.

    • iplayforfree

      14 years ago

      WHAT DID YOU DO?

    • iplayforfree

      14 years ago

      Need some rolaids or something?

      ps you have 16 journals I still haven't looked at. =/

    • magickmaster

      14 years ago

      you rape my watch list!

    • AlienHunter

      14 years ago

      Fag XD hahaha

    • 1nF3Rn0

      14 years ago

      untitled1copy1ix.gif

      For the love of god! Slow down on the journals!

    • Infiniti805

      14 years ago

      I knows :(:(:(:(

    • sears_89

      14 years ago

      Wait...what comment?

    • iplayforfree

      14 years ago

      I just kinda hack away at it when I do sign in.

  • Questions

    No questions have been answered yet