anarctra3d

Female
from Tye, TX

    • anarctra3d

      hola

      7 years ago

      im soooooo bored lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala bored bored bored bored nored bired

    • anarctra3d

      oigueogekjg orflkjhger 8i

      7 years ago

      i dont know i was in a turkey comma lol i got to cook thanksgiving dinner it was funn NOT lol i do like to cook but i hate making turkey even though its tasty but who knows why its a pain in the ass to cook mine came out really good this year though so did my mashed potatoes and my giblet gravy yumm and my candied yams i had alot more things for dinner but i have a cold and i only got to cook them i didnt really get to enjoy them but any way see yall laters

    • anarctra3d

      My PERFECT guy!!!

      8 years ago

      I want a guy who tells me I'm beautiful. I wanna be able to give my heart to him with no intention of getting it back. All I want is a good guy. There's not many of those out there anymore. It's like trying to find a seat in a movie theatre on the night of a premire. The guy I want will grab my waist from behind, pull me close, and whisper in my ear, "I love you, baby." He'll tickle me in all the secret places he knows I'm most ticklish and only tickle me more when I yell, "Stop! NO!" He'll believe in me and help me pursue my goals and dreams. He'll take my hand and clasp it gently when we're walking together. He'll lie about something and soon after, when I get angry or sad, he'll put on his puppy dog pout, apologize, and hug me tight. He'll wrap his arms around me when we're standing still with not a care in the world as to who's watching. He'll make me feel like I'm the only girl in the world he'd ever wanna be with. He'll softly kiss my lips at just the right moment. He'll smile when I walk into the room. When I'm crying, he won't ask questions-he'll just walk over to me and hold me close, letting me stain his shirt with my tears. He'll kiss all my fears away. When I'm upset, he'll do anything to make me laugh. He'll flirt with me by picking me up, threatening to drop me, and, when I get scared, pull me back up and kiss me. He'll kiss my forehead. He'll kiss my nose. He'll make fun of my laugh. He'll lay with me, hand in hand, under the starry sky. He'll cuddle with me when we're sitting together. He'll say, "Come on, meet my parents!" and, "I wanna meet your parents!" with serious enthusiasm. When I tell him I'm cold, he'll put his arms around me and hold me close. He'll get defensive, but not over protective of me. He'll come to me over everyone else if he has a problem. He'll admit it when he's wrong about something. If we fight, he'll be the first to make things right. He'll talk sweet to me, and it'll never get old. He'll pick me over his other girl friends to hang out with [but not stop being friends with them]. He'll call me just to talk about nothing. He'll know he can have his own life and that not everything will revolve around the both of us. He won't care what people think or say about us. He'll try to impress me even though I tell him he doesn't need to. he'll love me unconditionally and not tell me he loves me if he really doesn't. He'll make everything in my world right. He'll be the perfect guy for me.

    • anarctra3d

      LOL

      8 years ago

      Omg i was just looking at my old journal thingy and i cant spell. man im sOoOo bored i need to be unbored!!! AHHHHHHHH!!!!!!!!
      are sky scrapers scared of heights??? i dont know... do u???

    • anarctra3d

      Hello...

      8 years ago

      hello.. to... anyone that reads this... ???

    • anarctra3d

      More Random stuff

      8 years ago

      peanut butter jelly time, peanut jely time, peanut butter jelly time ok ok jk but ya i hav way to many guys after me its just nuts good thing im single so i can say no to them i ahte dating high school guys they are dicks well my "stalker" will be back any min. so got to go chow

      Bunny ;)

    • anarctra3d

      GIRR

      9 years ago

      omg becky look at her butt it is sooo big i hate math girr
      i HATE MATH

    • anarctra3d

      Random stuff!!!!

      9 years ago

      i like random stuff but i just cant think of anything random oh oh i know peanut butter noo thats not it ummm hmmm let me think *ponders to herself* ummm hmmmm Reese's!!! no but im eating one lol hmmm what is it the most randomness thing i know of hmmmm *Thinks really hard* reads a sticker that says "Don't think. It may sprian your brain!" all of a sudden she has a headache omg how did they know i would sprain that lol
      she thinks to her slef "man that aligator looks sexy lol" well cant think of any thing my head hurts so tell me ur most randomness stuff u cant "think" of but dont hurt ur selves lol chow!

    • anarctra3d

      Hola!

      9 years ago

      my new journal entry lol

    • anarctra3d

      Hello...

      9 years ago

      Entry...

  • About Me

    Hi My Name is Marah and I know its a weird name,but its my name. I love the color orange and I love animals.I LOVE INVADER ZIM!!! GIR IS THE BEST EVER!!! I role play like d&d and interactive dice rolling games. But,I might be the only person u ever meet that hates sand. I hate clowns they scare me and dolls freak me out. I can be shy some times but if I know u and I'm not scared of being really goofy in front of you then I'm a really out going person. I support my friends. I don't judge on the way u look so u shouldn't judge me. I love to talk but I'm also a great listener. I read alot well I use to.

    Open AllClose All

  • Comments (86)

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      5 years ago

      my computer died but im back now

    • Spartan152

      Spartan152

      6 years ago

      Heay. How have you been. Been a while sense we chatted?

    • anarctra3d

      anarctra3d

      6 years ago

      In reply to MrHatnClogs, #-1:

      cant complain its been pretty good what about u?

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      6 years ago

      its all good just miss chattin with ya :P so how have ya been?

    • anarctra3d

      anarctra3d

      6 years ago

      In reply to MrHatnClogs, #-1:

      busy with work and stuff srry but i try to get on when i can

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      6 years ago

      ah ok. so how come you never come on anymore? smiley2.gif

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      7 years ago

      lmao

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      7 years ago

      just a wee bit

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      7 years ago

      ZOMG WTF!!!!

    • MrHatnClogs

      MrHatnClogs

      7 years ago

      and now i am done :P