bluesuck

Male
from austraila, victoria

  • Activity

    • deleting this

      8 years ago

      bluesuck

      cya guys, add me on facebook under the name kyle reed
      or msn on redvsbluerocks247@hotmail.com

    • cant wait till holidays =D=D=D

      9 years ago

      bluesuck

      omg last week of school before holidays :):):):) cant wait

    • new nickname

      10 years ago

      bluesuck

      i have a new nickname evrybody for people who dont no my real name im kyle and my new nickname is skiddles dont ask me y cause i dont no either call me it if u chose to not use my real name

    • xmas

      10 years ago

      bluesuck

      4 days next month will be xmas how exciting is that i cant wait !!!!!!!!!!! ^_^ anybody who is happy about xmas post a comment and ill give u an early xmas presant

    • back into metal again

      10 years ago

      bluesuck

      well after a long time listening to tecno more than metal im back and i love it !!!!!!!!

    • blond foils

      10 years ago

      bluesuck

      yea im getting blond foils in my hair wich rocks thats it

    • what a kiss means...

      10 years ago

      bluesuck



      what a kiss means...
      *Kiss on the belly-----"lets have sex"
      *Kiss on the Forehead ----"Forever you will be mine"
      *Kiss on the Ear ---"I'm horny"
      *Kiss on the Cheek ---"We're friends"
      *Kiss on the Hand ---"I adore you"
      *Kiss on the Neck ---"We belong together"
      *Kiss on the Shoulder ---"I want you"
      *Kiss on the Lips ---"I love you" OR "I want you"
      *Holding Hands ---"We can learn to love each other"
      *A wink ---"Let's get it on"
      *Slap on the Butt ---"That's mine"
      *Playing with the Ear ---"I can't live without you"
      *Holding on tight ---"Don't let go"
      *Looking into each other's Eyes ---"Don't let go"
      *Playing with Hair on Head ---"Tell me you love me"
      *Arms around the Waist ---"I love you too much to let go"
      *Laughing while Kissing ---"I am completley Comfortable with you"

      --Advice--
      *If your kissing someone, close your eyes.
      It's not nice to stare.
      *If you were thinking about someone while reading this,
      you're definitely in Love.

      --Requirements--
      *Post this again after reading!!
      Or you will have a bad year of Relationships.


      If you REALLY LIKE OR LOVE someone right now
      and MISS THEM and can't get them out of your head
      then Re-post this within One Minute and Whoever you are missing will surprise you tomorrow.
      Repost this as "What A Kiss Means

    • blond hair

      10 years ago

      bluesuck

      my dad thinks i should dye my hair blond because it would suit me better then the colour i have now my hair now is redish-brownish

    • term 4

      10 years ago

      bluesuck

      well term 4 has started and its been pretty bad so far im getting yelled at more than i used to and that just playing sucks and everyone seens to hate me for some reason its like they hate me also i got in a fight and nearly suspened for it it really sucks hopfully it goes better for me soon

    • death!!!!!!!

      10 years ago

      bluesuck

      if i here that bloody big red car song one more god damn time i reckon ill hyjack it run over the wiggles park the car on top of the get some gasoline and a light a match burn them all shoot them if they try to get out of underneth the car watch them all burn
      but apart from that im good

  • Comments (172)

    • dustergirl

      10 years ago

      check ur messages.

    • dustergirl

      10 years ago

      i'll talk to you on messenger when i get back in a lil while. b4 10 pm.

    • bluesuck

      10 years ago

      In reply to dustergirl, #-1:

      im sorry babe il talk more from now on il try and be on same time as u on msn im really sorry i havnt talked to u in ages plz plz fogive me

    • dustergirl

      10 years ago

      u hardly talk anymore. i feel hurt.

    • rawker94

      10 years ago

      i sorry

    • rawker94

      10 years ago

      nm
      checking my mail
      u??

    • moneymaker20

      10 years ago

      hello kyle im amber

    • hazard350000

      10 years ago

      ohh yes, 19 pits nd circle of deah lol,, u on msn?

    • hazard350000

      10 years ago

      dead...... broke my ankle at slipknot

    • hazard350000

      10 years ago

      cya

    • hazard350000

      10 years ago

      klkl, ma screen name is psymon satanic

    • hazard350000

      10 years ago

      simon_f_guy@hotmail.co.uk

    • hazard350000

      10 years ago

      lol u made me lol thn......... music, drawin nd msn lol

    • hazard350000

      10 years ago

      hey sup dude

    • rawker94

      10 years ago

      o wow =S
      tht sux

    • rawker94

      10 years ago

      o.O

    • rawker94

      10 years ago

      mhmm :]
      so hows ur day been??

    • rawker94

      10 years ago

      haha sweet =p
      nm, downloading music ^^

    • rawker94

      10 years ago

      alrite
      bye byezz :]

    • rawker94

      10 years ago

      haha sweet
      nothing really music, this, mspace, and reading =p

    • rawker94

      10 years ago

      o nice lol

    • rawker94

      10 years ago

      ya i gess
      hbu??

    • rawker94

      10 years ago

      nm, listening to sum music ^^

    • xxashleyxx

      10 years ago

      rofl oh wow =P

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Mhmm, good lol, very good, you?

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Yup i did =P

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Rofl i'll just add you =P

    • xxashleyxx

      10 years ago

      lol yup, have since 6th grade lol

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Me too! lol

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Yup yup what about you?

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Nothin much, just talking to my bf =]

    • xxashleyxx

      10 years ago

      Yo!

    • rawker94

      10 years ago

      kool kool :]

    • rawker94

      10 years ago

      nm
      just finished eating =p
      hbu??

    • rawker94

      10 years ago

      o jeez lol

    • rawker94

      10 years ago

      o tht sux =\

    • rawker94

      10 years ago

      bored >.<

    • rawker94

      10 years ago

      tired
      u??

    • rawker94

      10 years ago

      the pic cmt

    • rawker94

      10 years ago

      lol thnx btw
      =p

    • rawker94

      10 years ago

      ughh shit its not supposed to do tht >.<
      its guarino

    • penguinlove

      10 years ago

      i never said that O.o

    • penguinlove

      10 years ago

      lol yeah. if you make her sad ima hafta kill yew

    • penguinlove

      10 years ago

      lol i saw my friend's mom's boobs before. i was like HEY! CAN I HAVE A NICE BIG HUG? haha she never noticed until my friend said something

    • penguinlove

      10 years ago

      i was trick or treating and she came out of no were supposedly dressed as a naughty school girl and the next thing you know i have fat lady boobs right in front of me.

    • penguinlove

      10 years ago

      i saw a fat ladies boob once.
      it was really nasty.

    • penguinlove

      10 years ago

      LOL niiiiiiice
      yeah
      i pull stuff of that rack too.
      and i didn't find no 50 bucks
      what i foubd was WAAAAAAAAAY different ;D haha

    • penguinlove

      10 years ago

      lol thannks

    • rawker94

      10 years ago

      alriteyz
      www.myspace.com/rawker94

    • rawker94

      10 years ago

      kool kool
      listening to music nd mspace =p

  • Questions

    No questions have been answered yet