brittanny

Female
from the Black Forest

  • Activity

    • 5 years ago

      brittanny

      Wow. Considered a return, but it looks like everyone I knew has packed up their bags and left. . .

    • O RLY?

      10 years ago

      brittanny

      "Where would you look for answers to the questions that you have? If you went to libraries or bookstores, you might find thousands of books claiming to provide the answers. Often, though, one book contradicts another. Others seem valid at the moment but soon become outdated and are revised or replaced.

      There is, however, one book that contains reliable answers. It is a book of Truth. Jesus Christ said in prayer to God: "Your word is truth." (John 17:17) Today we know that Word as the Holy Bible."


      I LOVE how this pamphlet some guy just gave me contradicts itself on the first page.

    • Did I, Or Didn't I?

      10 years ago

      brittanny

      I don't think I ever posted this, from looking back at old journals. This is Royce's student video for (im)Mortal Kombat:

      www.youtube.com/watch?v=6_-SyisGhvE

    • Another Story

      10 years ago

      brittanny

      I got another work story for ya.

      So, Shelby was hanging out on my shift last night, and while I was doing the cigarette count, she was playing around on my computer. Yes, it gets super boring there in the evenings, so I play the Sims to pass the time.

      Well, this was Shelby's first time ever playing the game. To make things more confusing for her, she didn't know how to work the game controls, I have 3 Sims in my family, and I had just build this huge mother of a house.

      This one customer came in and managed to catch (and participate in, as you'll find) the following conversation:

      (As I'm getting the guy's cigarettes and dealing with his money)

      Shelby: I can't find you. Where are you? (I'm a Sim in my family)
      Me: Just click my face a few times, and you'll find me.
      Shelby: Ugh, now the phone's ringing. Where's the phone?
      Me: There's a few of them. Just look for one.
      Customer: (looking around over the counter) ... I don't hear a phone. But it's right there.
      Shelby: I don't think I'm ready to take care of three people.
      Customer: ...
      Me: (laughs) She's just playing the Sims.
      Customer: (He mumbled something about being high before he left. Whether he was talking about himself or us, I don't rightly know.)

    • No Thanksgiving?!

      10 years ago

      brittanny

      ... For me, anyways.

      One of my co-workers decided that she didn't want to come back until next week (she'd already asked for a week off) and so now I have her shifts. And I also have no turkey dinner.

      Sad times. smiley2.gif

      Oh well, Shelby and I are making the best of it. We both work at the station, and we have the weekend shift. We're just gonna hang out there for Saturday and Sunday, and watch movies. It shouldn't be too busy, apparenty, and we'll more than likely be allowed.

      If not, I can always take my computer and play the Sims 2, or read my Zombie Survival Guide (just got them yesterday!).

    • imma Wiserd! lol

      10 years ago

      brittanny

      Quite possibly the best thing ever written. Read at your own discretion.

      note 2 da reedars: neva beliv any1 hu sayz a blak man dont like fired chickin

      I wuz sittin out on da porch an mi mama leend out da windo an sayed "watchu doin soulja spirit buu jackson?".

      "nuttin much" i said "we gut no food".

      "o turtle don cri"

      "na mama i aint mad" i says. den i loked at da gund n said "i wish i had sum fried chinkin" den... dere wuz fried chikin on da grion!!11111111111111

      "yo buu wuz dat i smel" mi mama said. I lookd arund all snecky like and den i whispad "fried chikin" an it went away. i wuz scared but nut in a afrayed way. den i whispad again "fried chicken" and it appered agan!111 so den i desided 2 tri sumden out. "wattamelon" an dere it iz a big ol slice o watrmellon at mah fet. mah mam lend out da door agan "boi now i no i smel sumden". so den i leaned ova and wispad "fired chikin... wattamelon" an dey boat went away. i gut up an says 2 mi mama "lock mama!11 i aint gut nottin!11"

      "but im so hundreh" sayed ma mama. den i felt sad. so i pointed mah finger at da grund an sayed "fried chikin" den a big ol bunmch of fired chikim appeerd. mi mama jumpt an scrammd. she ran in da house an slamed da door. "dun cum bak or ill shot ya!" she sayd. so i left.

      Can you believe that there is 50 chapters of this?

    • Hm, So What's New?

      10 years ago

      brittanny

      I haven't been on here for a few months, so quite a few things have happened in that time. I just kind of gave up on the computer for a little while after my parents told me that they were getting divorced separated, so ... yeah.

      Looking back at older journal entries, it seems that I didn't tell any of y'all what I did for myself for grad. I have dreadlocks now. Yay. They took over a month to get into my hair. 66 dreadlocks, and one hour each to do them. Not to mention the few hours that it took to section my head off. There will be pictures at some point.

      I got a job besides being a Tutor, though I'm going back to that job in January. I work at a gas station, and, I have to tell you, the media has glamorized it beyond recognition. lol

      I finally got my driver's license, so that's pretty wicked. Plus, gas prices are going down (they are here, anyway ... the last time I looked it was 125.9 cents/L), so that's a plus.

      Um ... I decided to take a year off from school, to let my brain atrophy. That seems to be going pretty well so far.

      I became a godless heathen lololol. That was fun, and still is. smiley1.gif

      So, what have I missed around here?

    • The Strangest Thing ...

      10 years ago

      brittanny

      So, I was at work today, and this guy comes in to buy gas. The following is the conversation we had:

      Guy: Hey, Brittanny, keeping out of trouble?

      Me: I'm trying my best to.

      Guy: You don't remember me, do you?

      Me: Mmmm ... nope, sorry.

      Guy: Ah, well, think about it, and you'll probably remember.

      The thing is ... I don't remember. So, now I'm incredibly confused, and I'm hoping that he comes back to tell me who he is, lol.

      Or maybe he's just screwing with me(?).

  • About Me

  • Comments (712)

    • C16H14N2O

      9 years ago

      Been over a year... never had forgotten you.
      Just wanted you to know, you were thought of today.
      Hope you are doing fine.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      smiley0.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Brittany, if you ever get back on RvB, send me a friend request. Miss you.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Merry Christmas Brittany! smiley12.gif

    • C16H14N2O

      10 years ago

      where is Brittany? lol

      How's it going?

    • Nickey

      10 years ago

      yeah your pretty lucky to be graduated from LDSS. are you taking a year off before going to college?

    • Astraldour

      10 years ago

      :)

      Try Download Nova too, but you need to have an account to download.

    • Astraldour

      10 years ago

      They're practically almost the same.
      File sharing is a direct download while Bittorrent is a file download from the person's computer who's seeding it.
      but downloading the torrent version takes longer depending on how many seed there is and how many leechers.

    • Astraldour

      10 years ago

      Vuze*

      Sorry, keyboard features can be a bit confusing even when it's a brand-new one.
      Vuze

    • Astraldour

      10 years ago

      It's confusing at first, but sooner or later you'll get it.
      I use Vuse more than Bittorent

    • Astraldour

      10 years ago

      I Never use Limewire.
      AIDS to a computer.

      I always try for Torrents or Rapidshare Files.
      Or hell, even Megaupload before I resort to Torrents.

    • Astraldour

      10 years ago

      Try listening to the albums The Hummer, Synchestra, and Ziltoid the Omniscient.
      Those in my opinion are very good.

    • Astraldour

      10 years ago

      Good taste in music lassie
      normally these days, I don't see lassie like you who like Emperor, Megadeth or Strapping Young Lad these days
      Listen to Devin Townsend Band?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      That's good and no matter what happens, just keep faith and know they are and always will be your parents.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      lol... yeah I see.

      You know, that happens more often than not I do believe. Sometimes couples just need the "space" or separation to make things more tolerable. Good to hear you're handling it well.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      That's a hard pill to swallow too I'm sure. It usually happens to a lot of kids when they are mere children but still, it can weigh a lot on one, no matter what age. If you need to talk or express yourself, I'm here for you Brit!

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Yes you have young lady! lol But I'm sure it was for good reason. I know you have been busy and dealing with "life" in general so it's understandable. But yeah, I hope to see you back in full swing soon.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      omg! I was JUST going through my friends list and wondered where the heck you have been, lol.

    • C16H14N2O

      10 years ago

      You ever coming back on here?

    • C16H14N2O

      10 years ago

      Hi Brit!

    • C16H14N2O

      11 years ago

      I understand. I miss your school days when you were always on during school, lol. Oh well, just goes to prove you have to enjoy the time you share with someone as much as you can, cause things do change and you'll miss those times when they're gone. *sniffs*, lol.... always been a pleasure to talk to you.

    • C16H14N2O

      11 years ago

      Hey Brit! How's it going?
      Why you not talk to me no mores?? *sniffs* smiley2.gif

    • golden_bhoy

      11 years ago

      oh well thats not bad and is it a classic or a new 1?

    • golden_bhoy

      11 years ago

      cool! and whattype of car??

      and well went on holiday to salou, spain and just finished off some scholl exams, all good apart from them.

    • golden_bhoy

      11 years ago

      Hello how you doing??

      havnt spoken in a while, anything good happy lately?

    • Rental01

      11 years ago

      No worries! :D

    • Rental01

      11 years ago

      Nope. Partyjohn and I are good friends. We just answer questions that people have about Christians and Christianity as well as showing the difference between Biblical Christianity and the christianity that's sold in many churches in the world today.

    • Rental01

      11 years ago

      Re: Sukhoi_27,

      I like him just fine. Honestly, he's one of my favorite people on the site. :)

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      Lol yeahh.

      But it's gonna take me a while

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      Nope.
      I fail like half way into the song, not amtter what i do lol.

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      Jeeeez.
      can you play Through fire and flames?

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      dood.
      You're good.
      =]

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      well on expert (since i jsut started) i'd have to say MAYBE the metal...
      its a fun song.

      and on hard is eithe raining blood or stricken.
      which is most likely a lot of peoples because it hard... yet fun to play to.

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      Yup.
      I can play expert.
      Well i jsut got on expert like 2 weeks ago.

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      Pretty much the same except graduating high school and doing chores,
      lol

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      ^_^

      yuppps.
      So what's up?

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      dimebag...
      and there was these 3 others that my older brother listens too....
      i dont remember their names... but when he calls later tonight... i'll let u know

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      no...
      but hes the main one.

    • KellyXXrawr

      11 years ago

      hahahahaha lol.

      yeah he is.

    • C16H14N2O

      11 years ago

      Peek a boo Brit... are u trying to slip away again? haha!
      How's it going?

    • Salem59055

      11 years ago

      Ah.
      Congrats on both. I don't graduate for another year though. What did you enter that got you first place?

    • Xx_Thorn_xX

      11 years ago

      Same and just this past Thursday I got 3 Red Lights, so yeah that was fun

    • C16H14N2O

      11 years ago

      lol, must of been a LOOOOOOT of homework.

    • C16H14N2O

      11 years ago

      Graduate in two days huh, cool. And where was your life before your got it back today? Broke?

    • C16H14N2O

      11 years ago

      HOLY COW!!!!!!!!!!!! WHERE HAVE YOU BEEN GIRL?????????? lol

    • C16H14N2O

      11 years ago

      I remember a few months ago, my alerts would be going crazy and you were one of the ones who made it do so. I've missed your presence on here Brit. I hope to hear from you soon.

    • C16H14N2O

      11 years ago

      Happy Easter Brit!
      MIss you!

    • Salem59055

      11 years ago

      Hey you, when ever you plan on signing in, I hope you read this. Its been a while, how's everything been?

    • C16H14N2O

      11 years ago

      Four years brittany, my goodness, you've been absent for a leap year.

      Oh wait .. hold on... I'm sorry, that says "last signed in - 4 weeks ago"

      Ok, my bad! smiley8.gif

    • C16H14N2O

      11 years ago

      smiley12.gif Happy Valentine's Day Brit! smiley12.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet