bucsfan

Male
from Lake Worth, FL

  • Activity

    • im back

      7 years ago

      bucsfan

      I am back on rvb, but I won't be on constantly as I used to be back then. There has been a lot of things that have changed on this site and I will try get familiar with it.

      Also, 2011 NFL season is coming up in a week, I can't wait. Go Bucs!!!!

    • Haven't been on much lately

      10 years ago

      bucsfan

      Sorry, I haven't been on redvsblue, lately. I have been busy and haven't had much time going on here.

      I will try to go on as much as I can. I had to deal with a lot of stuff lately.

      Recently, my grandfater just passed away and I miss him.


      I wonder how everyone else is doing?



      Also, I can't believe the Arizona Cardinals and the Pittsburgh Steelers are playing in the superbowl.

    • 2008 NFL season

      10 years ago

      bucsfan

      Damn, my favorite team the tampa bay bucs fell apart in december and missed the playoffs. :( Oh well, what can you do. Hopefully, they can do better next season.

      On the brighter side though, the dolphins made the playoffs and the cowboys and patriots missed the playoffs.

      Ha ha Belichek, and Tom Brady no playoffs for you. Also, will T.O. cry again because now the cowboys can't play in the playoffs this year.



      Tell me who you think will go to the superbowl and win it.

      My picks are the Steelers and the Giants.

      Steelers the winner.

    • Today

      11 years ago

      bucsfan

      Today is my birthday. I am 22 years old. Yeahh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Sorry for posting it up this late, but I didn't have any time earlier.

    • finally moved 1% foward

      11 years ago

      bucsfan

      I am still stuck at 59% move up a percent going to Level 46. this is messed up.

    • Another change in the RT site

      11 years ago

      bucsfan

      There are no more mod points. You can only mod something once.

      It looks like there aren't going to be anymore contests.

    • New videos

      11 years ago

      bucsfan

      Redvsblue has new videos. Personally I liked the second chapter. Sarge was funny and the part when he said that for Artificial Intelligence you need to talk to Caboose.

      I can't wait to see all of the characters back.

    • new feature on rvb

      11 years ago

      bucsfan

      I just showed up on rvb and saw this add a poll button. I think it is awesome. you will see some polls from me soon. :)

    • 2008 NFL schedule for the bucs

      11 years ago

      bucsfan

      Here is the bucs 2008 schedule:

      1 Sep 07 TB @ NO 1:00 PM

      2 Sep 14 ATL @ TB 4:05 PM

      3 Sep 21 TB @ CHI 1:00 PM

      4 Sep 28 GB @ TB 1:00 PM

      5 Oct 05 TB @ DEN 4:05 PM

      6 Oct 12 CAR @ TB 1:00 PM

      7 Oct 19 SEA @ TB 8:15 PM

      8 Oct 26 TB @ DAL 1:00 PM

      9 Nov 02 TB @ KC 1:00 PM

      10 Bye

      11 Nov 16 MIN @ TB 1:00 PM

      12 Nov 23 TB @ DET 1:00 PM

      13 Nov 30 NO @ TB 1:00 PM

      14 Dec 08 TB @ CAR 8:30 PM

      15 Dec 14 TB @ ATL 1:00 PM

      16 Dec 21 SD @ TB 8:15 PM

      17 Dec 28 OAK @ TB 1:00 PM



      Go Bucs!!!

      I hope they make it to the superbowl in there stadium this year and win own the opponent.





    • whoa

      11 years ago

      bucsfan

      I came back on here after not going on for a few days and someone gave be at least 15 mods.

      I want to know who did that. I would like to thank them.

      I can't find out who did this what because I am not sponsor anymore.

      Let me know who gave me mods.

  • Comments (385)

    • Joe_2

      10 years ago

      Agreed

    • Joe_2

      10 years ago

      Hehee, you would get f'ed over smiley0.gif

    • Joe_2

      11 years ago

      thanks

    • Joe_2

      11 years ago

      i know right!

    • Joe_2

      11 years ago

      Balls of steel.

    • Joe_2

      11 years ago

      thanks.

    • Joe_2

      11 years ago

      fuck yea son smiley0.gif

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      i dont know im just fucked up

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      its funny how we are talking about sex and girls in to different messages

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      im just looking forward to seeing how reshard menenhall dose with the steelers

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      i dont know about the patriots but the colts i think wont be the kings of the afc south

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      the patriots arent in the sme division as the colts but yeah they look good just they dont have the experince yet

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      well the browns didnt have there first second or third round pics so they havent really improved at all besides getting john stallworth but he isnt that much of a threat

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      yeah the steelers though holy shit they have such a difficult schedule i mean everyone from afc south and nfc east the patriots and chargers then our own division we are fucked but i think we are pre pared offencively with our sweet draft picks

    • DARKFIGHTER7

      11 years ago

      they do run the south there only competion this year should only be the saints and maybe if jake delhome stays healthy for the panthers

    • Joe_2

      11 years ago

      thanks

    • Joe_2

      11 years ago

      lol, so do i

    • ColdFusion

      11 years ago

      thanks, rub it in

    • Joe_2

      11 years ago

      thanks + have fun

    • Joe_2

      11 years ago

      thank you

    • Joe_2

      11 years ago

      hahaha

    • wigles

      11 years ago

      Thanks for the congrats smiley0.gif

    • Grif_007

      11 years ago

      GO BUCS!!!

    • TheSoloist

      11 years ago

      but its my team vs his team

    • Grif_007

      11 years ago

      GO BUCS!!! NFC SOUTH CHAMPIONS 2007!!!

    • Joe_2

      11 years ago

      huh what?

    • Joe_2

      11 years ago

      gotta love em odsts

    • Joe_2

      11 years ago

      thx man

    • TheSoloist

      11 years ago

      they better do good next season!

    • whatchu

      11 years ago

      My friend keeps telling me to just ask for her number. Maybe I'll do that

    • whatchu

      11 years ago

      I want to but I'm to shy. I also don't know her and that seems weird to me to ask someone out while thier working

      Post edited 12/06/07 5:50PM

    • luisguint

      11 years ago

      I know man, Thank god we picked it off twice in the last 4 minutes for the 4th quater, so u think Bucs. will make it all the way???

    • luisguint

      11 years ago

      Yo, how u been, hows ur team, are they 7-4 or 6-5???? Well I love bucs, but I always liked Pats. since 2000!!!!

    • TheSoloist

      11 years ago

      hopefully....

    • TheSoloist

      11 years ago

      be quiet...... lol they are still good, but pennington can fall in a ditch...

    • TheSoloist

      11 years ago

      oh ok, but if it is three, i would pick the Jets, Greenbay Packers andd the Patriots

    • TheSoloist

      11 years ago

      ya i know

    • TheSoloist

      11 years ago

      Im a new yorker so i like the jets.... but i also like the packers

    • ThreadHead FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Hmmmm

      11 years ago

      lol, yeah, now that was fucking funny, good way to start a new season

    • Tacoman9

      11 years ago

      yup, cause the bears are SOOOOOO good this year

    • Joe_2

      11 years ago

      yep

    • Tacoman9

      11 years ago

      maybe, but i really doubt it

    • Tacoman9

      11 years ago

      the lions ahve no defnese or running game so this 2-0 styart don't mena anthing

    • hooyuyuyu157

      11 years ago

      you missed the last game

    • Tacoman9

      11 years ago

      well we've got a better DEF then the bears and minnesota has no offense along with the bears, so the lions might be the most competition, sadly

    • Joe_2

      11 years ago

      yea man, les pauls are great.

    • Tacoman9

      11 years ago

      syea, galloway and garcia are good, but their getting on in years

      williams needs to avergae way more than 3 yards a carry

    • Joe_2

      11 years ago

      neither do i,
      im just playin around with you by saying bucs are gonna do horrible smiley8.gif
      dont take it seriously.

    • Joe_2

      11 years ago

      accept patriots.

    • Joe_2

      11 years ago

      no way, bucs are gonna get raped. haha smiley1.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet