caboos38

Male
from Cedar Park, TX

  • Activity

  • About Me

  • Comments (32)

    • criptor

      12 years ago

      hey just wondering if you even try to talk to scorpticon

    • Konk

      13 years ago

      I got them at userbar.com
      they have a lot of them

    • MasterCheif

      13 years ago

      good, good n u

    • pam

      13 years ago

      a lot.. and its driving me bonkers. ive lost control of my life.

      wow i just sounded kinda emo there. lol im jk though. eh.. im just kinda cranky and thats all really.

    • pam

      13 years ago

      eh ive been better honestly

    • pam

      13 years ago

      hey how r u?

    • RUSSHOLE

      13 years ago

      ahhh i see why ok ill say yes i meen how can i deny sum1 with such a kik ass pic(^_^)

    • tlynd03

      13 years ago

      if could do me a favor to help me win a contest it would b much appriciated please see my latest journal and follow the directions

      thanks smiley0.gif

    • tlynd03

      13 years ago

      haha it did and i didnt wanna argue and get in trouble so i jus did

    • uybb123

      13 years ago

      not much, haven't heard from you in awhile what's going on?

    • arrish

      13 years ago

      Please go here and vote for me.
      Thanks smiley8.gif

    • arrish

      13 years ago

      what's up?

    • Cabooserckr

      13 years ago

      hey hey hey, how the f^ck r ya?

    • demonhuntrX

      13 years ago

      hows it goin?

    • Halo_Losers

      13 years ago

      nothing much, bored lol.

    • Halo_Losers

      13 years ago

      heyy whats up?

    • Neko_chan17

      13 years ago

      lol, oh yeah!!

    • Neko_chan17

      13 years ago

      Yeah... Sniper Kitty... Making The Word Safer... One Shot At A Time...

    • Neko_chan17

      13 years ago

      Well, icecold179 had it on his background a while back but I think he got rid of it...

    • Leviathan25

      13 years ago

      I take it you didn't get my last message. I said that i'm not doing much. I'm just waiting for the season finale of stargate to start. it starts in seven minutes so i don't know how much longer i'll be on.

    • Niner

      13 years ago

      no

    • Stealth117

      13 years ago

      ay

    • deception19

      13 years ago

      nothing. hows it going for you?

    • Cabooserckr

      13 years ago

      peace out buddy im gonna finish my movie smiley4.gif

    • Cabooserckr

      13 years ago

      hell ya its fuckin tight

    • Cabooserckr

      13 years ago

      sry about the double post my laptop is going hella frickin slow

    • Cabooserckr

      13 years ago

      u kno, i was about to comment u just now too but im good im watchin walk the line how r u?

    • Cabooserckr

      13 years ago

      u kno, i was about to comment u just now too but im good im watchin walk the line how r u?

    • littlebit74

      13 years ago

      How are ya today?

    • littlebit74

      13 years ago

      you know i am a chick, right?

    • littlebit74

      13 years ago

      HEY... notta lot...you?

    • OldTex

      13 years ago

      hey man welcome to RvB caboose 38 anything you need ask for it

  • Questions

    No questions have been answered yet