captainrodan

Male
from CA

  • Activity

    • 7 years ago

      captainrodan
    • dont

      8 years ago

      captainrodan

      dont take your guns to town son leave your guns at home dont take your guns to town

    • sommin on my mind.

      9 years ago

      captainrodan

      i wrote this a few days ago on my plurlife. for those of you that dont know its a raver site... well enjoy: Ive begun to ask myself why the fuck do i care? im so sick of the drug addicts and clubbers and bullshit. what the fuck is the point anymore? not to say im any different i cant stand looking in the fucking mirror. Ive become that which i hate. idk why im even writing this. its just there's so much unsaid so many wrongs that could be prevented if only people would pull their heads out of there asses and fucking look around. im so sick of people judging. walk a fucking mile in their shoes and see what the fuck its like before you look down on them. no ones better then anyone else were all fucking evil inside no matter how good we think we are. were it ends usually depends on were we start. (the acid touches the tongue and my story begins merely the overhead view of another mans story. a story in theory but a trip of mind and while you may listen your trip starts on time...BAD things may happen so sun towards? away? night and day these questions are asked. tell me now satan do you have my soul? but eat the bread its only your soul read further and sign away that which you've tainted with the disease of today two days to say sorry and redeem your own questions of the only standing figure whose mind may hold captive or release the deathful grip that you just slipped through? NO NOW ONLY DEATH AWAITS at the bottom. the question is answered for judgment is in depth our worst fear but our greatest desire your opinion of me is now what matters the opinion of he which may flatter unflattering at first confused at the end but after this life his touch has forgiven) the () is not form my mind but another s not that i haven't thought it. i merely have trouble expressing myself. idk why im even writing this. there's just so much unsaid. chances are no one will even read this shit and really i don't care. maby itl help someone one day. not that it matters anyway. no one cares anymore everyone has there own secret agenda. take off your fucking masks. why do people care what the fuck anyone else trhinks about them. they dont matter only you do. times ticking away.stop putting it off go make wright before its to late. do it for yourself. they wont always be there, i sit here loosing my mind it seems. i have trouble disguising rather or not any of this is real anymore. fuck the drugs fuck it all fuck the stupid alternate reality it puts you in. what the fuck is the point of getting high?what are you waiting for? what do you have to loose? you gotta stop sometime. that which should have never begun.it saddens me to see these kids getting fucked up and therse people wasting away. why do i care? idk its just we could be so much more. and if your not here for a love of the music the please fuck off. this shit inst a fucking club. i miss how it used to be and i fear it will n ever return. ask yourself why? before you act and remember there are consequences for every decision whether its good or bad. theres more left inside i may say later. idk it doesn't really matter as none of this will be read. and i don't really care i just hope that someone else will realizes whats going on. if you want to change the world you first have to change yourself. -guardian

    • 9 years ago

      captainrodan
    • 9 years ago

      captainrodan
    • check out ny plurlife!!

      9 years ago

      captainrodan

      plurlife.com/guardianftw

    • fuck

      9 years ago

      captainrodan

      i havent loged on in like a year lmao

    • GET LUCKY

      10 years ago

      captainrodan

      this sat at Pharaohs lost kingdom hit me up if u need deteils

    • GOE

      10 years ago

      captainrodan

      going to garden of eden rave tonight WOOT!!!!

    • ....

      10 years ago

      captainrodan

      idk anymore

  • Comments (115)

    • monopoly_j

      10 years ago

      We are trying to clean up the Group List so if you do not plan on participating in the Journal Whores Group please CLICK HERE! If you are interested in participating please put the Group on Watch and come join in on the fun!

    • monopoly_j

      10 years ago

      If you do not want to participate in the daily JWing of the the JW's then please CLICK HERE!

    • kyleb130

      10 years ago

      Heyy, gimmy some help, halogoddess needs to win a contest read more about it in the group, vote for her too
      Thanks
      rvb.roosterteeth.com/groups/profile.php?id=3430

    • captainrodan

      10 years ago

      In reply to monopoly_j, #-1:

      lmao

    • monopoly_j

      10 years ago

      well its me again sup lol it would appear that you are pretty popular...



      I have moments...

    • Dman82

      10 years ago

      Oh, no problem.

    • captainrodan

      10 years ago

      In reply to Dman82, #-1:

      ty

    • Dman82

      10 years ago

      If you want a job at ups. Just go to upsjobs.com

    • invertedcoma

      10 years ago

      Good luck with that, stupid recession.

    • haloGoddess

      10 years ago

      what journal was that and how long were u off for lol


      It was ALL of my journals. A couple people did this and I know I was off for while. I'm usually off for quite a few hours. Sometimes I am gone for a couple days.

    • monopoly_j

      10 years ago

      well how do we get to know eachother lol


      Talk and comment...

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      lol

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      would you have to kill me if you told me?

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      what did you break into?

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      you stole it?

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      lol. how much did the thing cost you?

    • r_v_b_addict

      10 years ago

      lmao. how pissed were you?

    • prevadents

      10 years ago

      I got it off of amazon.com.

    • ManicMinds

      10 years ago

      Hey man do ya see those new Awards/Milestones you me and 4 of my other friends have the Only Like Me for my Looks Award/Milestones and only 11users have it lol so we'er like vip in that category ,dude how kickass is that idk if you saw them sooner but I never really pay attion to that sort of stuff lolz.

    • NightFlier01

      10 years ago

      weres the origional

      aerisdies.com

    • MJOLNIRarmor

      10 years ago

      Hehe thanks, where are/did you do your USMC Recruit Training? SD or NC?

    • stillnotmike

      11 years ago

      no that photo isn't photo shopped

    • Ados_Jass

      11 years ago

      thanks for the image comment, it gave me the giggles

    • Neoma

      11 years ago

      Summarizing you.

    • AmBerFyLOId

      11 years ago

      So how's it been? long time no speak.

    • AmBerFyLOId

      11 years ago

      A response to your journal...because RVB slowed DOWN! Today that has changed, RVB: RE is up, therefore the total people who use this site will increase by x4, so expect the flood of noobs and old users. Long time no talk btw

    • 793041002

      11 years ago

      oooh ok i thought you were like refering to the game the orange box or something like that when you said the blue box lol and thanks

    • 793041002

      11 years ago

      hello im going around sharing space pics like the one below to all the people i see on this site as a bit of a memorial gift to my recently passed away father i hope you enjoy and if you want more pictures dont be afraid to ask ive got tons, have a great day,

      i165.photobucket.com/albums/u71/793041002/backgrounds/somberogalaxy.jpg

    • the_awesome

      11 years ago

      since I can't mod my own message, I'm gonna mod one of yours

    • the_awesome

      11 years ago

      i have had that message up for a month or so now- you're the first. here you go-

    • Fungster

      11 years ago

      thats alright, im over it now

    • Fungster

      11 years ago

      cus that was a little rough period in my time

    • Fungster

      11 years ago

      Im not laughing

    • Zanderdude55

      11 years ago

      hey, check out the story im writing in my journal

    • Vash001

      11 years ago

      Yes he dies....he dies on the HALO mission, his final words were "Send me out...with a bang."

    • Vash001

      11 years ago

      Have you not played HALO 3?

    • Phoenixrage FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      11 years ago

      hey... who are you? Name sounds familiar, are you from grifball?

    • A_Wolf

      11 years ago

      Thanks bud :3 Glad someone can appreciate who I am.

    • Talon

      11 years ago

      lol Rodan is from Japan!

    • GuiltyGee

      11 years ago

      Hey, thanks for the request

    • Crusadious

      11 years ago

      Hamster don't know how to do animation to make him look like King Leonidas, but he can sure as hell freak you out.

    • Crusadious

      11 years ago

      Oh, Drama Hamster-thing, got it from www.youtube.com/watch?v=y8Kyi0WNg40 but editted it just a little.

      Thanks, you got nice pics 2.

    • Crusadious

      11 years ago

      Thanks 4 the FR.

      But just out of curiosity, why me?

    • the_awesome

      11 years ago

      Your leaving for boot? thats awesome, thnx for serving this country. The Peace has a price thing is by a soldier named Phil Kiver, he wrote a book called 142 days in Iraq.

    • relld3m420

      11 years ago

      what u up 2 aaron lol
      wb when ya can k l8r

    • TheForge

      11 years ago

      who are you?

    • relld3m420

      11 years ago

      penguin lol

    • WannabeQT

      11 years ago

      Hey!

      You should do me a mega favor and vote for me in Nega_Skarr's caption contest

      I totally deserve to win!!

      lol thanks if you do

      and well, whatever if ya don't :)

      -Jenna Face

    • Alexaa8

      11 years ago

      i'm writing you!!!
      you should be so proud of me. lol
      love you,
      Alex

  • Questions

    No questions have been answered yet