cml1983 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

Not Specified

  • Activity

  • About Me

  • Comments (4549)

    • AliKay

      11 years ago

      You think?

    • AliKay

      11 years ago

      ok? whats not to get?

    • AliKay

      11 years ago

      How lame was that? Are you distracted or something?

    • AliKay

      11 years ago

      And much, much, more!!

    • AliKay

      11 years ago

      Actually we're playing GH right now. So no not mad at all.

    • AliKay

      11 years ago

      If your laughin then we're bustin some major guts over here.

    • AliKay

      11 years ago

      Got nothing to say?

    • AliKay

      11 years ago

      That doesn't mean you don't know anyone who has a dog and you borrow him/her sometimes.

    • AliKay

      11 years ago

      At least my sex life doesn't include the neighbors dog and a jar of peanut butter.

    • noirakita

      11 years ago

      meh

    • AliKay

      11 years ago

      No your a silly goose. hee hee.

    • GaussCannon

      11 years ago

      Yepp!

    • AliKay

      11 years ago

      Nope.. I wasn't.. it was just saying that I was...

    • noirakita

      11 years ago

      of course not, your a friend. *hugs*

    • noirakita

      11 years ago

      I'm chatting with adam and a bit tipsy. so yes I am distracted.

    • noirakita

      11 years ago

      like you don't know...

    • noirakita

      11 years ago

      you know it...

    • noirakita

      11 years ago

      :-p

    • AliKay

      11 years ago

      'night

    • noirakita

      11 years ago

      ack! don't DO that!

    • AliKay

      11 years ago

      yyyeeahhh!! u got it.. finally... but like I said.. its time to go.. gotta get "distracted".. and if u can make time in ur busy schedule to trying to get entertained, for me.. then I might be able to talk to you another night...

    • AliKay

      11 years ago

      nope.. there was confetti everywhere too.. u missed it again

      well.. it's time to get "distracted".. talk to you later.. if u have time for me..

    • AliKay

      11 years ago

      nope.. they arent.. stuff is blowin up.. and now they are all dead

    • AliKay

      11 years ago

      uuummm.. okay....

      there are lots of lil dudes running around... and he said to follow him.. ooohh.. and hes feelin stuff...

    • AliKay

      11 years ago

      not online.. I mena.. noting wrong with online.. met the greatest guy that there ever will be that way.. but I still had a life.. friends.. outside activies.. talked to other ppl...

    • AliKay

      11 years ago

      I dont even know.. ummm wow.. yeah.. wow..

    • AliKay

      11 years ago

      dude.. u shouldnt have to work that hard.. if you do.. then its not gonna happen...

    • AliKay

      11 years ago

      okay.. not 4 or 5.. but about a month... ya know..more than 1 match.. but whatever.. its not the end of the world...

    • AliKay

      11 years ago

      dont get all defensive... I really dont care what or who u do.. to a point.. I was just trying to get u to play video games...

      Tim was jealous that Kali and I played more Halo with you last night than he has in like 4 or 5 months...

    • AliKay

      11 years ago

      yeah.. since shes not at ur house thats how u gotta be "distracted"

    • AliKay

      11 years ago

      uh huh.. so dont think I dont know whats going on over there....

    • AliKay

      11 years ago

      mmm hmmm.. distracted.. I know about that.. thats how I help other ppl win when Tim is playing games against them.. by "distracting" him

    • noirakita

      11 years ago

      lmao I thought the msn chat was enough...

    • AliKay

      11 years ago

      ooohhh.. u shouldnt tell ur "friends" that you are too busy for them...

    • AliKay

      11 years ago

      typo.. they want you to join...

    • AliKay

      11 years ago

      y want you to join too

    • AliKay

      11 years ago

      I dont share well... if it was all about me.. that would be different.. but I dont like to share.. never was good at that

    • AliKay

      11 years ago

      they might go for it.. but you wouldnt get to hear or see it...

    • AliKay

      11 years ago

      i could take some into the bedroom and watch it.. but thats no fun to do alone...

    • AliKay

      11 years ago

      ooohh playin with a big happy and a sparkly fairy...

    • noirakita

      11 years ago

      smiley0.gif

    • AliKay

      11 years ago

      not out here.. this puter is worthless.... limewire makes it crash...

    • AliKay

      11 years ago

      thats okay...

      I wanna do something.. besides talk to you...

    • AliKay

      11 years ago

      sorry?? I knew what you were talking about...

    • AliKay

      11 years ago

      u lie.. u havent been playing Halo...

    • noirakita

      11 years ago

      smiley12.gif

    • AliKay

      11 years ago

      yes I did.. I answered with a question.. u never answered me.. not that I wanna know though... the answer to the question I answered with

    • AliKay

      11 years ago

      tickle

    • GaussCannon

      11 years ago

      Well, I'm going to sleep now. Night!

    • noirakita

      11 years ago

      smiley0.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet