craft_one

Male
from venice beach, california

  • Activity

  • About Me

  • Comments (705)

    • Phen0m

      10 years ago

      Alright big man, how's it going?

    • rattyray

      10 years ago

      Hey!! Where are you?

      I miss you : :(

    • rattyray

      11 years ago

      Anytime

      I really hope it all works out for you

    • HelenasFate

      11 years ago

      Anytime.

    • Kyree_san

      11 years ago

      haha I hope you do it!
      I tihnk Halo would be cute!
      kind of like river... or summer!
      but cooler!
      ahaha!

    • rattyray

      11 years ago

      Its been crazy, i been very ill and in out of doctors and so forth. I got college tooo and lots work to do to the house and others =|

      and you?

    • cwissie

      11 years ago

      Your poor, poor Xbox..may she rest in peace.
      Are you making shirts on Threadless? I shall have to look at it in a moment.
      Hmmm...

    • damonix

      11 years ago

      do you know anyone who sponsors for mods?

    • Phen0m

      11 years ago

      school
      booze
      drugs
      sex
      sleep
      repeat

    • Phen0m

      11 years ago

      What up dude, i was away.

      :)

    • Kyree_san

      11 years ago

      360 DIED?!?!?
      oh man *hugs* im soo sorry!

      I heard they were making a new one too...

      TRON!?!?!? oh man! that soo rad!
      I think thats a sweet name!

    • Kyree_san

      11 years ago

      thanks!
      speaking of unique~~ I letting blue color set in my hair as I type!!! w00t!

      dude!! yeah ! and wolfmother!
      but yeah new album for dead meadow!!!!!!!
      greensky greenlake is ma favorte song!!

    • Kyree_san

      11 years ago

      YEAH! wolfmother is RAD COOL! I highly recommend em!!!
      and if you feel in a mellow mood then deadmeadow!!!!
      kinda hard to find but if you see em! *nods*

      hahah well thanks!
      most of me friends find me ...odd. dont quite know how to deal with me! but my redeeming quality is that im a girl who plays VGs hahah

    • IOU_myhrt

      11 years ago

      I can not find the right words to describe you so I will do it in emoticon form.
      ready.
      here it goes.

      :D

      (lol)

    • charleylady

      11 years ago

      !!!
      I'm happy you like that song.

    • rattyray

      11 years ago

      Yeah!

      And you are, well you way better then me

    • rattyray

      11 years ago

      lol yeah im good thank you and you?

      you a better drawer then me = [ = ]

      lol
      we can seee whos gets all the action round here

    • xFractal

      11 years ago

      I done did chopped a good bit of me hairs off.

    • SptnReaper

      11 years ago

      Cool.

      And sorry about what happened to your Halo mug. It was pretty cool.

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah awesome!!
      pencil crayons FTW!

    • Kyree_san

      11 years ago

      hhahaha
      really? what are they called? colored pencils? cause I grew up calling them pencil crayons... and IM not gonna change cause some dumb artsy twat thinks it sounds more SOOOFISTICATED!
      sorry.... /rant!
      hahah

      I thought inverted lady looks saaaweeeet!!! smiley0.gif

    • SptnReaper

      11 years ago

      Sure.

      I'm doing good. You?

    • aura59

      11 years ago

      np, thx for posting such a bad ass drwin

    • IOU_myhrt

      11 years ago

      it was a baby sock, silly.

    • IOU_myhrt

      11 years ago

      On the other foot.
      :p

    • IOU_myhrt

      11 years ago

      Sock Found.
      :)

    • Kyree_san

      11 years ago

      yeah something was really screwy with my head... cause I didnt WANT to play Halo .
      that makes me worried!!!
      SEE WHAT HAPPENS WHEN YOU GET TOO STRESSED!
      SHUT UP LIFE!!!! I dont need you! all I need is a TV, internet, electicity, a 360 and Halo!

    • Kyree_san

      11 years ago

      OH ok that makes sence now!~ hah

    • Kyree_san

      11 years ago

      yeah I was trying to DLthme today but... well my 360 fell asleep and then I was going to play with friends.. and well I just never got to it

    • CaptZodiac

      11 years ago

      wow thats tight!!! hey is that link?
      points behind you

      *yoink!!!*


      You have exactly 10 seconds to hide your family and kill yourself because if I catch you, I'm bringing hell with me.

      Kyree, you are right about me being scary but I can also be nice. LMAO

      Nah. Don't worry, I won't do anything unless I see it in your profile. smile.png

    • Kyree_san

      11 years ago

      *impressed*

      really?! thanks!
      its good to know that people appreciate my work!
      even tho im still trying to figur things out!
      makes me want to work harder to do better!

      yeah!? I LOVE consept art.. I have a few books of it LOTR and SW etc.! awesome!
      thinking outside the box is fun!
      I think my most favorite pic Iv does is the Wraith in my images... just because of the thought prosess that when into his creation.. and I did enjoy the final product!!! I love trying new things that you think wont work or you wont like.... but they turn out wicked cool and you fall in love with them!

    • Kyree_san

      11 years ago

      I love Jedi mind tricks!

      OH me too!
      its what I want to do with my life... NO its want im GOING to do with my life!

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah careful with that pic tho! cuase if Capt. Zodiac finds you with it... well lets just say.... it was nice knowing you! haha
      hes a scary mother!!

      hes the one I do that art for. his story and characters.. I do the consepts....

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah thanks man!

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah thanks man!
      me too!
      I mean... I dont really know you... but I like your hair and your glasses and you Halo shirts! hahah! YEAH! HOOOOOOOOOOO!

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah your link comment through threw off... I thought you were asking if 91 was Link.. and I was liek... yeah no... haha but i got it...
      so the time it took for me to catch on... you could have stolen it... hahahah TWAT!

    • Kyree_san

      11 years ago

      hahah well thank you very much!

      and grad was fun! ahhah mosly cause I was a jedi! and Jedi ROCK!


      and Im glad you liked the Sparta pic.... I too ROFL'd HARD! bwahahahhaha! love em!@

    • kairipassion

      11 years ago

      n.n im ok i guess a bit tired started a new school today

    • kairipassion

      11 years ago

      hmm ya sick or something

    • kairipassion

      11 years ago

      hey no biggie ^-^

    • thay

      11 years ago

      Aww.
      That's so sad. :(
      I'm sorry.

    • thay

      11 years ago

      hahaha.
      my homecomming date ditched me to play halo 3... lol...

    • LetsPlayHalo

      11 years ago

      Thanks! :D
      Hope the same for you :)

    • rattyray

      11 years ago

      just some shapes with emoticons!"

    • LetsPlayHalo

      11 years ago

      love it!!!! I can't wait to try to play with it live with the guys at school haha!
      darn your hearts and happy faces haha
      <3333 =]

    • LetsPlayHalo

      11 years ago

      Now there's about 3 hours left! argh! haha
      of course it is =D

    • thay

      11 years ago

      ive been gooood.
      although, i could have a better class schedule.
      but, its not too bad :)
      homecommings in a little over a week.
      its exciting.
      what have you been so busy with?

    • Jay8ball

      11 years ago

      I'm alright thanks smiley0.gif

    • crazysk8kid

      11 years ago

      hey,
      how are you?
      =]

    • rattyray

      11 years ago

      aww thank you MATE ! smiley0.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet