cubs01

Male
from a file in your laptop

  • Activity

    • iPhone

      11 years ago

      cubs01

      I might get the iPhone! even tho i wanted a diffrnt 1 im kinda leanin tords the iPhone now

    • dark knight

      11 years ago

      cubs01

      was awesome saw it with my cuzins i hated the joker tho especially wen he lafed it kinda ticked me off bcuz he was fallin off a bilding lafing

    • dark knight

      11 years ago

      cubs01

      was awesome saw it with my cuzins i hated the joker tho especially wen he lafed it kinda ticked me off bcuz he was fallin off a bilding lafing

    • and.....

      11 years ago

      cubs01

      i play for the STC knights baseball team and we suck but its always fun but anyways im doin really good for my hitting and fielding and today im going to c KUNG FU PANDA

    • Bored

      11 years ago

      cubs01

      Summers here and i got an A in computers and was almost at the top of the class, what a surprise... i've been meening 2 com on for a while and have finally done it

    • IM BACK

      11 years ago

      cubs01

      its been awhile? well anyways in school ive started computers!!!! i hate it...u no how i broke my wrist? well by the end of the period the wrist i broke is hurting so bad and its so hard im on like the 5th level of type to learn 3....

      i think ima drop out and work in the mines....whos with me? no im just kiddin

      but seriously its that boring

    • Sad news

      11 years ago

      cubs01

      Im quitting RvB

      not giving away mods for future needs because o may come on in the future to check up on u guys

      i have right now 466 mods I came a long way from wen i started no?

      I haven't gotten Xbox live yet maybe in the future its to complicated with the windows live ID and stuff

      Tom.......

    • Im back!!!

      11 years ago

      cubs01

      Today i got back from Wisconsin aaaand it was okay we went sledding which was AWESOME there was this 1 hill that was kinda long not very steep but u could go pretty fast on itand it leads right into the lake XD which happened to be frozen over and when u got onto it oyu heard cracking and i made this dent in the ice and water started coming up from where i hit it with my rock and i almost broke my arm from that but all else that hill was ok..........

      The other hill was amazazing it was like maybe 300 ft up and pretty steep so you went really fast and the snow was super packed in and it was awesome and it led to this other really short hill that was like a foot drop boefore u hit the ground so when you done with the huge 1 you slid right over to the smaller 1 and went down that and hit the wasll which hurt pretty bad and also on the HUGE 1 there were these big bumps and 1 was so big it felt like you flew wen you went off it!!!

      Thats how my break was how was yours???

      Also theres this Thing called the Ripstik and its basically a skateboard with 2 wheels so u kinda have to balance but it gets really easy all my friends that have tryed it that ive seen try it pick up on it so fast

      Also have i told you i got a 360? Well i need to get xbox live and i have to ask my parents which i will soon and ill put my gamercard up right after this word............ WORD!!!

      ~Tom

      P.S.
      Some Quizzes

      You Are More Yang

      yang.jpg

      Masculine
      Creative
      Angry
      Spring
      Summer
      Morning
      Sun
      Space
      Active
      Wood
      Chocolate

      P.S.S.
      My xbox gaertag thingy is up and running so you guys can send m the friend requests and stuff idk how *looks down* but plz send me 1 now i hav to get the actual xbox live on my 360 actually working gona do that soon

      P.S.S.S.
      My real gamertag is Cubs01 but i think ill chnge it to Tom012

      P.S.S.S.S.
      Did anyone actually read this whole thing???

    • Contest! need votes fast just 2 more

      11 years ago

      cubs01

      Ok the contest ends thursday night and i need votes.
      rvb.roosterteeth.com/members/journal/entry.php?id=1910665
      Im 2 away from being in the lead and need more so please go to the link and vote for me remember 1 mod if you vote for meh......

      Sasukebro25 tried to cheat me out of a mod but i checked the contest and no he hasnt voted for me.... Here are the people that did.......
      1.beefsheep
      2.me
      3.cutiepie1234
      4.ladysman25
      5.kissmyass45

    • Christmas!!!

      11 years ago

      cubs01

      Hey guys! today is christmas and i got what i wanted!!! i got the Xbox360 along with Halo 3 but i still gota convince my parents fo Xbox live how much is that again?
      Anyways keep the votes comin and remember u get 1 mod for votin for me!
      rvb.roosterteeth.com/members/journal/entry.php?id=1910665
      Heres a list of ppl who hav voted for me
      1.beefsheep
      2.me
      3.cutiepie1234
      4.ladysman25
      5.kissmyass45

      ~Tom

      P.S. Who thinks i should make a Cubs01 award?

  • About Me

  • Comments (432)

    • grant2

      7 years ago

      kid

    • Neoma

      11 years ago

      Summarizing you.

    • supersmurf

      11 years ago

      all is good

    • supersmurf

      11 years ago

      how r u

    • beefsheep

      11 years ago

      dont worry bout it man

    • beefsheep

      11 years ago

      yes, i am a guy, and emily is my gf

    • beefsheep

      11 years ago

      damn man, thats not a lot

    • hersheychic

      11 years ago

      hey, wats up?

    • hersheychic

      11 years ago

      wazzup!!!!

    • misskriss100

      11 years ago

      hey

    • hersheychic

      11 years ago

      its ok....Thats pretty common

    • beefsheep

      11 years ago

      i did

    • Malborohater

      11 years ago

      I'll add you later. Mine is bahamut22222222 (that is eight 2s, yes, let us all have a laugh).

    • spartablade

      11 years ago

      doesn't work with his diaper smiley8.gif

    • hersheychic

      11 years ago

      christmas break......since I was grounded, then she changed the password to log into the computer...but I mite not get on as much until the 9th....blehhh!!!!!!!!

    • beefsheep

      11 years ago

      hunh?

    • beefsheep

      11 years ago

      Achievement.aspx?text=beefsheep%20award
      merry christmas man

    • beefsheep

      11 years ago

      thanks man

    • beefsheep

      11 years ago

      lol, thanks man

    • masterdenae

      11 years ago

      What things?

    • spartablade

      11 years ago

      kinda i guess lol
      i've never seen any one do it like mine which is cool

    • redvblue127

      11 years ago

      ya sure

    • SasukeBro25

      11 years ago

      idk i was jk

    • hersheychic

      11 years ago

      say wah?

    • hersheychic

      11 years ago

      yeah I know, lol

    • chamelion117

      11 years ago

      nothin-
      doin' finals havin' a Dew

    • drsouthwick

      11 years ago

      The guy in the picture is Alan Rickman. He plays Snape in the Harry Potter movies.

      Thanks for the birthday wish!

    • Neoma

      11 years ago

      I thought we were just sharing.

    • drsouthwick

      11 years ago

      About what exactly? Perhaps I can help.

    • drsouthwick

      11 years ago

      Confused? smiley6.gif

    • hersheychic

      11 years ago

      lolz, I didnt say u were gay!

    • hersheychic

      11 years ago

      lolz, IDK,xDxD

    • beefsheep

      11 years ago

      k thanks man

    • justine022

      11 years ago

      i am not the blond

    • hersheychic

      11 years ago

      lolz

    • hersheychic

      11 years ago

      ru kidding!!!!


      623065o3ylaco0z7.jpg

    • MofuggerX

      11 years ago

      You get mod points when you comment on images, journals, the like. And if I like what you put in said comments.

    • LovelyAngle

      11 years ago

      Hahahaha!!!

      its a guyy!!!

      thats funny!

      Post edited 12/04/07 6:35PM

    • hersheychic

      11 years ago

      Lolz

    • hersheychic

      11 years ago

      lawlz

    • noirakita

      11 years ago

      You getting an avatar of one?

    • hersheychic

      11 years ago

      lolz, im always telling sick jokes, but I thought that if i told u or something, then u would think i was a weird freak, llooooll

    • hersheychic

      11 years ago

      ur so hilario, hehahah

    • hersheychic

      11 years ago

      xDxD

    • Degenerate89

      11 years ago

      There's a "Pokedex" in Noirakita's journal. She's on my FL, so find her through there. Look there for available stuff.

    • Woo_HA27

      11 years ago

      uh no also all random friend request= block so good day

    • hersheychic

      11 years ago

      lzol, jus saying da truth!!

    • hersheychic

      11 years ago

      oookkk then, lolzmx

    • drsouthwick

      11 years ago

      They're called userbars. I had so many I had to combine them into one image.

      Get some here (there are other sites):
      www.userbars.org/

      Make you own here:
      userbarmaker.com/

    • SuperMario06

      11 years ago

      oh ok

  • Questions

    No questions have been answered yet