kaser

Not Specified
from Kalamazoo Michigan

  • Activity

    • holler!!

      11 years ago

      kaser

      haha whats up

      I'm still kickin it!!

    • Sad news for saw / saw 2 fans.

      in Forums > Sad news for saw / saw 2 fans. | Follow this topic

      kaser

      Some sad news today as we've learned from Lions Gate Films that SAW and SAW II producer Greg Hoffman passed away at the weekend. He was just 42 years old. He died in Los Angeless early on Sunday morning of natural causes. Our thoughts and prayers go out to his family and friends at this difficult time.



      LOS ANGELES, CA – December 5th, 2005 -- Gregg Hoffman, Twisted Pictures partner and producer died of natural causes on Sunday, December 4th, at 7:15 a.m. in Los Angeles. Hoffman was 42 years old and is survived by his wife Lucienne, Four year old son Luke, Eight year old son Jared, mother Stephanie and sister Tracy.

      Hoffman, a partner in Twisted Pictures and President of production most recently produced SAW, SAW 2, Catacombs and Silence. He was currently working on Crawlspace and SAW 3.

      Prior to his time with Twisted Pictures, Hoffman worked at The Walt Disney Company, and was instrumental in the acquisition, development and production of numerous successful projects including “George of the Jungle,†“Inspector Gadget,†“101 Dalmatians,†“102 Dalmatians,†“The Parent Trap,†“The Rookie,†“Corky Romano†and “Sweet Home Alabama.†Prior to exiting, Hoffman held the post of Senior Vice President of Production and earned a producer credit on “George of the Jungle 2.â€Â

      Hoffman’s first position in entertainment was as a story editor. He later embarked on his writing and producing career.

      Hoffman was from Arizona and was a Dean’s List graduate from American University in Washington DC.

      Donations in Gregg Hoffman’s name can be made to Habitat for Humanity, 310-323-4663.

      10 replies

    • Help me

      13 years ago

      kaser

      get to karma lvl 30!!

      I'm 60% done with lvl 26 so start modding me up so I can get to 30 :)

    • wewt

      13 years ago

      kaser

      well here we are. back at lvl 25. :)

      havn't made a journal since the last one at the begining of the tieme warp so..

      heres a new one.

      what's going on guys?

    • fawkkkkk

      13 years ago

      kaser

      Back to square 1...

      or.. square 18. mykarma ll is 18 now :( instead of almost 26.

      shitty :( lol

    • 18th birthday!!

      13 years ago

      kaser

      Wahoo!!! I just turned 18 19 / 20 minutes ago!!

      everyone give me mod points for my bday!!! :)

    • back for a nother season of sponsorship

      13 years ago

      kaser

      i'm responsored!

      hoorah!

      thanks tunelrat

    • eww ick ugh omg halp halp bad itam

      13 years ago

      kaser

      IM NOT A SPONSOR!! *CRYS*

      I'm waiting on tunnel rat now...
      this sucks not being a sponsor :(

    • The addiction has begun!!

      13 years ago

      kaser

      The more time I spend on here, the more addicted I get.

      I've been a member of this site for close to a year now, and a sponsor since the day I signed up. I've gone this long with only making 2-3 posts int he public forums.

      now in the last few days i've decided to "let loose" and accept random friend request... and post in forums. and doing so has made my carma jump from 8-almost 11.

      I check the site probly every 30 minutes to see I get new comments.. or new friends request, new alerts in general...

      I've only spent 11 hours and 39 minutes online... I want to spend DAYS on this site. I plan on it also.

      This comunity *is* the best community. Except for a few "punks" who think they need to trash talk everyone they don't think is "cool".

      I love the way the site is built. I love it. It's easy to nav and easy to communicate and it's just soo dam sexy!

      i'm turning into a hardcore RVB addict.

    • Time to start being an active membeR!

      13 years ago

      kaser

      From now on.. all decent friend request I get, I will accept.hopefully i'll become a little more active in the forums and find a group of people with interrest that I share and can get along with.

      i'm smart enough in alot of areas of activitys throughout this world that i should be able to talk with anyone realy.

      I guess we'll see how it goes!

      Also,i have a donor for my season 4 sponsor! Thank you tunnel rat! you're like the dad i've always wanted that bys me what i want :P

  • About Me

  • Comments (45)

    • SpicerK

      11 years ago

      I haven't seen Tunnel Rat in a long time too. It's been almost 2 years since I've been on too.
      The aliens probably have abducted him.

    • pyrowhr

      11 years ago

      haha i definantly live in michigan XD
      im from pinckney

      and lol u couldnt teach me trust me

    • falco13 f13

      12 years ago

      well thats good

    • falco13 f13

      12 years ago

      not alot,
      how ya been?

    • ares23 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

      12 years ago

      please vote for me her sorry about the spaming your profile

    • NecrosisZ

      13 years ago

      Yeah i know eh havent talked to you in forever!
      actually he hasnt been out either this summer..stuff happenned and well we havent had time or money but i know hes dying to go atleast once before it gets cold again. Man i didnt buy a 1500$ gun for it to sit in a bag all summer lol.

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      Kaser! I havent talked to you in like a thousand years! I just wanted to see wat u've been up 2! I hope that everything is going okay with you! I know you would never want me to go with you...but hope u have fun at cedar point! sounds like a really fricken good time! i miss the old days! we'll have to hang out again sometime soon! love ya buddy! xoxo <3 Jessi

    • llcoolbean

      13 years ago

      Michigan RVBers, you are all formally welcomed to come join us in Milwaukee, WI on May 13, 4-7 pm for a showing of Shades of Gray. Jesse Cowell (Jeskid) will be in attendance for the showing. This is a free movie screening at the University of Wisconsin-Milwaukee which is at 220 E. Kenwood Blvd. on the 2nd floor of the student union. If you have any questions, please email shadesofgraymilwaukee@gmail.com

    • TUNNELRAT

      13 years ago

      Thanks for all the mods smiley0.gif

    • jeff Shorts Forum Mod

      13 years ago

      That isn't the real Tom, that is an imposter!

    • NecrosisZ

      13 years ago

      why were you moving anyways

    • NecrosisZ

      13 years ago

      cause your moving

    • NecrosisZ

      13 years ago

      hey now we cant play paintball lol

    • NecrosisZ

      13 years ago

      Merry Christmas ^.^

    • TUNNELRAT

      13 years ago

      I see you got your award back smiley0.gif

    • TUNNELRAT

      13 years ago

      smiley0.gifsmiley0.gif

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      ahhhhhhh!!! =] =] =] =] =] =] =D!!!! LoL! I'm so excited! I know you guys will work out! Ahhhh! I love it!!! I love ya Kaser Boy! ex's & oh's! <33 Jessi

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      I kno she does!!! THAT MAKES ME SMILE TONS & TONS!!! LoL! I love it! I'm so excited! U better tell me how things go on Sunday!!! =] Ahhhh! I was wanna jump around & scream 4 u! LoL! =] Smile buddy! I love ya! ex's & oh's! <33 Jessi

    • sicario23

      13 years ago

      Happy Turkey Day smiley0.gifsmiley0.gif

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      Kaser! Where are you I miss you! LoL! Sorry I missed your call! I was @ the movies!! I tried 2 call u back but u didnt answer =[ I cried! LoL! CALL ME!! LoL <33 Jessi

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      Yup same ol' Steve... It was a scary night... & yeah I'll remember Andrew...I just cant decide if I like Andrew James or Andrew Skyler better? Hrmm...or maybe even Skyler Andrew... I'm not sure... c ya round

    • MightyJ

      13 years ago

      I've got every episode on my computer =], well i ditched seasons 1-4 because I have them on DVD.

    • MightyJ

      13 years ago

      Any Sienfeld fan will laugh at the site of this.

      Glad to see someone picked up on it. Thanks for the comment mate.

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      Aww that would be sad! I would feel really really bad too because I was the one that HAD to go to Wendy's! =[ But we had fun that nite! I was horrified! LoL! Im really glad that u came with me! I think I would have sat there & cried if u didnt! LoL! I love ya tons & tons buddy! ex's & oh's! <33 Jessi

    • Wh15k3yG1rl

      13 years ago

      Aww it's my Kaser boy! haha! Thanks for helping me with this whole thing! Ur so cute! LoL =] I had to do it...just so all of ur friends on here know how cute I think u r! Haha! We need to hang again sumtime! Love ya tons & tons! ex's & oh's <33 Jessi

    • WMWolverines

      13 years ago

      yea I still haven't decided it I am going to upgrade my current gun or just save up and buy a new one. I have a buddy who runs a pro-shop near my house I am gonna go down and talk to him and see what it would cost to make my marker comeptition worthy.

      My next purchase is going to be a compressed air tank. I have been renting them when I go places cause I hate the co2 but I need to get one myself. after that I'll get the E-hopper. AFter that I'm either gonna upgrade my trigger or buy a new gun all together.

    • WMWolverines

      13 years ago

      I haven't tested it to top speed but I had to turn it down this past weekend, when I first tested it was at 325-335. The limit where we played was 300 I adjusted it right to 285-295.

      Personally I love my Spyder, it has served me well so far. I do know that if I'm gonna get into playing speedball I'm going to need to do some serious upgrades though.

    • NecrosisZ

      13 years ago

      paintball soon eh hahaha

    • sicario23

      13 years ago

      thanks man, I feel so special, and loved..so many emotions....so many people the thank...where do i start....

    • sicario23

      13 years ago

      no prob, thats a very important occasion which should not be missed

    • zeph

      13 years ago

      You're a poop head.

    • Dragon04

      13 years ago

      wooo hoo happy b-day... now sponsor me and i'll answer your questions you left on my comments lol j/k! but... politics get me fired up and i don't want to really talk about them sorry...

    • MJOLNIRarmor

      13 years ago

      Wow really? Mines about the same weight... smiley0.gif

    • Katarn

      13 years ago

      So you have an Ion. Is it worth buying? My friend on team Detriot Industry has one and he knows a lot about guns, but I need a second opinion.

    • halo_lord

      13 years ago

      yea....man those evys require thinking ><

    • MJOLNIRarmor

      13 years ago

      Your hair is awesome.

      MJOLNIRarmorcard.jpg

    • Blue_Caboose

      13 years ago

      First about your ion Great choice ios rock, second you shouldnt use C02. It could serously fuck up your gun. Talk to a paintball dealer about getting a low pressure tank. The cheapest one out their is a pure energy 47/3000 psi tank for $85. Aslo that standard trigger chops, I got a Scythe trigger, works great.

    • TUNNELRAT

      13 years ago

      Sorry . I just checked your profile and noticed .

    • kaser

      14 years ago

      My dearest friend tunnel rat has blocked me!!! someone tell him to unblock me! i'll give teh mod points.

    • wkdloz247

      14 years ago

      i gave u the idea. I at least need a mod point. lol

    • falco13 f13

      14 years ago

      hey man lol wb sry i havent been on that much either

    • spikep

      14 years ago

      Welcome to RedVsBlue.com! the best place on earth.


    • takedown_200

      14 years ago

      i dont know who you are but here's something funny


      ‹^› ‹(•¿•)› ‹^› pass this around

    • kaser

      14 years ago

      ty

    • TUNNELRAT

      14 years ago

      Welcome back smiley0.gif

  • Questions

    No questions have been answered yet