lednard FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

24 years old
Not Specified
from Hawaii

  • Activity

  • Comments (801)

    • go_naruto

      10 years ago

      Oki oki, hehehe :P XD

      Huh?

    • go_naruto

      10 years ago

      Lol, that's good. :]

    • go_naruto

      10 years ago

      Go and eat then. :P

    • go_naruto

      10 years ago

      I'm fine, you?

    • SilentGlitch

      10 years ago

      I thank you.

    • Player_95

      10 years ago

      Just sittin here watching some old BGC episodes. Seeing that old conversation between Tucker and Caboose about hot dogs and blankets made me want to. lol

    • Player_95

      10 years ago

      whats up

    • AliceMasacre

      10 years ago

      ohh ya i have aim and msn.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      im on msn u?

    • AliceMasacre

      10 years ago

      YYYAAAAA!!

    • Wolf_Soul

      10 years ago

      I wish. But no.

      DX

    • AliceMasacre

      10 years ago

      it means ok with kies at the end,

    • Wolf_Soul

      10 years ago

      So, what's up?

    • Wolf_Soul

      10 years ago

      Yeah, but I won. And that's cool.

    • Wolf_Soul

      10 years ago

      Good, just finished fighting with a person online, and you?

    • Wolf_Soul

      10 years ago

      Hey.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      lol maybe... lol

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Thats so gay lol

    • AliceMasacre

      10 years ago

      WTF?

    • AliceMasacre

      10 years ago

      lol Ya and i refused to disturb his innocent mind.
      Mk. thats urm..good in my sense. bad in others.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Oh okkies.
      Yoouu asked for it lol
      Yea, but some people r different.
      Like ive known about sex since like since i can remember.
      Other people dont even know what it is.
      Like the other day i said something about doggy style and a 16 yr old asked what it was and i was like..
      Urmm.?? And laughed.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      LOL, Your so young.
      Im a very bad person.
      You sure u wanna be friends?
      I tend to curse and talk about body parts alot.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Yuppers! R u really 13? I turned 15 in may. 26th to be exact lol

    • AliceMasacre

      10 years ago

      aww and yay! lol
      I dont have many girlfriends that like video games lol
      Im kinda a weridy i guess.
      I have to go over guy friends house and do it.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Noper. Sadly my brother grew up, moved away from home FINALLY and took his xbox and my mother has yet to buy me one.

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Yes.
      Im ok.
      Howww r u?

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Cuz im cool like that. Dur??
      And cuz their so fcking awsome that they use their special ninja ponie powers to hide them from the douchs that dont believe in them.
      They SHUNNN The non-Believers just like Charlie!!!!!!!!!!!

    • AliceMasacre

      10 years ago

      Hey hi Hey hey Hi. Thanks for the request.
      >.> Ponies rule the earth.
      Never doubt The minature ones.
      Never...

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      I'm fine. Xbox live is back up, and I'm sure a lot of players are relieved.

    • go_naruto

      10 years ago

      Talk with him. He can tell you.
      I leaveing now. To try calm down and take it easy after what's happend.

      See you soon~!

    • go_naruto

      10 years ago

      Someone destroyed my group.

    • go_naruto

      10 years ago

      Hi. That's good. I am sad just right now.

    • Teenshredder

      10 years ago

      Whats up

    • go_naruto

      10 years ago

      Hi, how are you?

    • Roddez

      10 years ago

      I'm liking that comment....lol
      lmao at the tucker one :D
      tex is sweet

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      A gamespace talkshow where the host, crew, and the guests star in Halo 2 (and rarely Halo 3).

    • Roddez

      10 years ago

      really, im finding it hard to see the resemblance... :D
      Church is pretty sick... Caboose is just fuckin hilarious

    • Roddez

      10 years ago

      i like your pic, sorta reminds me of mine :P

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      This Spartan Life.

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      Kinda angry. Too many little kids on TSL's forum. I'm quiting TSL's forum as soon as I get my supporters to join this site.

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      Hey buddy, how's it going? Could you make me admin again? tgm_man was going to do it but he got banned.

    • tgm_man

      10 years ago

      he needs to earn adminship.
      he must speak with both of us in a real conversation before being made admin.
      All he has to do is reply to my last message, and he's in.

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      Good night.

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      That hurt my eyes.

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      The guy is a women, lol.
      The weird thing in the picture I've already seen

    • LupusCervier FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold Blatt Meister

      10 years ago

      Okay, now I'm bored...

    • Teenshredder

      10 years ago

      Cool. I just have lots of random drawings that everyone else likes to see for some reason

    • Teenshredder

      10 years ago

      Okay. And I can't seen to find where I can upload pics.

    • Teenshredder

      10 years ago

      Well thanks. I feal semi important.

      And I didn't know that

    • Teenshredder

      10 years ago

      Three minutes in to making an account and wow, already got a friend............. yay

  • lednard's Pictures

    There are no images yet. Create an album!

  • Questions

    No questions have been answered yet